39."de ce sa faci asta!?"

371 27 11
                                    

Dupa anumit timp in care acest "detectivo-spion" m-a stresat sa nu ma bag sentimental in cazul asta si sa il las pe el ca stie ce face.(Daca as fi stat dupa el ar fi durat ani pana sa descifreze ceva)
Am fost la rivala Doamnei Chanel care am aflat ca a iesit de curand din inchisoare.
Aceasta ne spune ca a fost inscenata toata crima pe care ar fi facut-o de catre Coco Chanel...

Cine ar fi crezut ca in lumea modei exista atatea drame?

Dupa aceste zile extrem de stresante...fara somn...am adormit tarziu in noapte.Si nu,nu va ganditi ca am adormit ca omul,in patt,nu eu am adormit cu capul pe birou..gandindu-ma la caz.

Micul nostru spion a adormit pe canapea.Nu putea sa se duca acasa deoarece isi storcea creierul la cazul asta cica😂

Dimineata cand ma trezesc...am imaginra tatuajul omului care aducea cafeaua Doamnei Chanel .Am m-ai vazut tatuajul ala in liceu...Am dat vreo 3 search-uri pana sa gasesc ceea ce ma interesa. Acel tatuaj era facut in armata si desemna un om care a fost lunetist.

Dupa inca putina analizare a situatiei si gandindu-ma...Am realizat omul care voia sa o Impuste pe Chanel putea imediat dar iti trebuia indemanare sa nu ajunga glontul la ea.Doar un lunetist poate face acest lucru.

-Micule spion,trezeste-te si hai!!Stiu cine e vinovatul...(Spun aruncandu-i o galeata cu apa in cap)

-Da....stiu eu ti-am transmis telepatic cine este vinovatul...stiam asta de aseara,dar am vrut sa afli singura(Aiden)

-Atunci hai!Inteligentule(eu)

-Unde ziceai ca mergem?(Aiden)

-Doar vino si taci ca de nu, o sa te fac eu sa taci!(eu)

-Nu ai vrea sa o fac eu?(spune furandu-mi un sarut)

-Nu am timp de vrajeala ta(eu)

-Stii cat mi-a luat sa invat astea de pe internet?(spune sub forma unei glume)

-Taci!(il trag de maneca in masina in timp ce chem politia)

-Ai vreun microfon mic?(tot eu)

-Toti spionii au..(si mi-l da)

Ajungem in casa lui Coco Chanel.

-Ce cautam aici...cine e vinovatul?(Aiden)

-Nu ai zis ca stii?😂😂(eu)Afli imediat..

Bat la usa frumos ,civilizat...si imi deschide omul acela usa spunand sa intru....

-Ati aflat cine este vinovatul (Coco)

-Va spun indata ce imi aduceti o cafea..(eu)

-Imediat Doamna!(spune tipul )

Imi aduce cafeaua.

-Ce ar trebui sa semnifice acest tatuaj?(eu)

-Nimic,doar ca in armata se face acest tatuaj lunetistilor..(Tipul)

Aiden vede unde bat si pune presiune pe el vazand ca (,) caracterul tipului nu rezista sub presiune.

-Daca ati fost in armata cu scopul de a salva vieti...de ce ati omorî o fata nevinovata?(Aiden)

-Este inacceptabil cum puteti crede asa ceva(dna Chanel undeva pe fundal)

-Ea m-a pus!!!!Nu am putut sa fac nimic...acum ma tine ostatic aici ca servitor.. (tipul)

-De ce sa faci asta?De ce sa omori un om nevinovat?(eu)

-Rivala mea merita cu varf si indesat sa ajunga la racoare...chiar si daca o sa fac 100 de victime...(Coco)

-Nu o sa mai ai ocazia...Luati-o baieti(spun facand loc politistilor sa intre le usile conacului)

Eram atat de fericita ca am rezolvat cazul...si in acelasi timp,atat de dezamagita de aceasta persoana si de altele ca ea incat imi venea sa vomit.

Dar Aiden a vazut momentul meu de slabiciune si m-a imbratisat tandru de la spate...uneori poate fi simpatic...dar alteori ma calca pe nervi cu lenea lui...

* * *

#needitat
Ma scuzati pentru putinele cuvinte, dar spre sa va ia prin surprindere acest caz rezolvat❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 14, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Army Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum