~12~

93 14 0
                                    

Elmentünk inni. Én egy epres koktélt ittam míg ő wiskey-t.
Az érzés mikor tudja hogy bármelyik pillanatban az övélehetnék de azért játszik még egy kicsit. Úgy utálom.

-Lara! Szerintem jobb ha haza megyünk. Eléggé k.o. vagy.
-Oké.-majd elindultunk az ajtó felé mikor megbotlottam és Suga karjaiba kerültem.
-Remek egy nap sem telt el és a karjaidban vagyok. Jujj hangosan kimondtam?
-Bizony ám!-majd fel kuncogott.-gyere mennyünk.
Majd becipelt a a limoba és haza mentünk.
**
Arra ébredtam hogy valaki fekszik mellettem és egy lavor van mellettem. Ráadásul rohadtul fájt a fejem. Mikor megláttam hogy Yoongi fekszik melettem azonnal szaladtam a wc-re. Nem miattta hanem mert hánytam.
-Lara! Jól vagy?
-Persze Suga nagyon jól lennék ha nem ittam volna meg azt az epres koktélt!
-Nem erőltette rád senki-nevetett fel.-ha végeztél gyere le!-majd ki ment. Én még hánytam egy sort majd amikor mindent kiadtam magamból lementem.
-Jól vagy?-kérdezte J-hope.
-Aha csak a fejem....
-Tessék vedd be.-nyomta a kezembe Jimin. Majd lehajtotta a fejét.
-Mi a baj Jimin?
-Semmi... csak kicsit fáradt vagyok.-fölállt és elment a szobája felé. A többiek Sugát nézték szúrós szemmel.
-Valaki elmondaná mi van?-fogtam a fejem.
-Semmi. Szerintem menny fel Jiminhez.-mondta Namjoon. Szép lassan felbattyogtam.
-Hahó! Jimin! Bejöhetek?
-Persze gyere csak.
-Mi a baj?
-Lara nekem... azthiszem tetszel.
-Jimin meg ismételnéd kérlek. Azt hiszem baj lett a hallásommal.
-Jól halottad. Nekem tetszel.
-Mivel most nagyon szarul vagyok ezért kérlek ezt később beszéljük meg addig el megyek zuhanyozni.-majd kibattyogtam a szobából mint egy élő halott azon gondolkodva hogy miért tetszek neki?!. Elindultam zuhanyozni de valaki már megelőzött.
-Bocsi már mentem is-takartam el a szemem.
-Maradj csak fürödhetnénk együtt is.
-Fuck you Yoon Gi!-és már mentem is ki. Leültem és megvártam amíg végez. Amint halottam az ajtót nyitódni már mentem is de Suga testével találtam szembe magam.
-Lara ha ezt nem fejezed be hogy mindig nekem jössz annak nem lessz jó vég!
-Igazán?! Így jártál!-és már indultam is de elkapta a csuklóm és berángatott a szobájába. Megcsókolt. Hozzám simult és nem engedett el.
-Suga bele fogok hányni a szádba ha nem engedsz ki!-szerencsére erre elengedett tekintve hogy másnapos voltam.
-Ezt még fojtatjuk.-szemet forgatva elkezdtem menni a fürdőbe. Gyorsan kész lettem majd a szobámba mentem és egész nap dalszöveget és rappet irtam.

**
Este lementem enni. Utánna bementem Jiminhez.
-Jimin!
-Lara? Gyere be.
-Hol is tartottunk? Ja igen. ... komolyan mondtad?
-Igen. Komolyan.-hajtotta le a fejét.
-De miért pont én Jimin? Ezer és egy nállam szebb lány van. Te jobbat érdemelsz.
-De te más vagy nem tudom miért de te más vagy.-majd elkezdett közeledni.
-Jimin kérlek.....
-Miatta igaz? Suga miatt van az egész! Nem veszed észre hogy csak meg akar dugni aztán ott hagy!
-Perk Jimin! Semmi közöd ahoz hogy én mit csinálok Sugával és mit nem! Amugy nem értem mi közötök van az érzéseimhez! Honnét tudjátok hogy többet akarok egy éjszakánál?! Hmm?
Na ugye! Jó éjszakát Jimin!-nyitottam volna ki az ajtót erre 6szempár ragdt rám.
-Most meg mi a bajotok?! Aish...

Suga szemszöge
Vacsi után láttam hogy Lara be ment Jiminhez szóval odamentem és hallgatóztam. Nem hiszem el amiket mondott. Lehet hogy csak egy éjszakára kellek neki? Hm... ez elég fura.
-Suga! Nem kéne utánna menned?-kérdezte Tae.
-Hülye vagy?! Leszedi a fejem!
-Akkor megyek én!

Lara szemszöge

Annyira felidegesített. Ráadásul ott hallgatóztak a többiek.
-Hahó... jól vagy?
-Persze én mindig jól vagyok-mondtam Taenak duzzogóan.
-Jól van na! Csak segíteni akartam. De akkor Szia.
-Várj! Ne haragudj. Én csak... Nekem elegem lett. Elegem lett hogy mindenki bele szól az életembe és mindenki mindent jobban tud mikor én érzem csak. És abból is hogy Sugával basztatnak.
-Jól van. Nyugi. Csak segíteni akarnak. De most nem Suga a baj. Ha nem Jimin igaz?
-Jajj Tae annyira össze vagyok zavarodva-jöttek a könnyek-Jimin egy tök aranyos, cuki jó pasi akin látszik hogy nem egy éjszakás de...
-De ott van Suga.-fejezte be a mondatomat.
-Igen. Benne van valami kihívás ami nagyon megfogott. Mind kettőt szeretem és nem úgy mint a többieket. De akkor is... Tae segíts-dőltem a vállára sírva.
-Hejj nyugi minden rendben lesz. Suga miatt meg ne aggódj REMÉLHETŐLEG VISSZÁBB VESZ-mondta ezt jó hangosan mire felpattantam és az ajtóhoz mentem.
-Jó érzés halgatózni?! Akkor halgatózzatok tovább biztos mesél sokat az üres szobám. Csá!
-Lara hova mész?-kiabált Kookie.
-El ne aggódj majd jövök-majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Vigyázz magadra!

Egy idol nővére [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now