33-"cine esti?"

307 27 11
                                    

  Dupa aproape 4 luni...dupa desenele de pe peretii mei...adica ai trenului,sunt pe cale sa recunosc ca efectiv nu mai pot...
   Am incercat toate posibilitatile de a iesi din paragina asta ,dar fara rezultat.
    Pana cand intr-o zi,am auzit niste sunete...care pareau a fi codul morse...(stiu codul morse din liceu)...spunea

   Am venit sa te ajut

Ok...sper sa fie adevarat...nu mai am alta speranta...si dupa toate chinurile la care am fost supusa de Andy...am nervii alimentati la maxim.

   -Okk....ajuta-ma atunci (eu)

Se deschide o trapa...sau cel putin...a facut el o trapa.
 
   -Okkk....credeam ca aud prostii...acum da-mi o arma...ca ii casapesc.

   -Hai sa plecam mai bine...(baiatul misterios)

   -Eu de aici nu plec pana nu-i vad creierii insiruiti pe pereti.(eu)

   -Ok...si imi intinde o mitraliera.

  Sa inceapa distractia!!

   -Mai e vreo trapa?(eu)

   -Putem face una(baiatul )

   Scoate un ....ceva nu stiu...burghiu...si face o gaura.
   Ok...unde pana mea e ca-i rup gatul.

   Ajungem intr-o camera...fix pe o masa...era o Şedinta sau ceva...adica vreo 12 persoane si doar 3 inarmate...floare la ureche...

   -Lasa-ma pe mine!!!(Eu)

   Am lasat principiile deoparte si am tras in tot ce ma inconjura,pana am ajuns la Andy....un caz special de altfel...

   -Cum e Andy,te simti mai bine?(eu)

  -Nuuu...te rog nuuu...a fost un experiment al unui om de stiinta...(Andy)

  -Aha...interesant(eu) inpuşcandu-l intr-un picior.Tu vii cu noi.

  Il iau pe baiat de brat si il trag deasupra trenului...

  -Cu ce plecam?(eu)

  -Pai...tu alegi...(el)

   Ma uit sus pe cer...vad un elicopter...ma uit jos vad 3 masini de politie...
 
  -Permite-mi.spun si ma agat de scara elicopterului.(eu)

   -Voi luati-l pe idiotul asta si duceti-l la spital...am treaba cu el dupa...(eu)

  Cand cobor din transportul meu special...langa unitate...ma asteapta Aby si Bri...cu Dylan si Jacob..fara urma de Jay....okkk

   Am cazut efectiv...s-au aruncat...in plus parca erau mai grele...

  -Nu pot sa cred cat esti de deshidratata...(Bri)

  -Daa chiar trebuie sa mananci ceva(Aby)

  -Parca de asta imi arde mie acum...ce nai- (eu)

  -Buna Sam!(Melissa)

  -Esti nebuna la cap?????

   Era cu un copil in brate...si semana leit cu ea.

  -Nuu...e al meu...tatal copilului nu a venit din Dubai...inca..trebuie sa vina in urmatoarele zile...(Mel)

  -Si tu fratimiu ce ai facut ma?(eu)

  -Ce am facut?(Dyl)

  -Ai cam umflat-o pe Aby!!!(eu)

  -Heyyyyyy!!!nu rade de Adam!!!!(Aby)

   -Stai  putin....tu chiar...eu chiar...(eu)

  -O sa avem un nepotel!!!(eu si Bri)

  -Defapt 3!!(spune Jacob)

  -Cum adica 3 nepotei!!?(eu)

  -Pai...prietena asta a ta...are un baiat si o fata...(Jacob)

  -Sunteti nebune....v-ati facut de cap cat am fost plecata...ă?

  -Ămmm....(ele)

  -Bine....nu va iau acum la rost ca nu am dormit de 3 zile...cedam psihic...ma duc sa dorm...

  -Paaa...te iubimm!!

Ma asez in patul meu moale si sunt purtata de vise...


Ma trezesc ...cu vreo 3 persoane deasupra mea...Aby.,Bri si ....un baiat...chiar baiatul care m-a salvat...

  -Ce naib-(eu)

   -Ai dormit 24 de ore credeam ca ai patit ceva(ele)

   -Ma puteti lasa putin singura,va rog?(eu)

   -ok...(toti)

    -Tu ramai!arat spre tip..(eu)

    Dupa ce ies fetele din camera..

    -Cine esti?De ce m-ai salvat si...de ce....nu am mai apucat sa mai spun nimic ca m-a sarutat...

                         ***

   Scuzati capitolul extrem de scurt dar am luat o pauza extrem de mare si pana imi intru in ritm...dureaza ceva...vrea sa incep prin scuze...deoarece nu am mai postat de mai bine de 2 luni...si unii din voi erati nerabdatori de un nou capitol...sper ca v-am lasat in suspans si ca va placut capitolul...
  Va puup😚😚
P.S vreau sa stiu daca va plac pozele de genul(de la coperta) sunt putin mai violente dar mi-s-a parut ca se potriveste

Army Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum