XLIX

5.9K 211 105
                                    

P.S:Arkadaşlar bottom top olayını karıştırdık o kısmı düzeltme yaptık özür dileriz.

O gün yukarı çıkmış ve anneme bütün olanları anlatmak zorunda kalmıştım. Kendimi her  saniye  sorgu altında hissetmiştim çünkü ışıkları kapatmış ve yemek masasına Deniz'in çalışma masasının üzerinde duran lambayı alıp mutfak masasının üzerine koymuştu. Kendisi ise bir polis edasıyla sorularını sormuş ve ben de cevaplamak zorunda kalmıştım. Gelecekteki damadı ile tanışmak istediğini bütün gece dile getirip durmuştu. Öyle şanslıydım ki Deniz gelince susmak zorunda kalmış ve onunla vakit geçirmişti. Fakat her zamanki kötülüğünü yaparak odamda bulunan aynamın üzerine "Damadımla buluşmak istiyorum!" yazarak gitmişti.

Bense onu bir sonraki konserine yollatmak üzere onu tren garına yollatmıştım. Ordanda Karan ile buluşmuştum. Bütün gün onunla birlikteydim ve açıkcası annem yüzünden onu göremediğim için özlemiştim. Özellikle de güldüğü zaman yukarı kıvrılan dudakları ve bende daha fazla öpme isteği yaratan kıvrılmış dudakları. Işıldayan gözlerini hesaba bile katmak istemiyordum. Tabi sonra elime çok yakışan ince parmakları. Sinemadayken her birine birer öpücük kondurduğumu hatırlıyordum. Sonra ise köprücük kemiğinden onu öpmüş ve omzundaki boşluğa sığınmıştım.

O ise aşık hallerime gülümsemiş ve ona baktıkça beliren gamzeme her seferinde öpücük kondurmuştu.

Ne diyebilirdim ki, aşık olunmayacak gibi değildik. Bizde cehennem denilen o yerde yanacağımızı bile bile aşık olmuştuk.

Zaten eğer Tanrı da burda olsaydı bize aşık olur ve cehennemi sadece kötüler için yapardı. Birbirlerine aşık olan ve bulunduğu bedenden memnun olmayan insanlar için değil.

Şimdi ise bir an önce yatak odasına ulaşmak istediğimiz için asansörü tercih ediyorduk. Karan'ın beni cama dayayarak nefessiz bırakacak derece öptüğünü de hesaba katmalıydık. Birbirimizi sömürecek derecede öpüyor, nefessiz kalıyor ve ayrılıp hızlı hızlı kalkan gözğüslerimeize aldırmadan tekrardan öpüşüyorduk. Arada göz, göze gelinde gülümsüyorduk ve şehvetten dolayı dağıttığımız saçlarımızı aynadaki yansımamızdan görüyorduk.

Asansörün kaspısı açılınca hızlıca dışarı çıkmıştık. Ben kapıyı açmaya çalışırken Karan sıcacık ellerini kıyafetimin altına sokuyor ve benim onu daha da istemem neden olacak şeyler yapıyordu. Kapıyı hızlıca açtıktan sonra yine hızlı bir şekilde kapatmıştım ve bu sefer de kapıya yaslayan ben olmuştum.

 Kapıyı hızlıca açtıktan sonra yine hızlı bir şekilde kapatmıştım ve bu sefer de kapıya yaslayan ben olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soğuk parmaklarım ile ensesini kavrayıp kendime çekerken dillerimizin yine devreye girdiği hissediyordum. Nefes nefese geri çekilirken kanayacağından emin olduğum dolgun alt dudağını da kendime doğru çekmiştim.

"Ah sevgilim, seni şu anda ne kadar istediğimi bilemezsin."

O ise ellerini yine kıyafetlerimin altına sokarak beni kendine çekmişti.

Vurgun boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin