Suga szemszöge
Zavarba jött tőlem? Hmm.. Nem is lesz nehéz dolgom. Együtt mentünk a taxiba. Én hátul ültem és mivel JungKook előre ült így nem volt más választása mellém ült. A fantáziám beindult akaratom ellenére is. Csak arra tudtam gondolni ahogy leteperem az ágyamra. Jó kis gondolat.
-Minden rendben Lara?-kérdezte nővérét a makne.
-Igen. Miért ne lenne?
-Mert kicsit ki pirultál-mosolyogtam meg a viselkedését.
-Kicsit melegem van ennyi az egész.
-Ha te mondod-kacsintott hátra JungKook majd egy szúró tekintettel csapott le rám. Nem érte mi baja van. De az hogy megint ki pirult tőlem.. egyre izgatóbb.
Hazaértünk én felmentem a szobámba.Lara szemszöge
Miért jöttem zavarba? Pedig csak mellé ültem.
Haza értünk. Suga egyből a szobájába vette az irányt míg én 5 szempárral találtam szembe magam.
-Lara végre!-kiabált majd a nyakamba ugrott Tae.Tettét csak egy mosollyal díjaztam.
-Jól vagy Lara?-kérdezték egyszerre.
-Igen jól vagyok csak kicsit..-nem tudtam befejezni mert megkordúlt a hasam.
-Gyere már csináltam vacsit neked.-mondta Jin.
-Köszönöm. Ti nem esztek?
-Mi már ettünk. De kérdezd meg azt az idiótát hát ha eszik.-utalt Namjoon Sugára.
Hát persze hogy én ki más menne fel neki szólni. Gyorsan felmentem és bekopogtam. Csak egy morgás hangzott.
-Gyere enni ha akrsz.-már nyitotta is ki a szoba ajtót.
-Kettesben leszünk?-húzogatta a szemét.
-Nem hiszem. Legalábbis én teszek róla-kacsintottam rá. Mire ő szemet forgatva elindult mögöttem.
-Ki eszik még?-kérdeztem meg raménykedve. De nem.Nem szólt senki.
-Akkor én a szobámban eszek ha nem baj.
-Nem de hogy-mondta Jin majd a kezembe nyomta a forró levest egy tálcával együtt amin kis krémes sütik volt.
-Köszike-mosolyogtam és felmetem. Suga pár perc után jött fel. Halottam ahogy csoszog.
-Helló-nyitott be hozzám mire majd nem kiköptem a levest.
-Te meg minek jöttél?
-Beszélgetni. Nem szeretnél?
-De..szeretnék... csak előbb meg enném ha nem baj.
-Kaphatok én is?
-Most ettél-forgattam meg a szemem.
-De én sütit nem kaptam-nézet rám kutya szemekkel.
-Tessék itt van-adtam oda neki az egyiket. Majd be falta. Én is elkezdtem enni a sütit mire Suga hülykujjával letörölte a számszélét.
-Köszi?
-Szivesen. Na miről beszélgessünk?
-Nem tudom. Például hogy: Hogy lettél ekkora taho?-néztem rá szúrós tekintettel.
-De tetszik ez a tahó.
-Chh
-Amúgy mikor ideköltöztünk megszögtem anyáméktól és ilyen lettem egy érzés mentes "tahó"-idézte a szavamat.
-Sajnálom én nem tudtam.
-Sok mindent nem tudsz még rólam. Na de . 10-es skálán mennyire jövök be?
-Pfuu de megváltoztál.
-Ez a válasz?-húzogatta szemöldökét.
-Ki mondta hogy tetszel?
-Nem kell azt mondani. Látom rajtad. És ez nem csak "egy fellángolás"-rajzolt kezével idéző jeleket.
-Azt hiszem elmegyek tusolni Gigi.
-Nem hittem hogy valaki ilyen szexyn tudja kimondani a nevem
-Én meg nem hittem hogy egy kanossal fogok beszélgetni.-vàgtam vissza neki.
-Hmm...-majd ki ment a szobából.Elmentem tusolni. Tudsolás közben mindig énekelek vagy rappelek vagy mindkettő ha jó napom volt. Nos igen elég jó napom volt. Éppen a BTS I need you rapp részénél tartottam amit Suga rappelt de ekkor..
-Bocsi de nem bírtam tovább majd be hugyozok
-Suga takarodj már ki!-takartam el magam az egyik törölkővel ami a kezembe akad.
-Jól ál a türcsim-nyalta meg a szája szélét.-Rajta van a nevem.
-Mi? Nem érdekl majd kimosom. Csak húzzál már ki innen!-ordibáltam vele. Mire nagy nehezen ki ment.
JE LEEST
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
OverigEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍