Bună dimineataa..eeee 9 dimineata. ..yeeeeeee .....Fără trompete e perfect. .m am trezit cu zâmbetul pe buze...
M am imbracat:O sa mai țin puțin timp stilul Bad Girl ...imi place..Îmi place sa frag inimi...Chiar îmi place..
Am venit la liceul ăsta cu gândul ca sunt cu sânge rece și pot sa îmi ucid dușmanul cu ochii închiși. ..Câteodată am mustrări de conștiința dar trec ele nu?
Nu!?😐
În fine am sa imi continui planul..Chiar dacă e cam josnic și. ..Îmi e mila de arătosul de Andy.... ămm. ..uitați ce am spus😇😂
Am auzit ca varumio Jake vine la liceul nostru....perfect..
Trebuie sa dau un telefon...
Conversatie telefonica-Alo...Jakie varul meu dlagg. ...știi cât te iubesc...
-Ok cu ce sa te ajut Draga mea Sam...Spune el dându și seama de strategia mea..😂😅
Mă înțeleg perfect cu el e ca și fratele meu sunt mai apropiata de el decât de Dylan..
-Pai în primul rand trebuie sa mă răzbun pe un băiat care mă place...
-De ce ai face ăsta femeloo cu ce ti a gresit dacă te place..
-Hai ca știi. ..Ca de obicei mă cred neajutorata și cred ca mă cuceresc bătând din palme..
-Ok ok...Dar nu te voi ajuta sa îl castrezi. .Spune el amuzat..
-Pai. ..Vreau sa pretinzi ca ești iubitul meu..Dar trebuie sa vorbesc și cu Dylan sa nu îi spună nimic..
-Hai ca nu e așa greu...Poate o spunea fiu și eu popular dacă "iubita mea" o sa fii tu...O bunaciune..😏😏
-Mă flatezi ...Știi ca nu îmi plac complimentele..😂😐
-Ok ok . Așa facem .... Il suni tu pe Dylan...
-Oricum eu îl sunam😂😂
Convorbire telefonica încheiată.
Mai bine mă duc direct la el sa îi spun fata în fata...Era cu gașca lui în camera....
Trebuie sa îl chem afară. .
-Bro,vino pana afară te rog..Ohoo hai ca vine..
-Îmi faci și mie o favoare mica ..Spun eu cu fata de miloaga. .
-Latra..Spune amuzat..Pe cine castram? 😈
-Pff și tu....Spun mai mult pentru mine.. Pai nu îl cunoști pe Jake sau dacă îl cunoști nu e very...ok...?!
-Mda Ok ......Pot sa te întreb de ce?
-Nu.. Doar fa ce spun ca o sa ramai fără comori dacă nu o faci..😈😈 (aveau dreptate cu castratul😂😂mă cunosc bine)
-Nu te atingi de ele...Doar bunaciunile ca Aby au voie..
-Te omor dacă mai zici ceva de Aby....Și așa te a pus ieri cu botul pe labe..Nu ti a ajuns😂?
- Eu nu mă las..E super frumoasa și inocenta..
-Sa nu te atingi de ea....
-Pf.. Mai vedem
II dau una și mă duc în camera ...După 3 ore de dormit.....
Sper ca v a plăcut și Scuzați-mă ca v am lăsat în suspans😂
Apropo Jake
CITEȘTI
Army
Teen FictionSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...