Elindultam. Csak mentem. És gondolkodtam. Míg egy játszótérre értem.Leültem egy padra és gondolkodtam. Gondolkodtam a két fiún hogy most miattam fognak veszekedni.És Yoongi miért akadt ki ennyire? Nem értettem.
Suga szemszöge
Mi van?!Ez a lány tényleg szeret?! És Jimint is?!
-Suga jól vagy?
-Miért ne lennék jól?
-Mert mióta Lala elment itt álsz és nézed a szobáját.
-Én leléptem Csá.-nem tudtam mit miért teszek de úgy éreztem meg kell keresnem Larat. Egy jó fél óra után egy régi játszó téren pillantottam meg ahogy éppen ül a hintán és sír. Oda mentem hozzá.
-Lala...jól vagy?
-Nem Suga! Rohadtul nem vagyok jól.
-Beszélgetünk?.... Rólunk?
-Suga nincs olyan hogy "rolunk" te vagy és én meg ez a kibaszott helyzet. Ez van.-nagyon ideges és szomorú volt nem tudtam mi tévő legyek így egyszerűen átöleltem. Ő pedig vissza ölelt.
-Ne haragudj hogy játszottam veled.
-Ez nem csak a te hibád. Én is ugyan úgy benne voltam a játékba-szipogta-Suga! Én tényleg nem tudom mit érzek.
-Lala nézd-majd eltoltam gyengéden hogy a szemébe tudjak nézni-én sem vagyok tisztába az érzéseimmel de ha akarok is tőled valamit az nem csak egy éjszaka lenne... és amit mondtál Jiminnek nos... igazán megleptél-húztam fél mosolyra a számat.Éppen kezdtem volna a következő mondatot amikor Ő csókolt meg.
-Ezt miért kaptam?
-Csak úgy-vonta meg a vállát.
-Hát akkor csak úgy adhatnál többször is-húztam egy perverz mosolyt a számra.
-Miért kell minden ilyen pillanatot elrontanod?!
-Gyere mennjünk haza.
-Suga nekem szükségem van egy kis időre.
-Jól van ezt még megbeszéljük otthon-bólintott majd elindultunk haza. Az út csöndben telt. Mikor haza értünk már sötét volt. Beléptünk és Jimin szúrós tekintetével találtuk szembe magunkat amit én megmosolyogtam. Erre Jimin fel ment a szobájába.
-Ezt muszály volt?! Jimin várj egy kicsit-nem értem Lara mit eszik rajta.
-Suga! Teríts meg kérlek. És ha lehet ezt ne szúrd el!
-Jol van Jin-majd elkezdtem duzzogva teríteni.Lara szemszöge
-Jimin! Várj már!
-Menny vissza Sugához!
-Félre érted nem történt semmi. Csak találkoztunk és együtt jöttünk haza. Ennyi! Semmi nem történ. Ha történt volna Suga a kórházban lenne mert JungKook elintézte volna. Sugával meg ne foglalkozz féltékeny mert veled is foglalkozok.
-Tényleg?! Akkor bizonyisd be hogy nem történt semmi!-majd megint közeledett. És én.... megcsókoltam. Amint észbe kaptam el is löktem magamtól.
-Én most... inkább megyek.-be rohantam a szobámba bezártam az ajtót és zenét hallgatva sírtam. Sírtam mert nem tudom az érzéseimet irányítani. És nem akartam egyik őjüket sem meg bántani.
-Lara! Kész a vacsora!-szóltak a fiúk de én csak egy"nem eszek"-kel elintéztem.
-Jimin!!-halottam Suga hangját miközben Jiminhez közeledett.Nagyon féltem hogy összeverekednek. Kimentem.
-Haggyátok abba!Mi a franc ütött belétek?! Nem vagyok éhes pont. Jó éjszakát!-majd mentem is vissza a szobámba és zártam volna be.... de egy láb vissza tartotta.
-Lara... engedj be kérlek-JungKook
-JungKook-borultam a vállára sírva.
-Jól van nyugodj meg. Mesélj mi volt.
-Elmentem sétálni. Egy játszóteren leültem egy hintára és sirtam. Majd Suga jött oda beszélgettünk majd megcsókoltam. Mikor haza jöttünk Jimin kiakadt mert Suga kihívóan nézett rá. Be mentem Jiminhez. Beszélgettünk és megcsókolt.
-És?
-Én meg vissza csókoltam-könnyeim egyre jobban folytak.
-Jól van minden rendben lesz. Figyelj!Apánknak van egy kecója amit bármikor odaad szóval holnap elmegyünk 1-2napra.
-De mi lesz a próbáiddal?
-1-2-t én is ki hagyhatok-vonta meg a vállát-na gyere mennyünk enni.A vacsora csöndben ment. Csak J-Hope szólogatott be Taenak aki persze viszonozta a kedves szavakat. Miután végeztünk,Felmentem lefeküdni de nem sikerült aludni. Át mentem JungKookhoz.
-Kookie?!
-Igen?Gyere be.
-Aludhatok veled?
-Persze gyere csak.-oda mentem hozzá ő szorosan megölelt és úgy hunytam le a szemem.
-Mindig itt leszek neked. Szeretlek nővérkém-hallottam utoljára hangját.
YOU ARE READING
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
RandomEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍