34."Cine te crezi!?"

339 21 4
                                    

    I-am plesnit una..
   
    -In primul rand,cine te crezi,in al doilea rand...(eu)

   -Aiden,incantat!(Aiden)

   -Tu chiar crezi ca  poc...gata m-ai salvat poc ai voie sa ma saruti...nu e asa baiete...eu nu sunt o printesa salvata dintr-un turn..eu sunt...(eu)

   Iat imi da un pupic...

   -Atat de draguta cand taci...(Aiden)

   -Inspira,expira!!in gandul meu "nu-l omorî"

   -Deci ce spuneai ca esti?(Adn cu o voce cuceritoare)

  -Spune-mi tu ,de ce m-ai salvat,cum ai aflat ca sunt acolo si de ce m-ai lasat sa omor oamenii aia!

   -E mult dr povestit ...nu mai bine vii tu maine la o cafea cu mine?(Adn)

   -Stii ceva...mai bine aflu din alta parte...(eu) acum poti sa pleci ca vreau sa-mi continui somnul...

   -Aha...bine...(Adn)

  Ma bag in pat,ma intorc pe partea cealalta si adorm cand aud usa trantindu-se...

    Ma trezesc dimineata atat de bine dispusa de vremea calda de afara si de soarele care ma trezeste usor....pana ma intorc pe partea cealalta si il vad pe micul print...

   -Ce pana mea!!?spune deja de pe jos....

   -Asa am spus si eu...(eu)

   -De ce ai facut asta???(Adn)

   -Tu chiar ma intrebi asta?(eu)

   -Okk...stiu de ce.......(Adn)

   -Stii ce ai de facut...hai marş!!(Eu)

Coboara de buna voie pe scari...a fost mai simplu decat credeam... dupa ce ma imbrac:

  Cobor scarile  cantand o melodie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Cobor scarile  cantand o melodie...si dansand..pana il vad pe micul print ca e la masa in sufragerie cu 2 cafele..
  
  -Te pricepi(Adn)

  -Asa deci,micule print te-ai hotarat sa mai ramai...ce mirare...(eu)

  -Am decis sa bem cafeaua aici daca nu vrei in public...(Adn)

  -O beau doar daca imi spui ce te-am intrebat ieri...

  -Ok sa o luam de la inceput...mai stii cand ai fost in avion ..unde ai cunoscut un pusti pe nume George?

  -Da ...

  -Pai el e un spion in devenire daca e sa spunem asa...si avea un caz in avion...sa aleaga o persoana sa o urmareasca...si te-a ales pe tine...dupa ce a vazut tot ce s-a intamplat cu tine...s-a dusla companie...iar  cineva a fost ales sa indeplineasca misiunea de a te salva.Eu am fost acela...

  -Stai...mai rar sa inteleg tu esti un spion de stat....si eu am fost cazut tau...okk am inteles...faza cu macelul meu din furie cum il explici..(eu)

   -Simteam ca ai nevoie de o descarcare si stiam ca oamenii aia merita...(Adn)

   -Nu ai suflet...eh...(eu razand) nici eu nu am...nu e chiar asa rau...Ok...si daca chiar stii totul depre mine...stii unde este iubitul meu?(eu)

   -Ah...pai...spune scarpinandu-se la ceafa...e cu una in Chicago...(Adn)

  -Unde in Chicago...spun printre dinti...

  -Nu e important!!(Adn)

  -Ok...spun asta si il leg cu catusele de mobila...stai aici putin...ai o mana libera..iti aduc niste biscuiti...ma intorc imediat...(eu)

   -Daca nu desfaci catusele....o sa....(Adn)

  Am trantit usa...

   -Ups...am pierdut partea culminanta...(eu)

   -Acum trebuie doar sa caut informatii despre firma lui si sa ma infiltrez sa fur informatii... Floare la ureche...

  Intai ce ar fii sa trec pe la Dylan ca poate stie el decat sa risc atata...

  Ajung in fata casei lui Dyl si al lui Aby...

   -Deschide usa ca o sparg!(eu)

   -Ahh...Sam,ce te aduce le la noi?(Dyl)

   -De ce nu mi-ati spus ca a fugit Jay cu una?(eu)

   -Pai sa vezi ca...(Aby)

   -Da am vazut ca e un idiot si ca sunt plina de nervi si nu ma pot controla...dar unde e acum?

   -Nu stim!

     -Poate ar fii mai bine sa treci peste capitolul asta...(Dyl)

     Simt cum ma arunca cineva pe umarul lui ca un sac de cartofi...

    -Printesa treci in turn ca ti-se raceste cafeaua!stii ce mi-ai promis(Adn)

    -Daca nu ma lasi jos iti jur ca....imi pune mana la gura...

    -Ups...am pierdut momentul culminant...(Adn)

                             ***

Doua capitole intr-o zi...ar trebui sa primesc un premiu..😂😂bine..amandoua fac impreuna cat un capitol ok...dar eu sunt multumita...am vazut ca v-a fost dor de cartea mea...si am inceput cu noi capitole...nu va promit ca o sa postez regulat...dar atata timp cat am chef de scris ❤❤

  

Army Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum