-Lara! Kész a vacsora? Kitakarítottál?-igen ő az anyám akitől legszivesebben elhánynám magam mert egy alkoholista.
-Jaa! Ott van a hűtőben-ordítottam az emeletről...mert persze emeletes házunk volt meg talán pénzünk is akadt de semmi más. Se család se barátok se senki! Hol az apám? Elege lett anyámból igy mikor úgygondolta elvagyok egyedül lelépett kb 12éves lehettem.
-Gyere le enni te is!
-Kössz én már ettem...
-Akkor halljá éhen!
"Én is szeretlek" jegyeztem meg magamnak.**
Reggel az ébresztőmre keltem mikor jelzett hogy iskola van. Yeppi hogy én ennek annyira örülök mint akit a vonat készül elütni. Egy valamiért mentem csak suliba vagy valakiért... Chloe.. ő az aki nem piszkál hogy milyen vagyok és aki nem is piszkál a dolgaimmal hogy mondjam el. Hiszen én sem piszkálom őt.-Szia Lara!
-Szia Chloe.-léptem be a terem be majd helyet foglaltam Chloe mellett.Elővettem a füzetem és irni kezdtem. Igen írni mikor szar kedvem /általában mindig/ akkor dalszövegeket írok. Nem tudom miért de ez segít lenyugtatni.-Lara! Jézusom! Mit műveltél a kezeddel.
-Ö... a macska megkarmolt.
-Elég erős macska lehetett.
-Igen nagyon harcias volt-próbáltam magam kihúzni ebből.
-Hmmm-Cloe hallgat tanár pedig megjelen. Esküszöm most előszö örültem a tanárnak. Nem akartam magyarázkodni a kezemről.
O.fő volt az első óránk. Az óra felénél belépett 1 srác lépett be akiről sugárzott az,,Én vagyok a legszexibb legbunkobb" Valmi Min Yoon Gi assem. De mindegy is.
Suli után hazamentem. Anya szerencsére nem volt otthon így összeszedtem magam és elmentem sételni. Nem volt uticélom csak mentem amerre a lábam vitt.Beesteledett éppen egy elhagyatott utcából sétáltam mikor valaki megragadta a kezemet.
-Hello cicus
-Tudod ki a cicus-majd jól "tökön" rúgtam és futni kezdtem de elkapott. A falhoz nyomott.
-Ugye nem hitted hogy elmenekülhetsz?
-Segítség!
-Úgy sem hall senki-majd elkezdett nevetni.
-Mi olyan vicces?-szólt egy ismeretlen hang.-Azonnal engedd el!
-Mert ha nem?-nem mondott semmit csak leütötte.
-Mennj gyorsan!-tettem amit mondott. Még megsem tudtam köszönni.Haza értem. Nem szóltam semmit felmentem a szobámba és bezártam az ajtót. Leültem és gondolkodtam miért vagyok ennyire nyomorék, szerencsétlen. Lassan már kezdett lecsukódni a szemem. Így mielőtt megtörtént volna elmentem fürdeni. Nyomtam tusfürdőt majd beleültem.
Éreztem ahogy a kezemen lévő hegeket kezdi szétmarni. Ezért elis kezdett vérezni. Amilyen gyorsan tudtam kiszáltam és elkezdtem törölgetni. Egy 15-20perc után el is állt szerencsére. Álomba merültem, miközben zenét hallgatam.-Segítség! Segítség!
-Ugy sem hall senki-nevetett
-Mi olyan vicces-szólt egy ismeretlen hang.-Azonnal engedd el!
-Miért ha nem?-nem szólt semmit csak leütötte.
-Mennj gyorsan!
-Nem! Elöbb még... Köszönöm!
-Ráész a hálálkodással. Úgy is találkozunk még........**
Csak egy álom volt. Felkeltem és láttam ahogy vérzik a kezem ismét. Betekertem a fáslimmal majd elindultam abba rohadt kócerájba.
Mikorra beértem teljesen át ázott. Elkezdtem szédülni a padban. Majd hirtelen a földre estem.
YOU ARE READING
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
RandomEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍