Andy pov
Mă doare capul.......De ce naiba...A da am băut aseară mult rău de tot...
Mă duc la baie...Mă uit în oglinda:arat ca un boschetar...
Nu mă mai lovi inima.Incearca sa o uiți.
Deci gata,mă duc sa îmi fac o iubita...Ca de când am cunoscut o pe ea nu am mai fost cu nici o fata de dragul ei.
Mă duc la cafenea imbracat:Mă duc la Cassandra...E frumoasa,e proasta.....Ehh mulțumește te cu ce ai.
-Bună Cassy?Ce faci?
-Ehh pai te așteptăm iubire...mdaaaa nu a fost greu deloc.
-Uite ca am venit..Mă duc și mă pun lângă ea.
Își pune mana pe pieptul meu......doamne e cam în calduri dar ce sa i faci.
E frumoasa dar...Nu mai frumoasa ca Sam....potolește te Andy...descurca te cu ce ai.
Nu prea mă simt comod...
Off ce îmi faci tu blondoSam pov
Neata .....Mă simt mult mai bine ca am clarificat treaba cu Andy..E un băiat foarte de treaba dar.......Îmi este ca un frate și nu ar putea sa fie mai mult sau nu as vrea eu sa fie mai mult..
Mă imbracSi când ies din baie..
-Unde mergi?a întrebat Aby.
-Te înțelegi cu cineva?întreabă Bri.
-Doamne parcă sunteți de la serviciile secrete...Dacă vreți sa știți voiam sa va întreb dacă mergem la cafenea....disperatelor. ...Nu plec nicăieri fără voi.
-Hai sa mergem..Spun ele
Când intru pe ușa. ...Simt ca se rupe ceva în mine....Andy se sărutau cu o .......Cassandra.
Ok lipește inima la loc.si fa o de piatra.....Ăsta era una dintre cauzele.....Andy B.F.F....Mă duc sa îi dau peste nas ca nu mă deranjează.
-Sa va tina frateloo! Spun eu ca o diva.
-Mulțumim. spune Andy rușinat. Dar nu e ceea ce pare.
-Nici nu mă interesează ceea ce pare și nici e ce cu adevărat. Îmi pare bine ca ți ai găsit o iubita.
-...
Rămâne fără cuvinte probabil se aștepta la o scena de gelozie sau ceva de genul..No no no...Nu mai sunt Samantha de acum o luna....Nu mai sunt o Samantha speriata și timida...Acum sunt aceea Samantha care vrea sa înfrunte viata.
Fetele erau cu gura căscată văzând ca l am lăsat fără replica.
-Eu vreau cafea cu lapte voi ce vreți? Spun eu.
-Eu vreau cappuccino! Spune Bri.
-Eu vreau cafea amara!Spune Aby.
Ne bem noi cafeaua...destul de repede fiindcă le grăbeam eu pe fete, fiindcă am uitat ca trebuie sa merg la alergat.
Ne ducem în camera și mă imbrac:Mă duc sa alerg.
Mă relaxez alergând. .Îmi place sa îmi întrețin condiția fizica (spun ăsta de parcă am 50 de ani😂)cred ca o sa mă apuc și de yoga sau poate de gimnastica ....sportul mă relaxează. .Sunt o persoana activa..Și când alerg parcă toate problemele mele se diminutiaza.
Mă duc în baie...fac o baie cu spuma și citesc pana aud:
-Ieși odată din baia aia...parcă ești Cleopatra..faci baie în lapte....ieși odată ca fac pe mine...Doar nu ești chiar așa jegoasa.spune Bri nervoasa.
-De cât timp ești acolo?
-De mult timp...prea mult încât sa îmi mai reziste vezica..Dacă nu iesi în următorul minut o sa fac în rucsacul tău. Spune arțăgoasa.
-Gata ,gata, nu vreau nici un cadou în rucsac .
Ies afară în prosop fiindcă...femela ăsta nu mai poate aștepta 2 minute sa mă îmbrac.
Îmi pun cearceaful de a lungul patului etajat în caz ca vine cineva.
Când îmi dau prosopul jos și încep sa mă îmbrac aud ușa
-Dulceață? Ești aici?întreabă cineva.
Îmi vine sa vomit.Nu îmi dau seama încă cine e.
-Ooo ce sexy ești după cearceaf..Spune Jake.
-Sunt eu, boule,mă schimb aici ca iubita ta e la toaleta.
-Scuze Sam....Spune rușinat.
-Deci dacă te mai uiți la cearceaf...Cu el te spânzur! !îi spun eu.
-Mă bag în plapuma lui Bri!Sa nu îi spui ca sunt aici.
-Parcă ești un copil !spun euu după ce ies de după cearceaf în pijamale fiindcă ..noo eu la 19:00 Mă imbrac în pijamale
-Sunt😂😉spune el amuzat.
Iese Bri din baie...Și ea tot în pijamale...yeeeeeee surorile pijama.
Când se pune în pat fix lângă plapuma și Jake din plapuma o musca de gat și ea tipa.Doamne ăsta a fost de pominaaaaa...sa îi fii văzut fata ...După toată harababura ăsta și după ce Jake si a cerut scuze și î a dat un pupic.
Au intrat și Dylan cu Aby și Duke cu Meli.
-S a întregit gașca vesela! spun eu.
-Dar lipsește cineva ..Spune Dylan.
Te rog nuuuuu..
-Andy!!!Striga toți..inafara de mine.
-Daaaa ,sa vina și cu prietena lui...spun eu.
-Îl sun eu.spune Duke.
După 5 minute de la apel apare Andy cu fuf..Cassandra.😊
Ne uitam la un film horor.
Bri îl strângea în brațe pe Jake,Meli pe Duke,Aby pe Dylan și Cassandra pe Andy....inafara timp ce eu cu Andy care radeam de acțiunile ăstora din film...Cat de prost sa fii sa te duci la subsol la 1 noaptea..logica filmelor de groaza.
Trec 2 ore și sparg gașca spunându le ca mâine avem scoala.
-Paaa gașca !
-Paaa.!
Mă bag la somn trista și în același timp fericita. Fericita ca Andy și a găsit o fata și trista fiindcă pare ca nu se simte în largul lui
În fine,nu îmi sta în măsura sa judec relația lor.
De la conversația de azi nu am remușcări.Sper ca v a plăcut capitolul.
Am schimbat coperta cărții sper sa va placa.
#needitat
CITEȘTI
Army
Genç KurguSamantha este o fata care vrea sa arate ca este puternica....Ca isi poate învinge temerile...Și ca poate fii la fel de puternica ca un baiat😅 #10 în adolescenți pe 05.12.2017 #8 în adolescenți pe 21.12.2017 #7 în adolescenți pe 01.01.2018 #1 in gi...