4.

1.6K 73 15
                                    

Este dimineata. ...Tot 6 ...aceeași trompeta...Nimic nou ...Doar ca eu mă trezesc cu zâmbetul pe buze....Azi am un plan ca acești "Bad Boys " sa fie făcuți de ras de către "niște tocilare care nu rezista apropourilor făcute de ei" uite ca azi noi o sa le dam peste nas....
Și încă cumm...
O sa aflați curând. ..
Plecam de acasă. . Ajungem la scoala cu încredere în uniforma....
Ziua ș a petrecut normal pana în pauza în care trebuia sa ne îmbrăcăm la vestiare în echipament de sport pentru ora pe care o sa o facem cu clasa a 11 a (cea a trantorilor) Ne ducem la vestiare ca niște dive și venim îmbrăcate asa:
Eu😈

  Ziua ș a petrecut normal pana în pauza în care trebuia sa ne îmbrăcăm la vestiare în echipament de sport pentru ora pe care o sa o facem cu clasa a 11 a (cea a trantorilor) Ne ducem la vestiare ca niște dive și venim îmbrăcate asa: Eu😈

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bri:😈

Și Aby😈

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și Aby😈

Ieșim de la vestiare îmbrăcate ca niște adevărate Bad Girls pregătite pentru a le da peste nas

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ieșim de la vestiare îmbrăcate ca niște adevărate Bad Girls pregătite pentru a le da peste nas...
Toți băieții văzând "costumația " noastră au rămas salivând...Nu chiar așa voiam sa fie efectul dar e bine și asa.. Băieții "nostri" au rămas încremeniți și nu stau ce sa mai creadă. ...ne ducem pe lângă ei ne dam puțin în spectacol...Și făcând ora de sport și pășind ca niste dive pe lângă ei..
Dylan pov

Moamaaa ce e cu ele ..Unde e inocenta lor (nu ca m ar deranja Cum sunt imbracate)și sorbea ce are în capul ăla sec ce vrea sa demonstreze .....Nu contează ce contează e ca Aby arata ca o zeița. E atât de frumoasă..doamne ce nu î as face.....gata Dylan e boboaca e prietena lui sorta.....Și ști ca aia te va castra dacă te vei atinge de una din ele așa ca accepta situația îmi pun eu în gând. Voiam sa ne batem puțin joc de cele mici tocilare dar se pare ca nu sunt așa. .

Sam pov

Ok ne am făcut treaba în am făcut sa saliveze și erau geloși când alți băieți ne făceau avansuri..Pana acum planul merge perfect ..îi jucam pe degete..
Sper sa înțeleagă sa nu se puna cu noi ca nu iese bine..

A trecut ziua ....siii e timpul distracției
Ne am despărțit fiecare cu câte un băiat. . Sper ca fetele sa respecte planul și sa nu le cada în plasa..

Eu am plecat cu Andy
-Așa și...ămm ce v a apucat sa va îmbrăcați așa?Spune el nedumerit..
-Noi putem fii ce vrem noi sa fim....
-Cum adică? Mi e mila de el deja..
-Ehh. ..Și îl pup pe obraz..
Parcă s a inrosit puțin. .Merge..
-Așa...mm asta este sala de sport....Ăsta este biroul directorului.
Parcă are o slăbiciune pentru mine merge perfect...
Trec prin fata lui atingându l cu fundul...😈
-Și aici ce este? Întreb eu.😂
-Laboratorul de chimie ..Spune el bâlbâindu se..
-Ok..
-Dar tu.. frumoaso ai prieten? Spune sfios încercând sa para direct..
-Nu...spunem dacă voi avea nu vei fii tu acel baiat😈 spun eu răutăcioasă. ....Cred ca plimbarea s a terminat...
Mă duc în camera lăsându l fără speranță..Și nervos...
Nu mai puteam de ras eu în interiorul meu😂
Poftim fraiere......crezi ca fraierii orice fata și o joci pe degete ...Așa credeai pana sa mă cunoști pe mine...
Voi fii cel mai rău coșmar al tau😈
Mă întâlnesc cu fetele ..Ele confirmând ca planul a mers perfect....
Mă simt extrem de bine....Chiar dacă ei nu ne au făcut nimic concret.......pff nu or sa fac nimic nici uneia din prietenele mele...ținând cont ca nici unul dintre ei nu a avut o relație de mai mult de o săptămână...
Și ăsta nu se va schimba dacă una din noi va fi într o relație cu unul dintre ei...
Răzbunarea ăsta a fost destul pentru ele dar eu nu am terminat de tot cu Andy...Il voi calcă în picioare la cât de fiara va sunt..
Poate ca oi fii eu tocilara dar cine îmi spune mie cu subînțeles ca sunt neajutorata va plăti..
Crede ca mă topesc dacă îmi spune ca sunt inocenta și nu mai știu Cum ca alte cuceriri ale lui...păcat eu nu sunt ca ele...
Eu am un caracter mai tare ca al lui..

Ăsta e puțin din ce poate Sam...
Are sânge rece...Chiar dacă pare inocenta și tocilara...
#needitat

Army Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum