*a doua zi*Mă trezesc în alta camera...O camera cu pereții galbeni din cauza murdăriei...Nu e nici un pat...E doar o pătură murdara.
Pe unul dintre pereți era un buton albastru...Pe acea pătură era un bilet.Apasă butonul de 3 ori când vrei sa bei apa.
Ce oameni!!!Eu beau apa de 10 ori pe zi...O sa mor aici ...really
Ok..Și mâncare. ..Sigur o sa fie super fără mâncare o zi...Mă întreb uneori...Dacă merita sa trăiesc în astfel de condiții. ..Ar fii mai bine dacă as muri..Stai stai...Ce tocmai am spus....Eu nu mă las așa ușor. ..O sa reușesc sa ies de aici.
Nu o sa îl las sa câștige...Doar eu câștig.😈*Jay pov*
Unde e?
Ce face?
A plecat în lume cu altcineva?
A vrut sa scape de mine?
Sa renunț?
Sunt întrebările care mă macină.
Azi am întâlnit o fata....În metrou...Era atât de inocenta...înaltă...kawai. ..Era exact opusul lui Sammy ....Dar totuși mă atrăgea...*Aby pov*
Unde se ascunde nebuna aia?
De ce nu o găsim?
A pățit ceva?
A plecat intenționat?
De ce.....Trebuie sa căutăm nebuna aia....Pana o găsim chiar dacă va dura luni de zile..Pana o vom găsi.
*Brianna pov*Dacă proasta aia nu apare mâine la usa cerandu-si scuze ca a plecat fără sa spună efectiv o sa înnebunesc...Jacob de vreo 3-4 zile încearcă ca mă liniștească dar în zadar....Pana nu începe ea sa îmi dea sfaturile ei proaste...Eu nu mă las...Trebuie sa o găsesc. ..E în pericol...parcă simt ăsta.
*Sam pov*
Stau aici și mă uit la pereții astia murdari ore în șir...M-am plictisit...Îmi e sete...Îmi e foame
Prima provocare probabil este sa mănânc o data la 2 zile ..Fiindcă s-a informat ca nu pot fără mâncare și vrea sa îmi ruineze viata.
Încerc sa mă liniștesc căci din când în când mă apasă niște sentimente ...De nervi încât as putea sa dărâm pereții astia dărăpănati...Stai stai ceeeee......Chiar as putea sa fac ăsta...Pai. ..sa mă gândesc așa. ..trenul e mai lat decât camera ăsta...Am o sansa de 25% sa cad din tren...Și dacă este la o viteza mare ca și ieri e posibil sa mor....Dar. ...Trebuie sa ascult..ieri bătea vântul și se auzea pe marginea trenului...Deci trebuie sa ascult toți pereții și sa văd dacă este vreunul care da afară...
Ăsta nu!
Nici ăsta.
Aici se aud niște voci...Deci nu acolo!
Ăsta eee!!Nu trebuie sa îl dărâm pe asta...Ăsta e cel mai important.Mă apuc sa dărâm un perete...În fine nu chiar dărâm...Sunt eu puternica dar nu Hulk...fac o gaura în cărămizile astea...Și ajung într-un fel de hol.
Sunt uși. ...Multe uși.
Ascult la fiecare...
Nu se aude nimic aici...Poate găsesc o arma ceva..Ca sa pot ieși din jegul ăsta de tren....Stau aici de 1 săptămână și nu mai suport.
Intru în camera ăsta...Și îl văd pe Andy care dormea...Cred ca era noapte...De când sunt aici nu mai știu noțiunea timpului...Oricum noapte sau zi...Am patit - o. ..Nu mai am ce face...La orice sunet o sa se trezească. ..Știu din liceu ca nu doarme adânc. ..Duke voia sa îi facă o farsa...Și. ..
Ok deci trebuie sa mă dau bătută....Dar nu sunt fără speranță. .O mitraliera pe masa...uu
Mă întind după ea...Și Andy se trezește.-Ce nai....Cum ai ieșit? (Andy)
-Exact Cum o sa ies din trenul ăsta, gura mica ....O sa trag! (Eu)
-....
Mă prinde cineva de talie....mi-s-a ruinat toată speranța. ..Când mi-am dat seama ca în spatele meu eram încă 10 persoane înarmate.
-Unde voiai sa te duci domnișoară? (Un tip)
-Ammm...înapoi în camera..Cred! ? (Eu)
-Așa spuneam și eu...Dar nu tot în camera aceea fiindcă am văzut ca și e cam urat - o. ..Și se pare ca pentru tine trebuiesc niște pereti mai stabili!
Tipul spune ăsta și apoi îmi acoperă gura cu un material...văd negru....
***
Inca un mini capitol încheiat....Îmi cer mii de scuze pentru ca acest capitol a întârziat atât de mult timp...Dar am luat o pauza de sărbători si după. ..lenea...m-a încolțit.
Suntem 10.000 de soldați....Nu îmi vine sa credd.cat timp am lipsit V-ati înmulțit...#needitat
CITEȘTI
Army
Teen FictionSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...