Suga szemszöge
Persze hogy kibírtam volna. De most na.. ha egyszer nem zárja be az ajtót az nem azén hibám. Ráadásul az én részemet rappelt, amit megvalva nem is rossz. De annyira jó volt látni vizes haját mikor a testéhez tapadt és amikor az én törölközőmmel takarta el magát az mindent felül múlt.
Azt hiszem be kattantam. De akkor is enyém lesz a csaj.Lara szemszöge
Pfuu ez az idióta! Nem hiszem el hogy nem tudott volna másikfürdőbe menni.
Mikor ki ment gyorsan elvettem a saját türcsimer megtörölköztem felvettem a pizsim és bementem a szobámba.
Valaki kopog.
-Tessék?!
-Szia Lara-jött be JungKook az ajtón.
-Szia
-Beszélhetnénk-bólintottam.-Sugáról. Tudod ő nem az a nyálas tipus ő inkább megdugja a csajokat aztán lelép.
-Miért mondot ezt nekem?
-Lara! Még a vak is látja hogy tetszik neked! Ráadásul ő meg jól kihasználja a helyzetet mint vettem észre.
-Hát én is észre vettem.
-Elmondod mi volt a repülőn-nagyot sóhajtva de belekezdtem.
-Sugavál nem egymás mellett ültünk ezért ő elintézte nem tudod hogyan. Aztán elaludt én meg csak bámultam mire ő elmosolyodott így zavarba jöttem. Kimentem a mosdóba. Ő utánnam jött és ránk zárta az ajtót.Nem engedett ki meg csókolt én vissza csókoltam. Majd a nyakamat kezdte puszilgatni mire megszólalt a bemondó mi szerint hamarosan megkezdődött a leszálás én ellöktem magamtól Sugát. Mire ő erősebben csókolt aztán ellöktem és a fejéhez vágtam hogy mennünk kell és ez csak egy fellángolás volt. Erre beduzzogott. És most ez van.
-Gondoltam hogy ez lesz. Suga addig fog piszkálni amig le nem fekszel vele szóval jobban kársz ha nem szeretsz bele.
-De... én nem akarok semmi ilyesmi főleg nem vele mivel... én még..
-Komolyan? Szűz nvagy még?! Nincs mit szégyelni hiszen a mai fiatalok túlkorán kezdik. Te legalább véded ami a tied-mosolygott majd megölelt. —Amugy Suga volt lent az előbb és hangos megjegyzést tett mi szerint jól énekelsz és rappelsz. Igaz ez?
-Nem tudom én nem hallom magam csak énekelgetek azt is a tusoló alatt-nevettem fel kínosan.
-Holna eljössz velünk a studióba?
-Mért is ne!
-Akkor holnap találkozunk. Szia jóéjt-nyomott egy puszit az arcomra majd ki ment a szobából."Szóval Suga le akar fektetni?! Hmm.. Itt az alkalom hogy felvágjak neki. Holnap úgy kicsípem magam. "Gondolatomban már kész volt a terv miszerint húzom az agyát ameddig bírom. Majd lassan elszunnyadtam.
**
-Lara! Ébredj megyünk a stúdióba!-halottam meg JungKook hangját.
-Csak... egy 10 percet vagy 20-at.
-Pfuu rosszabbvagy mint Suga!-erre kipattantak a szemeim.
-Engem te hasonlítgas ilyen idiótákho!Amúgy is igazad van ideje indulni. Mennyi az idő?
-Dél után 1. Van fél órád hogy össze kapd magad
-Te jó isten! 40perc és kész vagyok.
-Siess-majd ki ment a szobámból.
Gyorsan elő kaptam a tervezett ruhám. Egy hátul kivágott fekete passzos pulcsi meg egy szaggatott fekete farmert amihez egy kis sminket dobtam fel és egy mellemig érő ezüst nyakláncot. A terv kedvéért.
Mikor kész voltam lementem JungKookhoz.
-Kész vagyok mehetünk.-a fiúk csak a szájukat tátották.
-Még a menyasszony nincs kész-forgatta meg szemét öcsikém.
-Szólok neki-vetettem fel az ötletet majd elindultam.
-Yoongi indulnánk!
-Gyere be!-be mentem és megláttam a felső testét amitől zavarba jöttem.
-Ne hogy zavarba gyere itt. Amugy 5 perc és megyek. Te is jössz?
-1nem jöttem zavarba 2.már 20perce azt mondod hogy 5 perc 3. Mivel elintézted így igen.
-1.Szivesen 2. 5percből lehetne 1 óra is-majd közeledni kezdett felém mire én az ajtó belső felénk csattantam. Ő nem törődve vele tovább közeledett majd megcsókolt. Ki használva a helyzete vadabbúl kezdtem csókolni és vezettem az ágy fele mire leterítettem az ágyra.
-Pfu de vad a kis cica.
-Azt szeretnéd! Már csak 3perced van-majd kimentem a szobából egy elégedett mosollyal. Nagyon féltem hogy nem tudom visszafogni magam. De sikerült. És erre büszke voltam.
-Mindjárt jön- mondtam a többieknek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy idol nővére [BEFEJEZETT]
DiversosEgy lány kinek az öccse idol. És beleszeret 2 emberbe. Vajon tud majd választani?? "Az érzés mikor tudja hogy bármikor megkaphat de azért kinoz még" #7😍❣️❣️ #143😍❤ #153😍❤ #185😍 #271😍