~15~

104 11 0
                                    

-Én mindent tudok. Tessék ezt vedd fel-majd át nyújtott egy dobozt amiben...... egy.... gumicukor nyaklánc volt.
-Köszönöm?-néztem rá kérdően.
-Látnod kéne a fejed. Tessék itt van-majd átnyújtott egy ezüst-feket nyakláncot.
-Köszönöm öcsi-nyomtam az arcára egy puszit.
-Nincs mit. Na gyere bulizzunk egyett.
-Rendicsek.-mikor beléptem nagyon sötét volt. Majd hirtelen ott volt mindenki. Ott volt a 6fiú,apám és még páran akiket nem nagyon ismertem. Szemembe könnyek gyültek.
-Ne hogy el sírd magad oda lessz a sminked-lépett oda Tae.
-Köszönöm-mosolyodtam el.
-Boldog születés napot kis lányom!
-Köszönöm apa-majd a nyakába borultam. Igen ez volt az a pont amikor mindent elfelejtettem és rájöttem neki tényleg számítok. Eltört a mécses. Egy pár perc múlva elengedtük egymást.
-Szabad egy táncra?-jött oda J-Hope.
-Persze. De továbbra sem tudok táncolni-nevettük el magunkat.   
J-Hope is elég jól táncol. Sorban táncoltam mindenkivel kivéve a két jó madárral. Nem is bántam legalább leültam egy pár percre. De ekkor Jimin lépett a szinpadra.
-Kedves vendégeink. Nagy szeretetel köszöntünk mindenkit. És nagyon boldog születés napot Lara-erre csak elmosolyodtam. Át adott valami papírt a zongorásnak és elkezdte énekelni az egyik számot amit én irtam. Nagyon meglepődtem. De aranyos volt. Bár kicsit feldolgozta azért nagyon tetszett. Lassan lejött a színpadról és felkért táncolni közben énekelt.
-Jimin! Ugye nem lessz balhé?-súgtam a fülébe mire mosolyogva nemlegesen bólogatott. Mikor vége lett a számnak megtapsoltak minket. Jimin vissza adta a mikrofont és ment tovább a buli. ChimChimmel még mindig táncoltunk de nagyon elfáradtam.
-Jimin én leülnék egy kicsit.
-Rendben addig hozok valammi innit. Mit kérsz? Eperkoktél?
-Bármit csak azt ne-ekkor eszembe jutott minden. Az előző buli.. Suga... várjunk hol van Suga? Mikor Jimin elment odamentem Rapmonster
-Namjoon nem látad Sugát?
-Ő..... itt van.. de szerintem ne keresd meg.-hajtotta le a fejét mire kérdőn néztem rá.
-Bal oldal a pultnál-nézett abba az irányba. Közelebb mentem. Sugát láttam ahogy egy másik lánnyal enyeleg. Próbáltam vissza tartani a sírásomat. De nem nagyon ment.
Ki rohantam az épületből. Addig mentem ameddig egy padhoz nem értem ott leültem és gondolkodtam. Hogyan érdemeltem én ezt ki?? Nem tudom elhinni.JungKooknak volt igaza. Mindenben. Azt hiszem tudom mi a választásom de először úgy be olvasok ennek a faszfejnek hogy azt nem teszi zsebre!!
Vissza mentem a buliba. Elmentem a mosdóba. Megigazítottam a sminkem és vissza mentem Jiminhez.
-Lara hol voltál?
-Bocsi csak... mindegy itt vagyok az a lényeg. Gyere kérjünk most már valamit-kacsintottam rá.
-Helló! Én valami erős koktélt kérek.
-2szokásosat-intézte el Jimin.
-Te szoktál ide járni?
-Igen. Általában ide szoktunk jönni lazulni.
-Értem. Megyünk táncolni?
-Persze-mikor elindultunk akkor lett vége a zenének. És elkezdődött egy lassú. Jimin megfogta a derekam én pedig a nyakát átkarolva táncoltunk.
-Lara nézd én tényleg..
-Jimin most csak táncoljunk és élvezzük ezt a pillanatot-csak bólintott egyet.
-Szabad?-jött oda Kookie.
-Parancsoljon addig én iszok valamit.-adott át JungKooknak.
-Na hogy tetszik a buli?
-Hát... a buli szuper.
-Csak.... fogadjunk Suga.
-Nincs csak szuper a buli köszönöm-majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Kinyírom ezt a gyereket. És mi helyzet Jiminnel?-húzta fel a szemöldökét.
-Csak táncoltunk-mosolyolyodtam el.
-Örürök hogy legalább ő foglalkozik veled ha én nem. De akkor vissza is adlak Chimnek a végén még féltékeny lesz-nevetett fel.
-JungKook apa?
-Elment egy megbeszélésre.
-Értem. Akkor szia.-el is indultam Jiminhez. Mikor mögé értem eltakartam a szemét.
-Na ki az?
-Nem tudom. De nagyon csodálatos illata van-mondta.Mire levettem a kezem és szembe fordult velem.
-Tessék itt az italod.
-Köszönöm-ez igazábó már a 3.koktélom elég jól bírom. Megittam.
-Nem is rossz.. sőt ez finom.
-Tudom-mosolygott rám-sosem hazudnék neked. Nem megyünk sétálni?
-Inkább mennyünk haza. Csak szólok Kookienak.
-Rendben addig meg várlak az ajtóba.

Egy idol nővére [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now