~3~

180 17 0
                                    

-Helló?!
-Szia Min Yoon Gi-vel beszélek?
-Igen. Lara? Te vagy az?
-Igen. De honnét tudod a nevem?
-Holnap 5-kor-idézte
-Te vagy a megmentőm?!
-Igen.
-Holnap az első géppel mennénk..
-Mindjárt ott vagyok-majd letette a talafont. Hát ez sem komplett. De azért cuki. A sebeim közben megint vérezni kedtek. "Komolyan modom legközelebb levágom az egészet" jegyeztem meg hangosan. Majd valaki kopogott az ablakomon.
-Yoon Gi?
-Vigyázz felmegyel.-majd fel mászott.
-Nah szóval itt vagyok személyesen a megmentőd.
-Örülök hogy megismerhettelek. -mosolyodtam el
-Várj segítek-kivette a kezemből a fáslit és át kötötte a kezem. Nem tudom hogyan de a vérzés is elált.
-Te egy csoda vagy
-Tudom-söprögette a vállát
-Hánykor indul a gépünk?
-Asszam fél 3-kor.
-Szóval nem sokára. Neked összevan pakolva minden?
-Igen már csak pár dolog van. Segítsek neked?
-Igen. Köszönöm.-elkezdtünk pakolnin. Egy óra múlva kész is voltam. Anyának hagytam egy levelet.

Anya!

Nekeress elmentem apámhoz! Ég veled!

Nem a leghoszabb levél de hát mást nem is érdemel.

**
Bementünk Yoongi a házába és össze pakoltuk ami még volt. Ez egy kb10 percbe tellet.
-Mehetünk?
-Persze-bólintottam.
-Yoon Gi! Mesélsz nekem a testvéremről?
-Először is Suga ha kérhetem. A neve Jeon Jeong Kook de jobban szereti ha JungKooknak vagy Kookie-nak becézik. Egy bandának az énekese.
-Bandának?
-Igen a BTS-nek. Nem hallottál még rollunk? Ez fájt.-biggyeztette le a száját.
-Majd mindjárt meghallgatok pár számot.
-Hagyd majd én.-majd elindított egy rappet
-Ez meg mi?
-Ez az én dalom. Nem tetszik?-húzogatta a szemöldökét
-Nem róllad volt szó-kacsintottam rá majd eltettem. Először az I Need You-t hallgattuk majd ami éppen jött.
-Jól toljátok
-Hát igen. Megérkeztünk.

Kiszáltunk majd föl is száltunk a gépre. A gépen nem egymás melett ültünk. De azért közel volt Suga hozzám, mert mögöttem ült.

SMS......
Yoon Gi: Hiányozni fogok?
Én: Itt ülsz mögöttem😅
Yoon Gi: Szóval nem?!😢
Én: Hülye😂
Yoongi: Én is szeretlek😂
Én: 😏😏
Én: köszönöm hogy itt voltál mellettem
Yoon Gi: Hejj attól hogy nem melletted ülök attól még melleted vagyok és leszek.
Én: köszönöm😘
Yoon Gi: Nah pihenj mert nem sokára kikészít a banda😅😏

Nem irtam semmit csak hátra fordultam és egy levegő piszit dobtam neki mire ő megforgatta a szemét.
Felszáltunk. Én meg álomba merültem. De nem tartott sokáig. Mikor felállt a mellettem lévő néni Yoongi utánna ment nem tudom miért. Mikor vissza jöttek Suga beült mellém a néni meg az ő helyére.
-Itt már ülnek.
-Igen én.
-Miért csinálod ezt?
-Mit?
-Miért vagy ilyen kedves? Már amikor elsőre rád néztem akkor utáltalak. Most meg együtt utazunk.
-Nos igen... én sem ilyen vagyok. Mindenki azt hiszi hogy egy köcsög bunko vagyok... de igazuk van mert az vagyok.... csak tudod akit jobban megismerek azzal...... máshogy viselkedek. És te amugy is más vagy nem tudom miért de más vagy.-hát persze hogy elvörösödtem,  mint a paradicsom úgynézhettem ki.
-Nem is vagy annyira köcsög
-Köszönöm de te... te fullra olyan leszel mindjárt mint a paradicsom-nevetett fel mire én csak a melkasába ütöttem egy kicsit
-Köszönöm ez igazán jól esett-mondta nevetve.-na de most már alszok én is egy kicsit-majd álomba merült. Egy ideig néztem ahogy alszik. Olyan édes... olyan szexy... olyan... olyan tökéletes. Bámultam és bámultam mikor hirtelen elkezdett mosolyogni.
-Ő.....ki engedsz légyszi mosdóba kell mennem.
-Hmm.....-mosolyodott el majd ki engedett. Kimentem majd megmostam az arcomat.
-Ennyire zavarba jöttél?-nyitotta ki az ajtó.
-Ha ha ha nagyon humoros...
-Tudom.-majd bezárta az ajtót........

Egy idol nővére [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now