~14~

96 10 0
                                    

Mikor fölébredtem csak akkor esett le hogy hol vagyok. JungKook szobájába de ő sehol sincs. Át mentem a szobámba ahol egy kisebb "meglepetés" várt.
-Suga! Kelj már fel!
-Hm?
-Ez az én szobám.
-Hol voltál este?
-Nem mindegy?
-Jiminnel voltál igaz?
-És ha igen?! Neked mi közöd hozzá?
-Nagyon is sok.
-Amugy meg nem tudtam aludni és átmentem JungKookhoz. De most már itt vagyok úgy hogy örülnék ha kitolnád innét a segged.-Szó nélkül ki ment. Én pedig elkezdtem elő szedni a mai ruhámat. Elindultam zuhanyozni. Miután kész lettem lementem reggelizni és utánna fel a szobàmba. Elkezdtem pakolni a kisebbik bőröndömbe. Mikor is belépett Jimin.
-Lara te mit csinálsz?
-Neked is Szia! Elmegyek.
-Elmész?
-Csak pár napra.Nekem kell egy ki idő.Én nem bírom ezeket a minden napi játékokat. Hol te hol meg Suga csókol meg. Én nem bírom! Mire vissza jövök remélhetőleg tisztába leszeki az érzéseimmel.
-De mikor jössz vissza?
-Nem tudom. De én akkor megyek is.
-Szia Lara-hajtotta le a fejét.
-Szia-szándékosan nem mondtam hogy JungKookkal megyek had szenvedjenek ők is.
-JungKook mehetünk?
-Persze csak szólok a fiúknak.
-Kookie lehetne hogy Sugának és Jiminnek nem mondasz rólam semmit?
-Hát ha ezt szeretnéd.
-Köszönöm.
-Meg vársz lent a kocsiba?
-Neked van kocsid?
-Ahan. Na nem sokára megyek.
-Okés-lementem szerencsére nem volt lent senki így észre vétlenül eltudtam menni. Pár perc múlva JungKook is megérkezett. Elindultunk.

**
Egy gyönyörű házhoz értünk.
-Ez gyönyörű.
-Hát igen. Érezd magad megtisztelve mert te vagy az első lány aki beteszi ide a lábát.
-Oh! Micsoda megtiszteltetés-hajoltam meg előtte majd elnevettük magunkat.
-Gyere meg mutatom a szabád-az emeletre mentünk ahol 3 szoba volt és egy fürdő. Kettő jobb oldalon és egy balon a fürdővel együtt.
-Tádámm
-Woow ez... ez csodálatos pont olyan mint én

 ez csodálatos pont olyan mint én

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-De.. de honnét tudtátok?
-Apátol kérdezd-tette fel kezét védekezően-na de én hagylak ki pakolnia. Apa azt üzente hogy addig maradsz ameddig akarsz tőlle be is költözhetsz.
-Köszii.. okéé-miközben kinyitottam a szekrényem csodálkoztam hogy ebben vannak ruhák.
-JungKook!
-Igen?-kiabált vissza.
-Ezekkel a ruhákkal mi lesz?
-Azok is a tieid. Mint minden ami ott van.
-Ok-ez kicsit sok. De azért örülök. Lehet hogy apám nem is olyan rossz fej. Gyorsan ki pakoltam lezuhanyoztam és elkezdtem írni. Írtam... írtam... mikor JungKook bejött.
-Lara nem akarsz aludni? Már hajnali 2 óra.
-2 óra?! Pfuu bocsi nagyon belemerültem.
-Semmi baj. Na de akkor mennék is. Jóéjt Lara.
-Jó éjt öcsi-mér feküdtem volna mikor jött egy SMS.

Yoon Gi: Lara hol a faszban vagy?!?
Én:Neked is Szia! Jo helyen vagyok és jól. Szia!
Kinyomtam a telfonom és próbáltam aludni. De nem ment mert Sugán és Jiminen járt megint az agyam. Én mindkettőt szeretem.
Jiminben az ellenálhatatlan cukiságát, kedvességét, azt hogy bármit képes megtenni a másikért és hogy őszintén szeret.
Sugában a macsóságát, azt hogy adja a megkaphatatlant de legbelül egy cuki kedves, érzékeny kis fiú rejtőzik és a legjobban a védelmező szerepe fogott meg.
Nem tudok dönteni.... forgott az agyam ameddig elnem szunnyadtam. Körülbelül dél után fél2 kor kelhettem. Lementem enni valamit.
-Csináltam gofrit ha az jó?
-Persze hogy jó. Köszi öcsi.
-Nincs mit. Lara. Nem megyünk el bulizni?
-Hova? Mikor?
-Bulizni! Van egy jó hely nem túl feltűnő de nem is olyan eldugott. Ma 6-kor?
-Nekem jó. Legalább kizökkenek ebből a zűr zavarból.
-Ne feledd megígérted.
-Tudom. JungKook?-néztem rá furán-miben sántikálsz?
-Én semmiben csak elszeretnék menni bulizni a nővéremmel. Ez olyan nagy probléma?
-Neeeemm... na akkor én megyek készülődni.
-Lara! Apa vett egy ruhát azt vedd fel!-kacsintott rám
-Oké.

Mikor felvettem el sem hittem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor felvettem el sem hittem. Ez csodálatos ez a ruha. Már majd nem 6 volt és nekem még a sminkem sehol nem volt úgy hogy sietnem kellett.

Ezzel késznek nyilvánítottam magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezzel késznek nyilvánítottam magam. Lementem JungKook éppen majszolgatott egy csokit.
-Ő.. bocsánat nem látta a nővéremet két órája ment fel.-mosolyodott el.
-Sajnálom nem találkoztam vele. Ön esetleg az öcsémmel?
-Sajnálom én sem láttam de ha nem bánnya mehetnénk együtt.
-Hát persze köszönöm szépen.-nevettük el magaunkat a játék után.
-Nagyon csini vagy Lara.
-Te is JungKook.-mosolyogtunk,majd az autóhoz vettük az irányt. Be száltunk. Elindultunk.
-Boldog szülinapot.
-Ezt meg honnét tudod?

Egy idol nővére [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now