-Domnul Jayden Williams.....A avut noroc,un glonț doar i-a zgâriat piciorul,iar celălalt....A ajuns în mușchiul lui....Dar operația a fost cu succes și i-l-am scos.
-Când îl putem vedea?spun eu.
-Peste 2 ore...îi trebuie recuperare după operație...Spune doctorul.
-Haideti va rog...(eu)
-Cine ești domnișoară? (Doctorul)
-AAA. .mmm. .i-iubita l-lui...Spun bâlbâindu - mă.
-Poți intra dar,nu mai mult de o ora...Spune și îmi face cu ochiul.
Deschid ușa și îl văd cu ochii închiși. ..Cu o masca de oxigen (sau ce e aia)...Și conectat la aparate.Nu suport sa îl văd așa...
Mă duc sa mă pun pe scaunul de lângă pat.Ii iau palma în mana și îi spun. ..-Îmi pare rău că te-am supărat....Sunt extrem de ....Nu stiuu..exigenta cu cei de lângă mine...Ca sa nu mă rănească. .Eu îmi găsesc greu prieteni în care sa am încredere....Tu Îți dai seama ca...iubit...mi-s-a părut extrem de ciudat...Țin la tine...Chiar mult...Și imi e greu sa te văd în starea ăsta din cauza mea.....Spun și îl pup pe obraz....
Defapt ăsta era intenția mea dar el si-a întors fata..Și a ieșit un sărut. ..Atât de drăguț..-Stai...Tu nu dormeai...?
-Dormeam...Acum 20 de minute dar auzit tot ce ai spus.Te plac Sam...Dar dacă nu vrei sa fim împreună ...Eu nu te pot obliga...
-Poți sa îmi mai dai timp de gândire?
-Cat vrei tu!
-Doamnisoara...ora de vizita s-a sfârșit! (Asistenta)
-Mulțumesc! (Eu)
După o luna...
-Trebuie sa te duci acum! (Bri)
-Nu mă interesează...Cum...Dar trebuie sa fiți împreună! (Aby)
-Aoleu....O iau razna...O sa mă duc...(eu)
Dacă nu înțelegeți. ...sa va explic..În aceste 2 săptămâni am lucrat iar mi-am amânat concediul 1 luna...Și...încă nu M-am hotărât dacă sa fiu cu Jay sau nu...
Nebunele astea spun sa mă pun cu el și sa merg și cu el în concediu.. (merg si cu ele).
A da și faza cu Dylan și Jake...Aby l-a iertat pe Dylan Iar Bri e cu Jacob fiindcă nu l-a iertat pe Jake...
Vreau sa merg în Miami cu :
Aby,Dylan,Bri și Jacob...Și nebunele spun sa îl luam și pe Jay..
Mă imbrac și merg spre casa lui Jay...Nu am fost niciodată aici dar I-am citit adresa pe CV.
Îmi deschide ușa o fata blonda extrem de frumoasa...oare cine o fii...oare Jay are pe cineva...Mă enervează puțin gândul ăsta dar mă pot abține din a face ceva gen "crize de gelozie" ținând cont ca nici nu suntem împreună încă.-Heyy!Spune ea vesela.
-Bună!Jay e acasă? (Eu)
-Cine îl caută? (Ea)
-Sefa lui!(Eu puțin nervoasa)
-Trebuie sa vina,a plecat la trageri.Intra! (Ea)
-Mersi!!Dar pe tine Cum te cheamă? (Eu)
-Rebecca! (Rebecca a.k.a Rebe)
-Pot sa Îți spun..Rebe?(eu).
-Ok,dar pe tine?
-Samantha și îmi poți spune Sam.
-Trebuie sa mă duc în bucătărie ca se arde pizza....
Sa aude ușa...trântindu-se.Ma întorc Și îl văd pe Jay...sifonat și însângerat.
-Ce ai pățit? (Eu ingrijorata)
-Pai...(Jay)
-Unde ai o trusa de prim-ajutor? (Eu)
-În dulapul ăla!(Jay)
Iau trusa și îl trag după mine sus...
Îi iau un pansament ...il pun în dezinfectant și îi dezinfectantez rănile...-Doare!! (El)
-Ăsta e..😂
-De ce ai venit aici?
-Cine e fata?
-Nu se răspunde cu o întrebare....Așa ca spune...
-De cât dacă spui cine e tipa!!
-E Rebecca,sorumea!!Acum tu! (Jay)
-DA! (Eu)
-Ce Da?
-Off. ..Mă gândeam ca scap mai ieftin...da mă...Vreau sa fiu cu tine.
Mă ia pe sus și mă strânge în brațe.....Îmi da un sărut și spune.
-De acum în colo o sa fii mereu a mea...Nu vei regreta...(Jay)
-Ho...Romeo...Suntem împreună de 5 minute și tu deja îmi faci declarații de dragoste....Mai hoo...Mai încet! (Eu)
-Ok....(el bosumflat).
-A da...Sa Îți faci bagajele ca mâine avem avion...Mergem în Miami!!(Spun entuziasmata)
-Tu deabia acum îmi spui....femeieee! ?
-Parcă ești o prințesa care nu are timp sa Îți facă bagajele...În 12 ore. (Rad eu de el)
******************
Heyy guys....daa...Am postat...
Sunteți cei mai tari...Cum frate 1700.....Cum???? VA iubesc....
Sper sa citiți în continuare...E posibil sa nu mai postez 1 săptămână și ceva...Dar după teze revin în forță. ..Va promit..#needitat
CITEȘTI
Army
Dla nastolatkówSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...