-Persze csak mennyünk innen.-elindultunk.
2héttel később
Jiminnel nagyon közel kerültünk egymáshoz viszont Sugáról egyáltalan nem halottam. A vagdosásról leszaktam. Nagyából... Csak hetente egy csíkkal több díszíti a kezem. Amely a Suga nélküli heteket mutatja.
Reggel Jimin mellett ébredtem.
-Jó reggelt-mosolygott rám.
-Neked is Jimin-adtam puszit a fejére.-megyek csinálok reggelit. Rántotta jó lesz?
-Tökéletes.
Elmentem felöltözni és már mentem is a konyhába.Suga szemszöge
Ezt is elbasztam! Mindent elbaszok! És most Jimin szerezte meg amit nekem kellett volna. Meg is értem én sem magamat választottam volna. Semmi esélyem nincs már Laranál. Idelye feladni és bevallani hogy én csak a kurváknak vagyok jo. Elmegyek. Jobb lesz igy mindenkinek.
Jimin szemszöge
És igen most is a szeretet győzött és nem a testi vonzalom. Úgy érzem Lara már nem nagyon torődik Sugával így több esélyem van. Ma megkérdezem hogy lessz e a barátnőm.
-JungKook minden készen áll estére.
-Persze. Akkor te délben mész igaz?
-Ahan. Vagyis reggelizek és megyek is.
-Akkor este 6. Hali.
-Csáo
Nagyon jó kis tervet eszeltem ki. Elviszem Larát moziba.......
-ChimChim! Kész a reggeli!
-Megyek már!
-Lara nekem el kell mennem. De 6-kor találkozunk a mozinál.
-Oké.-szerencsére bele egyezett hiszen már tegnap este megbeszéltük.Megettem és el is indultam.
-Szia Lalám-adtam neki puszit.
-Szia Jiminem-majd a pusziból csók lett
-Csini legyél-kacsintottam rá majd mentem is.Lara szemszöge
Még van egy csomó időm 6-ig. Felhívom Taet.
-Haló! Tae?
-Szia Lara mondjad.
-Ráérsz ma?
-Pfuu bocsi ma nem jó. De kérdezd meg J-Hopet. Várj odaadom neki a telefont...
-J-Hope! Lara keres!-hallatszodott a kiabálás.
-Igen?
-J-Hope... nem jössz velem valahova?
-Nekem oké. Nem megyünk el az egyik ARENABA? Kéne nekem pár cucc meg rád is rád férne.
-Mi bajod a ruhatárammal-háborodtam fel de közben mosolyogtam.
-Semmi.. semmi.. 10perc és ott vagyok.
-Oké szia-kinyomtam a telefont és Elkezdtem készülődni. Pont időben lettem kész.
-Kookie elmentem majd jövök.
-Oké. Jimin üzeni hogy vegyél valami csinit magadnak estére-szemet forgatva elindultam kifele.
-Hello bello!
-Csáó mehetünk.
-Persze-az út csendben telt. Hope le parkolt majd be mentünkk a plázába. Persze maszkban.
-Na mit veszünk?-kiváncsiskodtam.
-Hát neked egy extra csini rucit és nekem valami jó nacit-mosolygott rám.
-Hát jó.-el is indultunk 2óra múlva sikerült kiválasztani a tökéletes ruhát.J-hope végül nem vett semmit. Csak egy kis maci plüssöt. Nem értem minek neki. De inkább nem kérdezem meg.
-Na akkor mehetünk is.-mosolygott rám.
-Ahan. De előbb.... mennjünk el enni mert éhen halok.
-Én is-nevettünk fel. Elmentünk egy békés kis helyre. Rendeltünk majd leültünk az asztalhoz.
-Na mi helyzet Jiminnel?
-Semmi különös meg vagyunk. Hope kérdezhetek valamit?
-Ki találom... Suga.... jól van. Mielőtt eljöttem valamit firkált.
-Értem.Na de együnk-ajándékoztam meg egy hamis mosollyal.
Evés után haza mentünk. Meg köszöntem Hope-nak hogy eljött velem majd felmentem a szobámba. Ott nyomkodta egy óráig a telom mikor jött egy üzenet.Yoon Gi: Őszintén Szerettelek! Ne haragudj! Vigyázz magadra❤😔
Nem tudtam mire vélni. Miközben ezen gondolkodtam elkapott egy nagyon rossz érzés. De próbáltam nem törődni vele így elkezdtem készülődni. Mire kész lettem pontosan annyi volt az idő hogy induljak. El is indultam. Szerencsére közel volt a mozi. Már láttam Jimint ahogy integet. De ekkor meg szólalt a telefonom.
Én: Igen? Tessék?
Idegen: Jó estét! Ön Mr Yoon Gi barátnője?
Én: Én? De hogy! Miért baj van?
Idegen: Nos mivel teljesen máshogy van a telefonban ezért elmondom. Mr Yoon Gi balesetett szenvedett..... Sújosan megsérült.
Én:Tessék? Biztosaaaa.............
___________________________Jimin szemszöge
Jajj de jó. Már látom hogy integet. Valakivel telefonál. Meg áll. Elkezdek közeledni hozzá.Sír nagyon sír majd a földre zuhan.
-Lara! Lara! Kellj fel!-azonnal hívtam a mentőket. És a JungKookot.
-Jimin te vagy az?
-Igen... JungKook baj van.
-Tudom Suga korházban van.
-Most már értem. Nézd! Lara összeesett úgy hogy mi is a kórházba tartunk.
-Máris ott vagyok.
Remek megint minden ez a seggfej miatt történik. Nem hiszem el hogy nem tud hír nélkül elmenni.2 hónappal később
Lara kómába esett mert be ütötte a fejét. Suga sem ébredt fel. Nagyon aggódunk mindkettőjükért. Reméljük túl élik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
AcakEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍