MR 15

88 22 0
                                    

"Why he always protect me?how he know where i go?"soalku sediri

He's stalker!

End raisha pov
Aryan pov

"She so childish"desisku sambil menggeleng kepala.

"Hoii ko asal tergeleng geleng?"tanya nazrin

"Nothing"jawabku ringkas

"Liar"katanya sambil menubuk perut

"Sakit sial"kataku sambil membalas balik.

"Ha gado-gado"kata shazwan yang entah dari mana muncul terus mencubit telingaku dan nazrin.

Aku dan nazrin saling berpandangan masing-masing sudah tersenyum sinis. Kami terus menyerang shazwan.

Malam itu menjadi malam yang paling riuh dengan suara gelak ketawa tiga sekawan baik.

End aryan pov
Raisha pov

"Ermm warden sorry ganggu warden. Saya pelajar baru .Boleh saya tanya kat mana bilik saya ye sebab tadi saya lupa nak tanya kerani yang urus saya." Kataku lancar tanpa sebarang gagap.

"Kamu nak bilik ramai orang or sikit? Kalau kamu nak kosong tak de la"kata warden dengan penuh sopan.

"Nak yang sikit. Bolehhh"kataku meleret sambil membuat puppy eyes.

"Hahaha kamu ni lawak la.. Mesti la boleh jom ikut akak"kata warden sambil membawaku ke bilik yang bakalku duduk.

"Ni biliknya.masuklah buat cam bilik sendiri.okayla kakak pergi dulu"kata warden sambil melangkah pergi. Aku hanya melihat pemergiannya.

Aku mengharapkan roomate aku bukan jenis sotong. Sebab aku sejenis yang antisotong.

Aku mengetuk pintu sambil memberi salam. Serta merta pintu itu terbuka.

"Hey roomate jom la masuk"katanya sambil menarik tanganku. Dia seperti sudah tahu akan kehadiranku.

Masuk saja di dalam cukup membuat aku ternganga.

Dengan kemudahan yang cukup dan luas yang selesa. Dengan disediakan aircond .

It's so perfect

"My name is ra.. Amy syazaliya, just call me syaza"kataku laju hampir saja terbongkar.

"Ouh syaza. I know you because we are same class. By the way, I'm haisha khaisara call me haisha.jom kawan? Lagipon kawan aku dah seminggu pindah"katanya sayu sambil menghulur tangan.

Aku memandang dia. Mukanya kelihatan ikhlas untuk berkawan denganku lalu aku terus menyambut salamnye. Kami berdua saling memberikan senyuman sesama sendiri

I got new friends!

Be continue

----------
Vote and comment
______________
Ingat nak update chap 15 and 16.
Tapi wattpad buat hal dia padam sume yang saya type kat chap 16.

[On Going]Mision RaishaWhere stories live. Discover now