~5~

158 17 0
                                    

Beszáltunk a kisbuszba és elindultunk.
-Na mesélj milyen ott az élet?-kérdezte Tae mire én lehajtottam a fejem és rá néztem a kezemre.
-Hát.....
-Szar-vágott közbe Suga.
-Hallod mi fasz bajod van?
-Semmi!-morogta vissza.
-Chh..látom... amugy nem veled beszélgetnek.
-Amugy is nem veled beszélgetnek-nyávogva próbált utánozni.
-Állj le vagy kiszálok!
-Nem kell kiszálok én-kiszált majd becsapta az ajtót.
-Nem kéne utánna menni?
-Hagyd csak majd lenyugszik. De Lara!!
-Igen JungKook?
-A kezed!Nagyon vérzik.
-Oh semmiség mindjárt át kötöm. -a foúk tátott szájjal nézték a kezemen lévő hegeket. JungKook nem nézett oda csak lehajtotta a fejéz és egy könnycsepp gördölt a szeméből.
-Jól vagy Kookie?
-Nem! Nem vagyok jól. Sajnálom hogy nem tudtam rád vigyázni ne haragudj.
-Ugyan már ez nem a te hibád! Ez egy buta macska hibája.-mosolyogtam rá halványan.
-A macska mi... nézd Lara.-majd felhúzta a pulcsiját ahol egy két heg még látszódott.
-Az anyám.....-mondta búsan
-A szüleim... az életem..-majd együtt sirtunk mire én elkezdtem nevetni
-Min nevetsz?-törölgette a könnyét.
-Tegnap még egyedül ültem a padon ma meg a...... a testvéremmel együtt sírok.-és már jött a többi könny.
-Szeretlek növérkém. Nevérkém? Hány éves vagy?
-23
-Hát akkor üdv növérkém a családban.  Én 20 éves vagyok.
-Három év.... vagyis 20 év nélküled-folytak tovább a könnyeim.-majd át ölelt.
-Megjöttünk.-szólt Jin.-Gyertek ütök össze valami ebédet.
-Lara gyere megmutatom a szobád.-majd Tae felvezetett a szobámba.
-Ez itt a te szobád. A szemben lévő Sugáje a melletted lévő pedig a mis maknejé.
-Köszönöm.
-Nincs mit. Zuhanyoz le pakolj ki és gyere le.

Tettem amit mondott. Bár kicsit fura hogy Suga szobája velem szembe van de mindegy. Letusoltam felkaptam egy egyszerű kivágott fekete farmert és egy fefeke pólót amin az ált hogy: Don't Give Up. Ezután kipakoltam feldobtam egy laza sminket(tush és szempilla spirál meg egy kis alapozó) majd lementem a fiúkhoz.

-Nahát! -mondta leesett állal Jimin.
-Hát meglátszik hogy az én növérem-kacsintott felém majd leültünk az asztalhoz.
-Ide ülj Suga helyére.
-És ha haza ér?
-Akkor hoz egy másik széker magának.-mondta Jin majd egy tál kaját tett az asztalra. Elkezdtünk enni.
-Ez nagyon finom lett Jin.
-Köszi-mosolyodott el.
Mikor megettem elkezdtem sétálni az emeletre mikor eszembe jutott valami és vissza fordultam de neki ütköztem Sugának.
-Bocsi
-Szerintem elég mára a bocsánatokból.-majd elment mellettem.
-Yoongi várj-mentem utánna majd az orrom előtt be csapta az ajtót. A sebeim megint vérezni kezdett de nagyon és mire átkötöttem volna elsötétedett minden.

JungKook szemszöge

-Suga! Mitörtént?
-Nem tudom én be mentem a szobámba be csuktam az ajtót és most ez van.
-De a repülőn meg ott.
-Nézd majd ha akarja Lara akkor elmondja. A vagdosást nem nagyon értem még én sem. De hogy olyan volt az autóba az meg nem rád tartozik. Pont.
-Ide figyelj Min Yoon Gi! Ami vele van az rám is tartozik mivel a testvérem. Nem szeretném ha ugyanazt kellene át élnie mint nekem. Emlékszel ugye?!
-Igen emlékszem. De nem történt semmi komoly.
-Remélem is. Mennj haza látom te is ki vagy.
-Miért lennék ki?
-Mert úgy nézel ki mint a mosott szar.
-Jól van de megvárom még felébred.
-Ahogy érzed. Én kimegyek kv-ért. Kérsz te is?
-Ahan köszi.

Suga szemszöge

Lara! Mitörtént? Miért vagdostad magad? És miért érdekelsz ennyire? Tele van a fejem ilyen kérdésekkel. De nem értem mikor vele vagyok egyszer sem vérzett a keze. Nem értelek te lány de az biztos hogy magadba bolondítottál.
-Suga! Ne ne hagy el
-Lara! Itt vagyok nyisd ki a szemed.
-Suga nee!!
-Lara! Lara! Ébredj!-mitörténik.-JungKook... Lara... kiabál
-Mi ?miért?
-Nem tudom az én nevemet kiabálja.
-Maradj vele elmegyek orvosért.

Lara szemszöge

-Lara miért vagy itt megint?
-Ki vagy te?
-A megmentőd. De most menny még mindig nem álsz készen.-elindultam egy folyosón. Egy ajtó előtt áltam meg. Benyitottam. Ahol Suga éppen egy másik lánnyal. Amikor rám nézett csak nevetett majd rám csapta az ajtót
-Suga! Ne ne hagy el!-mintha megsem halotta volna. Én csak sírtam és egy pengét szorongattam a kezembe és kiabáltam.
-Sugaa neeee!!-majd egy vágást ejtettem a karomra. Amitól elkedett vérezni. Amiből lassan egy tó keletkezett ahol én áltamb a közepén. Körülöttem hatan fehérbe és egy pirosban mellette egy csajjal. Próbáltam kimenni a tóból de megfulladtam.

Egy idol nővére [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora