Pompey

54 4 0
                                    

    İtalyadakı Napoli şəhərinin yaxınlığındakı Pompey, e.ə 5000 ci ildə yaradılıb. Bu şəhərdə Vezuvi volkanı yerləşirdi. Zənginliyi, Capri adasına və dənizə yaxınlığı ilə cənnət kimi bir yer olan Pompeydə ticarət çox yaxşı inkişaf etmişdi və  burada əsasən varlı, yuxarı səviyyəli insanlar yaşayırdı. Şəhərin hər yerində qumarxanalar, əyləncə mərkəzləri, güc müharibəsinə çevrilmiş döyüşlər hazırlanırdı. Şəhərdə varlının və güclünün güçsüzlərə qarşı üstünlüyü, küçələrdə vəhşilik və əxlaqdan kənar hər şey var idi. Yolunu azmış bu şəhərin sonu e.ə 79 cu ildə Vezuvi vulkanın hərəkətə keçməsi nəticəsində gəldi. Lavların gücü o qədər böyük idiki şəhər elə bil yerin altına gömüldü. Şəhərdəki bütün canlılar daşa çevrildi.

    XVIII əsirdə bir kəndli öz torpaq sahəsini qazarkən bu şəhərin divarının qalıqlarına rast gəlir. Bu qalıqlar araşdırıldıqdan sonra Pompey şəhərinin başına gələnlər geniş olaraq öyrənilməyə başlanılır. XIX əsirdə italyan alim Giuseppe Fiovelli Pompeydə apardığı araşdırmalar nəticəsində hərkəsi təəccübləndirən bir şeylə qarşılaşır. Bu şəhərdəki şər şey, bütün canlılar, heyvanlar, körpələr tamamilə daşlaşmışdı. Buradan əldə olunan bütün tarixi tapıntılar hal-hazırda Napoli Muzeyində sərgilənməkdədir.

    Bu hadisəni dini baxımdan yorumlayan insanlara görə Pompey Allah tərəfindən lənətlənmişdir. Onların buna tək göstərdikləri səbəb, amil isə lavın daşlaşdırma təsirinin olmamasıdır.

 Onların buna tək göstərdikləri səbəb, amil isə lavın daşlaşdırma təsirinin olmamasıdır

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Beynimin içindəkilər 🚷Where stories live. Discover now