-Cine te-a lăsat aici?spun tavnoasa..
-Scuze ca te-am sărutat...
-Nu trebuia sa vin cu tine și am fost o fraiera ca te-am lăsat sa mă săruți...
Dar am căzut printre miile de stele și...Nu mă mai conștientizăm.-Nu e vina ta...E vina mea ca sunt un fraier...
-Am nevoie sa fiu singura!
-Atunci plec..
Mă duc în baie...Mă spăl pe fațău sa îmi mai revin și mă duc sa le dau un mesaj fetelor sa facem o seara intre fete.
Conversatie dintr-un grup..
-Fetelor facem seara intre fete la mine?scriu eu
-Vin în 5 minute!Spune Emma.
-Eu în 3 minute!Spune Ivy.
-Vin și eu în 10 minute!Spune Jess.
-Va așteptam! Spun eu.
Conversatie încheiată
Mă duc jos și strig:
-Avem seara intre fete!
-Coboram imediat!Tipa ele.
Peste 2 minute suna cineva la usa...erau fetele...
-Sa înceapă distracția....strig eu cu o punga de machiaje într-o mana și cu nutella în cealaltă.
-Vrem și noi nutella! Striga Ivy,Emma ,Jess și celelalte doua nebune care erau pe scări.-Acum ca aduc!Hooo..rad eu de ele.
-Uitați. ...Spun și le dau la fiecare câte un borcan...vedeți ca am scos din rezerva mea...Dacă sufăr îmi aduceți ce ați consumat😂😂
-Ok...tipa toate...
-Film romantic ,nu?Ca sa fie în tema cu nutella...tipa ele din nou
-Mda..Spun eu.Ne uitam noi la film si ele plângeau și eu radeam ele erau gen "aww ce dragut" și eu eram gen "pot sa mă sinucid?"...Mă uit la filmul ăsta fiindcă sunt în minoritate.
După ce se termina filmul ..-Acum ce facem?întreabă Ivy.
-Vorbim despre băieți? Spune Emma.
-Da..sa vorbim despre băieți spun Jess,Aby și Bri.
-Spun pass..zic eu.-Ce ai pățit? Întreabă Ivy,Jess și Emma în cor.
-Nu îi place sa vorbească despre asta. .Spun ele dandu-si seama.-Ce bine mă cunoașteți!Le iau în brațe
-Te iubim!Spun ele strângându - mă în brațe mai tare.
-Noi plecam!Spun fetele puțin pe dinafara.
-Paaa! Spunem noi.
După ce pleacă ele.
-Acum începe adevărată distracție...tip eu și dau drumul la sistem😂😉
-yeeeee ..tipa și ele.
Mai dansam noi o ora și ne dam seama ca se face târziu și mâine avem munca.
*******
Bună dimineața...
Mă duc jos sa mănânc ceva și văd fetele în picioare...
S-au învățat minte și se trezesc înaintea mea acum😂😂
Mananc eu o omleta și mă imbrac în uniforma..
Îmi iau masina și plec la munca.
Ajung la unitate..Îmi parchez masina și mă întâlnesc cu Jay.-Te - ai gândit?
-Nu ne cunoaștem..Nu are Cum sa fie ceva intre noi....Nu vreau sa fie ceva intre mine și o persoana despre care știu doar 2-3 informații...si nu știu Cum se comporta.
-Am înțeles...Spune el și se indeparteaza.
Mă duc în biroul meu..Îmi pun geanta pe masa și mă duc afară...sa fac exercițiile de dimineata.
După ce le fac avem tragerile.
Și apoi rapoarte și alte rapoarte de completat.
Fac eu toate rapoartele si mă uit în jur:nimeni...Cred ca am rămas ultima...Am rămas prea concentrata.
Ies pe ușa și dau de Andy care era supărat..Sau așa părea.
-Scuze!
Mă duc spre masina și aud.-Stai!Scuze ca am făcut faza aia la cafenea....Doar ca nu puteam accepta ca te-am pierdut din cauza lui.
-Stai liniștit...Nu m-ai pierdut din cauza lui...m-ai pierdut din cauza comportamentului tău.
Mă duc la mașină şi mă dau cu capul de volan.-Bărbații astia!
Intru în casa și strig:
-Vreau nutella!Fetele vin în 30 de secunde cu un pachet de șervețele și nutella.
-Pe cine omoram?
Le povestesc tot.
-Mulțumesc pentru nutella dar știți ca eu nu plâng din cauza unei zii proaste.
Mă strâng în brațe și ne culcam toate în sufragerie pe canapea....vorbind ...dandu-ne sfaturi.
Mi-au spus în seara aia ca sunt cu Jayden și Chris și au mai povestit și întâmplarea.
*************
Heyy..lumeeee....Am postat..
Sper sa va placa...E extrem de scurt dar....Nu am nici o scuza..Sper sa sa mă iertați.
Mulțumesc pentru ochisori...
E posibil sa nu mai scriu mâine...
O sa pun nextul în 2-3 zile..Sau nu stiu😂😂😅😅
#needitat
CITEȘTI
Army
Teen FictionSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...