-Ce a spus Andy?întreb eu.
-Nu contează...A zis Jay.
-Spune odată. ..E un ordin..Spun eu bosumflata.
-A spus ceva foarte copilăresc. ..A spus ca ești a lui sa să nu mai stau în preajma ta..Spune el rușinat.
-Eu nu sunt o proprietate.....Și dacă as fii nu as a unui dobitoc ca el.
-Ați fost împreună?
-Ehh. ..ne cunoaștem din liceu...
-Ok...Spune și mă îmbrățișează...
Aveam nevoie de o îmbrățișare....-Eu cred ca o sa mă duc acasă...Spune spun în timp ce îmi iau geaca de pe scaun.
-Te duc eu....spune el când îmi pune geaca pe umeri...
Nu credeam ca mai exista gentleman..
Mă lasa la usa și îmi da un pupic pe obraz.....Cred ca am roșit. ..
Intru în casa și văd fetele jumulite...În pijamale uitându-se la un film de dragoste și plângând...superr-Cum au fost băieții? Le întreb.
-Ăsta sa ne spui tu....Nu noi am dansat cu ei...Cu tu cu Jay.....
-Eu V-am întrebat prima...
-Am numărul lui...Și m-a întrebat dacă ies cu el..Spune Aby.
-Și eu am numărul lui....siii.....Am dansat cu el...Dar pe muzica ritmata nu ca tine.....Spune Bri.
-Ok...E bine....La somn cu voi...Chiar dacă mâine e Sâmbătă...veniți cu mine la alergat....Ca V-a cam crescut popoul...rad eu de ele.
-Gata...domnișoară Locotenent...Spun ele cu mana la tâmpla😂😂
***********
Dimineața următoareNeata dulce alarma.....E 7 dimineata...ora la care alerg de obicei..În weekend.
Mă duc pe hol cu doua tigai și le dau trezirea fetelor.-Ești nebuna?Spune Bri.
-Ai pitici pe creier și nu poți sa dormi și îmi strici mie relația cu patul?Spune Aby iritata.
-Dap.....îmbrăcarea.
După 1 ora suntem gata toate și plecam la alergat...
Când alerg eu nepreauitandu-ma eu în jur sunt strigată de cineva și apoi intru într un stâlp fiindcă....neîndemânatica de mine ce ar putea sa facă...sa se oprească?
..Cum sa facă așa ceva...
Simt cum un braț puternic mă prinde de talie și mă ridica.
-M-Multumesc!Spun eu bâlbâit.
-Cu plăcere...Spune el încrezător...
Poate va întrebați cine e sau poate nu😂😂😂Era Jay care părea ca și el era tot la alergat.
Mă uit în jur dându-mi seama ca sunt în brațele lui și proastele astea doua au privit când am căzut și l-au lăsat pe Jay sa mă ajute....halale prietene..😂-Vrei sa bem un fresh....La cafeneaua de vizavi..?întreabă el sfios.
-Spune Da. ...Spune Daa....șoptea acele doua mici nemernice..Din spatele lui.-De ce nu?spun eu puțin nervoasa...sa vedeți ce o sa le fac acelor mici cupidoni...care își bag nasul unde nu le fierbe oala.
Mă ia de mana și mă trage în cafenea
-Un fresh cu mere Și portocale!îi spun eu chelnerului.
-Eu vreau o cafea amara..Spune Jay.
După ce chelnerul pleacă eu il întreb pe Jay la ureche
-Parcă ai spus un fresh...Spun eu.
-Am spun un fresh pentru tine fiindcă cafeaua nu Îți face bine...
-Spuse domnul care acum 2 minute Și - a comandat cafea..Spun eu bosumflata.
-Eu nu contez...Spune și îmi da un nou pupic pe obraz...doamne cât de dulce ee..
Mă uit la un băiat care se apropie de Jay cu un pahar se suc cu gheata și îl toarnă în cap.
-Sa nu te mai prind ca o atingi!Spune băiatul.
-Da..Cine esti mă tu sa faci o scena pe aici?
-Sufletul tău pereche!Spune Andy...care era băiatul.
-Wow ce gluma buna...Spun eu în timp ce îl iau de mana pe Jay...Haide Jay..plecam.
Plecam în masina și mă duce acasă.
-Scuze pentru scena de azi! Ți-am spus ca e un dobitoc...Spun eu rușinata.
-Nu e vina ta...Paa spune și mă ia în brațe.
Intru în casa și văd aproape toată casa acoperita cu faina..Sigur e o încercare de a fetelor de a face ceva de mâncare. ..care probabil a ieșit necomestibila.
-Te așteptam! Spun ele în cor.Unde e Jay?
-Unde ar putea sa fie...Probabil în casa lui...
-Noi care ne-am chinui sa va facem o cina romanti....A poi.....hai sa mâncăm. Spune Bri
-Nu Îți ți gura deloc!Spune Aby.
-O sa va omor!......
**************
Sper ca V-am plăcut capitolul.
Da-tu comm și vot ca sa văd ca apreciați.
#needitat
CITEȘTI
Army
Fiksi RemajaSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...