Onlar geldiklerinde yerimize geçtik, Cansu ve ben çantamı bıraktığım yere yani en arka sıraya geçtik ve oturduk.Demir bana doğru yaklaştı ve
''Cansu sen kalk ordan'' dedi bana bakıyordu ama Cansu ile konuşuyordu.Cansu korku ile bana baktı.Aslında kimseden korkmayan bir kızdı ama geçmişteki şeyleri biliyordu.Demir'in neler yapabileceğini tabikide.Çaresizce kalktı ve tek boş olan Mert'in yanına geçti.Mert'de Demir gibiydi ama o çok daha cana yakındı.Veya bana öyle geliyordu ama tek bildiğim şey Demir'in yanında sönük kalıyordu. Demir'in bir grubu vardı ama tek arkadaşı Mert di.Çok yakın ama bir o kadar da uzaklardı.Yani sürekli birlikteydiler ama hepsinin kendilerine saklı sırları vardı.Yanıma oturdu ve sessizce bekledi.Benim yanımda oturuyordu,beni koruyordu ama aramızda duvarlar vardı.Demir eskiden kardeşimdi ama her şey eskidendi ...
1 yıl önce
''Mert herşey hazır demi.Bak oğlum eğer birşey esik olursa benden çekeceğiniz var !Onla rüya gibi bir gece geçirecez tamam mı? ''
''Ne stres yaptın be oğlum.Yenge lafı kaldı sadece merak etme.Yenge dedikten sonra herşey tamam.Bu adımdan sizden gelecek.'' dedi
Evet aynen öyleydi bugün Rüya ile sevgili olacaktık.Yani ben öyle istiyordum.Kan kardeşim doğduğumdan beri yanımda olan Rüya şimdi sevgilim olacaktı.Hala bu fikre alışamamıştım aslında, sonuçta ilkokul 1 den beri kardeş gibiydik.Her gün saçını örüp geliyordu da bozulması için dua ediyordum.Bozulsun ki saçını ben öreyim saçına dokunayım.İlkokuldayken bile hayatım onu severek geçmişken.Şimdi benim olsun istiyordum sevgilim tek varlığım.Evet daha küçüktük lise 2 dik belki ama ben onu ilkokuldayken bile seviyordum.Erken falan değildi
''Tamam kanka o zaman biz saat 7 de orada olacağız siz çıkmış olursunuz .Hadi görüşürüz Rüya geliyor.''
''Bay bay kanka göster kendini Demir köz''
Salak falandı bu çocuk ama kardeşimdi ya benim
''Hazırım Demir bak filmmi izleyecektim senin için onu da bıraktım.Hadi çabuk söyle gitmem lazım'' dedi.Derin bir nefes aldım ve
''Ben Ayten teyze ile konuştum bugün 1 saat benimlesin tabi sende istersen'' dedim düşünür gibi yaptı.İçimden hatim indirirken gülümsedi ve
''Tamam kanka zaten sıkılmıştım.Ödevlerimi de sonra yaparım'' dedi ve sırıttı.Gülmek ona çok yakışıyordu abi ya.
''Hadi bin arabaya da gidelim'' dedim merak etmeyin ben sürmüyorum şöförümüz var.Hamdi abi götürecekti bugün.Arabaya bindi ve Hamdi abiyle selamlaştı.Şakalaşıp gülerlerken tekrar ve tekrar kendimden emin oldum bütün çocukluğum onu severek geçmişti gençliğimde sevgili olarak geçicekti.
* * *
Oraya vardığımızda arabadan indim ve kapıyı açtım.Gülerek indi ve
''Ne fiyakalı yer burası be Demir neden geldik buraya ?'' dedi ve güldü sürekli gülüyordu ama hiç bir zaman fazlaya kaçmıyordu.
''Babamdan harçlığı kopardım öyle ilk yemeğim sana değerimi bil'' dedim şer şeyi biraz sıradanlaştırmaya çalıştım inşallah farketmez.
''Aferin benim kankama adam oluyon yavaş yavaş'' dedi ve tekrar güldü bu sefer bende güldüm ve koluma girmesi için göz işareti yaptım.İlk başta ne olduğunu anlamayıp saf saf baksada sonra anlayıp koluma girdi.Bu kız saf ve komikti.
İçeri girdik ve bir masaya oturduk .Gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Her yeri teker teker gözetliyordu.Yeşil gözleri ile her baktığı noktayı etkiliyordu resmen.Sonra gözleri birine takıldı ve eğilip
''Burasi leş gibi sevgili kokuyor ya.Kapıda dikkat dikkat yüksek sayıda aşk içerir yazmaları lazım.'' dedi ve şaşkın şaşkın bir çifti izledi.Belki birgün bizde böyle olurduk kim bilir.Gülerek karşılık verdim ve saate baktım zamanı gelmişti..Bi anda elektirikler gitti ve Rüya bağırdı
''Demirr ! Ne oluyor ? '' diye bağırdı öyle tatlı bir şekilde bağırmıştı ki seslenmek istemedim ama sonra korktuğunu hatırlayıp
''Bilmiyorum ki Rüya sen yerinde kal birazdan gelir'' dedim ve sessizce bekledim
''Burada jeneratör yok mu ?'' dedi ve sustu.Yine sessizce bekledim çünkü elektrikler yakında gelecekti.2-3 dakika geçmeden elektrik geldi ve mekan bomboştu .Tamda her şey planladığım gibi oluyordu.Her yer aydınlanınca ona baktım gözlerini kapatmış sandalyenin koluna sarılmış duruyordu.
''Rüya iyimisin?'' dedim ve bi anda gözlerini açıp
''Gelmişş '' diye bağırdı ve etrafa baktı.Sonra bir anda ''Etraftakiler nerde ?'' dedi sesi sorguluyor gibi değilde korkuyor gibiydi.Daha çok korkmaması için artık konuya girmem gerkiyordu.Eline dokundum ve konuşmaya başladım.
''Bak Rüya biz senle çocukluk arkadaşıyız.Aslında sana göre öyle ben seni hep ilk çocukluk aşım olarak gördüm ama sen hep bizi arkadaş olarak adlandırdığın için bende buna uydum.Ama artık uymak istemiyorum.Sen benim ilk aşkımsın.Ve öyle kalmanı istiyorum.Evet daha küçüğüz ben sınıftaki en ezik çocuğum sen ise en havalısı ama ben ,sen istersen değişirim yani elimden gelen her şeyi yaparım sen bana sadece evet de yeter '' dedim.O sınıftaki en zeki en güzel en havalı kızdı ben ise en ezik en tembel çocuktum.Kimse sevmezdi beni kızlardan, hocalar yüzüme bile bakmazdı hep Rüya sahip çıkardı bana , ödevlerimi bile bazen o yapardı.O benim kahramanım dı.
Gözlerini kırpıştırdı ve yutkundu.Cevap arayan gözlerimle baktığımda göz göze geldik ve gözlerini kaçırdı.Ben yavaşca gülümsedim ve elini sıktım.
''Demir ııı- Demir ben seni hep arkadaşım gibi gördüm biliyorsun.Yasemin teyze benim annem gibi sende benim kardeşim gibi.Annem seni evladı olarak görüyor hatta bazen seni benden kayırıyor .Seni daha çok sevdiğini düşünüyorum açıkçası.'' dedi ve tebessüm etti yavaş yavaş elim gevşerken tekrar konuşmaya başladı
''Yani ben bilmiyorum uzun yıllardır kardeş sıfatıyla adlandırdığım kişi sevgili olamaz.Biz senle hayalimde ki gibi olamayız benim aradığım şey bu değil.Ve biz daha küçüğüz.Kısacası sen benim kardeşimsin ve başka sıfatlarla adlandıramam seni.'' dedi ve tebessüm edip bana baktı.Ben ise titreyen ellerimi çekip ayağa kalktım.Karnım , midem , böbreklerim hepsi donmuştu.Hayatsal faliyetler göstermiyordum resmen.Hepsi durmuştu donmuştu.Arızalı yazıyordu üzerlerinde.Beynim Rüya bitti diye eror veriyorlardı.İflas etmiş kalbim kan pompalamayı bırakmıştı.Resmen tutukluk ediyordu.Derim resmen kalkmıştı vücudum ürpermişti.Her tüyüm küle dönüşüp vücudumdan vedalaşmıştı.Göz pınarlarım göz yaşı üretmek için işe koyulmuştu.En kötüsü ise her sevgi hücrem yavaş yavaş göz yaşlarımdan akıp gidiyordu.Vücudum taş kesilmişti hareket edemiyordum.Kalbim bir taş şeklini almıştı ve ağırlığı inanılmaz acıtıyordu.Koşup gitsem hepsi bitecekmiş gibi geliyordu ama eğer koşarsam parçalanacakmışım gibi de geliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
ChickLitBaşlama tarihi 7.11.2017---Zaman durmuş gibiydi.Dudağından dökülecek her bir kelime mutluluğun kapısını açacaktı.Veya tam tersi bütün kapılar kızın üstüne kilitlenecekti.Kız siyahtan yeni çıkmışken beyaza yürüyordu.Önünde her rengin tonu vardı.Hepsi...