Elmentem tusolni de most bezártam az ajtót. Miután kész lettem be mentem a szobámba és elterültem.
-Skacok kész a vacsi-kiabált fel Jin.
Majd nagy nehezen elindultam lefele. Mindenki ott volt még Suga is úgy hogy hoztam magamnak egy széket és leültem JungKook mellé. Evés után mindenki megköszönte, megdicsérte majd felment a szobájába ahogy én is. Felvettem a fülest és lefeküdtem. Már majd nem aludtam mikor besüppett mellettem az ágy. Odanéztem és Suga volt ott.
-Te meg mi francot keresel itt?
-Jajj azt hittem ez az én szobám-adta a hülyét.
-Ennyire nem bírsz a véreddel?!-húztam diadalmas mosolyra számat.
-Nagyon szexy vagy mikor elhiszed. De nem azért jöttem hogy beszélgessünk.-majd hirtelen megcsókolt erre én ellöktem.
-Normális vagy?! Menny ki a szobámból!
-És ha...-majd még egyszer megcsókolt de lefogta a kezem. Így kénytelen voltam vissza csókolni-nem megyek ki? Akkor mi lesz?!
-Úgy is... te fogsz... rosszul... járni-mondtam a csókok közül.
-Lehet megkockáztatom... de most inkább itt hagylak.. jó éjszakát-majd ki ment a szobából. "Az övé vagyok" csak ez járt az eszembe. Akár hanyszor megcsókol rabul ejt és nem tudok neki ellen álni. Mi tévő legyek?!Suga szemszöge
Nagyon jól tudom mit akar elérni ez lány. De úgy sem fogja elérni hogy ne csak egy dugásra kelljen. De azért vigyázok mert JungKook figyelmeztetettet hogy ha hozzá érek nem lesznek golyóim. És azt is mondta hogy hogy még is akkor szenvedéllyel csináljam. Nem értettem. De most nagyon jól esett ez a kis bosszú. Jó volt látni hogy akár mennyire próbál nem tud nekem ellenálni. "Az enyém!"
Majd elnyomott az álom.Lara szemszőge
Reggel arra ébredtem hogy kiszáradt a torkom. Így lemten egy szál hálóingeben inni valamit. Szerencsére nem volt ott senki így nyugottan ittam majd vissza fele indultam. Mikor megint neki mentem annak az idótának.
-Nem tudsz oda figyelni? Komolyan?!-dörmöltem reggeli hangomon.
-Lara! Egy szál hálóingeben vagy. És ez nem tesz neked jót.
-Tudom. Mi az hogy nem tesz nekm jót? Jó hagyuk inkább Csá.-vissza mentem majd egy esemes jött. Odanyúltam a telefonomért hogy megnézzem ki az. Ismeretlen szám. Mikor elolvastam az üzenetet rögtön tudtam ki irta. Suga.Ismeretlen: Jól áll ez a háloing.
Én:Nem neked vettem fel
Ismeretlennek a következo nevet állítottad be: Mr. Beképzeltke
Mr.....: pedig nekem is felvehetnéd
Én: 🖕🖕😘😘
Mr...:Most miért? Az ágyam is kényelmes. Nem jössz át?😋
Én: De már ott is vagyok.😒
Mr.: Komolyan. Tényleg át jöhetnél ez nem mehet így tovább! Meg kell beszélnünk.
Én: Tudom mire készülsz. Nem fogok át menni.
Mr.: Hát felőlem játszhatozhatunk így is.
Én: Jol van na. 15perc és ott vagyok.Kinyomtam a telom felöltöztem majd átmentem.
-Na mondjad.
-Ülj le. -leültem.-kérdezel vagy én kérdezzek?
-Mitől lettél ilyen?-mutattam egész lényére.
-Milyen?
-Ilyen szexy és szoknya vadász?
-Nem tudom. De miért kérded?
-Mert sosem voltál ilyen. Mindig az az óvó, probléma megoldó fiú voltál. Nem az a rád nézek és zavarba jövök tipus.
-Szóval bevallod hogy tetszek neked? Amugy változnak az idők. Te sem az a fajta voltál akire ránéztem és megakartam dugni.
-Aszem ennyi elég lesz. Szia.-éreztem ahogy egyre perverzebb gondolatok jelennek meg a szemem előtt. Muszály volt kimennem. De nem engedett bezárta az ajtót.
-Miért csináltad tegnap reggel?
-Bosszúból meg felakartam vágni.
-Hát nem jól sült el a dolog azt meg kell mondjam.
-Miért is? Szerintem jól pofár estél-nevettem az arcába miközben közeledett.
-Mert most innét nem mész ki egy darabig....
-Suga nem tudom mit tervezel de most állj le vagy sikítok!
DU LIEST GERADE
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
SonstigesEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍