MR 12

128 26 0
                                    

"Haishhh.. Tak adil siaa... Nak suruh aku rapat kan anak dia tapi tak nak tolong aku cam ape je"rungunku

Baru saja aku menutup pintu pejabat tiba-tiba tanganku seperti ditarik kemudian aku ditolak ke dinding.badanku terasa sedikit sakit kerana ditolak kasar.

"Shit"

Tangan sang itu berliar-liar ke pinggang dan memeluk erat pinggangku dan matanya tidak lekang melihatku dari atas hingga bawah membuatkan aku berasa tidak selesa.

"Apa ko bu.. "

"Shhhh"

Jari telunjuk tangan kanan diletakkan di bibir sambil tangan kiri masih tidak lepas dari pinggangku.

"Haram la"

"Ni la denda aku kat ko"sambil mengusap pipiku

"Tapi tak ada cara... "

"Shhh.. Sekali kau suara aku cium ko"

Tanganku menolak dadanya tetapi masih tidak memberi kesan. Dengan kudrat yang masih ada aku membuka langkah untuk melakukan teknik seni mempertahankan diri yang di ajar oleh tok guruku. Aku menarik nafas kemudian menghebus nafas lalu terus menendang bahagian sulitnya.

"Huh..hebat juga aku ni"ngomelku seorang diri. Entah kemana ketakutanku hilang selepas berjaya menumpaskan musuhku tetapi itu hanya sementara apabila musuhnya sudah mengaum

"KAU MEMANG NAK KENEKAN RAISHA!!"

"Nape? Sakit ke?...LEMBIKK! "kata sinis itu membuatkan lelaki itu berasa marah tetapi ditahankan lalu sang itu mengukir senyuman sinis kemudian dia terus menyerangku tetapi aku berjaya mengelak.

"Buu tak kene...ini ke lelaki werewolf yang ditakuti.. Wuu takutnyee"kataku kemudian membuat mimik muka mengejek menambahkan lagi amarahannya. Dia masih menyerangku akibat kecuaianku aku tersadung. Baru aku hendak bangun aku ditolak kuat dan dihempap olehnya.

"Terselahkan siapa lagi lembik, right?"sambil keningnya diangkat berkali-kali

"Ergg, pliss la tu sebab aku terjatuh.. Dah dah bla ko tahu tak ko ni berat"segera aku menolak badannya namun masih seperti tadi.

"Raisha, raisha, raisha.. Ko tahu tak yang... "

"Tak tahu"potongku pantas sambil membuat riak selamba

"Eiii ko berat la cepat la bangun!! "Kataku geram sambil berusaha menolaknya

"Lek lek ah, enjoy dulu"katanya sambil tersenyum nakal

"Lepas lah,gila...nak aku jerit"ugutku tanpa teragak-agak

"Huhh jerit la tak ada sape yang kesah"sambil tersenyum nakal

"Ok baik la. WAHAI FAN'S HAIKAL.. HAIKAL DIA KENTUT BAU TELUR.. MEH LA SINI BAU SIKIT CONFERM JATUH.... PENGSAN!! "jeritku kuat yang pasti tiada kene mengena dengan situasi sekarang ini.

"Diam la ngok"sambil menutup mulutku

"Woiii"satu suara yang pasti bukan haikal. Dia menolak haikal turun dari badanku. Dia menghulur tangan kepadaku. Aku sedikit terharu namun aku hanya memukul dan bangun sendiri.

"Aku dah tolong..ko pukul aku lak"katanya sambil membuat muka merajuk.

"Alelele sejak bila inspektor aryan pandai merajuk ni.. Ko lah datang lambat sangat nasib aku reti kawal masa.. Ape-apepon thanks tau sebab tolong aku.sayang ko"kataku dengan nada berbisik.

Suasana menjadi sepi dan janggal seketika.

"Erm aku nak tanya asal pengawas tu berat do and ape kaitan ko dengan dia"soalnya dengan mukanya menunjukkan tanda tanya.

"Nanti aku jawab sebab kat sini tak sesuai..okay la bye. Aku nak gerak ke kelas.. Nanti jumpa lagi"kataku kemudian meninggalkan aryan seorang diri.

End Raisha POV

Aryan POV

Selepas kelibat raisha tiada.. Ayatnya masih berlegar-legar di mindaku

"Alelele sejak bila inspektor aryan pandai merajuk ni.. Ko lah datang lambat sangat nasib aku reti kawal masa.. Ape-apepon thanks tau sebab tolong aku.sayang ko."katanya dengan nada berbisik.

Entah kenapa ayat ini membuatkan perasaanku berbunga-bunga. Dalam perasaan itu aku tertanya-tanya apa hubungan dia dan budak pengawas tu.

Kenapa mudah sangat perasaan ini terjadi?

Kenapa wanita itu senang meragut hatinya?

Sumpah dia keliru dengan perasaannya dia sekarang ini.

Be continue

----------
Vote and comment
______________
Hye guys.. Sorry dah lama tak update..

Chapter ni bosankan?
Amni kekurangan idea. 😢
Mesti ramai tertanya-tanya pasal haykal ngan raisha
ape hubungan dorangkan?
And kenapa haykal bunuh kembar raisha?
Nape raisha kata lelaki werewolf?
Kalau nak tahu tunggu chapter seterusnya ya.
Kalau boleh tinggalkan la vote yer... Baru amni rasa bersemangat nak wat.. Tapi ape apepon amni tetap update... Amni tak paksa.

[On Going]Mision RaishaWhere stories live. Discover now