18. rész

3K 125 6
                                    

Amikor megfordultam volna, újra egy kamerával találtam szembe magam, most azonban egy férfi tartotta a mikrofont. Hátráltam egy lépést, mire még egy lépést közeledett az operatőr és a férfi.
-Bocsánat, személyes tér-toltam el a képemből a kamerát és a mikrofont, mire fintorodva nézett rám az operatőr
-Kíváncsiak lennénk, hogy miért küldtek téged erre a versenyre?-mosolygott rám kedvesen..vagyis inkább próbált
-Igazából azért mert rajtam kívül nem volt más olyan, aki ezt a szintet elérné, vagy akár alkalmas lenne a versenyre.-magyaráztam, majd hozzátettem egy olyat, hogy "ezt nem sértésnek szánom"
-Rendben, s hogy gondolod, hogy fogsz végezni a versenyen?
-Természetesen győztesként.-mosolyodtam el akaratlanul is
-Fő az optimizmus-bólintott
-Inkább fő, ha tudatában vagyok a tényeknek.-bólintottam én is, majd a két férfi mellől elsétálva a tekintetem egy asztalon kiterített késkészletre tévedt, s odasétáltam.
-Hamar végeztél, ezáltal van választási lehetőséged, hogy melyik három késsel dobj.-mosolygott rám egy idős férfi. Haja már őszült, szakálla rövidre volt nyírva, s a szeme is kedvességet sugárzott.
Áthúztam ujjaim egy-egy késen, de mindegyiken találtam valamit, amiért nem választottam volna. Egyiknek a hegye tompa volt, a másikon nem volt fogás, a harmadik pedig túl könnyű volt.
-Lehetséges lenne, hogy a saját késeimet használjam?-pillantottam fel
-Csak ha leelenőrzöm-nyújtotta egyik kezét, még mingig mosolyogva
Kitártam a kabátom, s kiszedtem kabátom belsejéből a három kést.
Lassan húzta le a tokját a késről, ujjait végigsimította szépen kidolgozott nyelén, majd emelgetni kezdte, súlyát ellenőrizve.
-Ezzel könnyebb lenne nyerni-mutatott egy asztalon lévő késre, azt hiszem az volt amelyiken nem találtam fogást
-Azt hiszem az belkezesre lett tervezve. Nem találtam rajta a fogást.-pislogtam a kedves öregemberre
-Igen, örülök, hogy valaki rájött, miért nem találja rajta a fogást. Egyébként ez egy nagyon jó kés. Drága lehetett, hol vette a kisasszony?
-Ajándékba kaptam, és igen, tényleg nagyon jó kés.-forgattam kezemben az egyik másik késemet, majd vissszaraktam a kabát belsejibe.
-Ez tompa, ez pedig túl könnyű-mutattam rá erre a kettőre, mire megrántotta a vállát
-Vagy csak hozzászoktál, hogy minőségi késeket dobálsz-vigyorodott el
-Nem-rázam a fejem óvatos mosoly kíséretében
-Bocsánat, ezeken kívül nincsen másik kés?-kérdezte mögülem Robert, miközben vállamra tette kezét
-Miért? Ezek nagyon jó kések.
-Az egyik tompa, a másik meg már ránézésre balkezes-pillantott végig rajtuk, s mellém lépett, mosolyognom kellett, hogy ugyanúgy gondolja
-Igazad van, tényleg igazad van.-bólogatott, majd az asztalra téve egy aktatáskát felpillantott rám.-Van hát nekem más is.-nyitotta ki, még mindig bólogatva.
-Ez de király-tátotta el a száját mellettem, amikor meglátta a kést
-Ez megfelelő?-nyújtotta oda neki
-Igen-suttogta, miközben megforgatta kezében
-Rendben.-bólintott-Mellesleg mi történt a kisasszony arcával?-de fura.. el is feledkeztem róla
-Véget vetettem egy verekedésnel-rántottam meg a vállam, mire elmosolyodott

A következő rész a késdobálás.
Én dobtam harmadjára.

Tokjából kirántva fogtam kezembe. Először simán kell dobni, rendben.

Meglendítem és... belevágtam a közepébe.

Jó, elő a következő késsel.
Felemeltem a kezem, s hagytam, hogy bekössék a szemem.

Emeled, lendíted és.. eltalálta, de vajon hol? Amint lerántottam a szemkötőt megbizonyosotdtam róla, hogy a közepén, rendben.
Elő a harmadik késsel.
Mozgó célpont, ez nehezebb.. de menni fog.

Megemelem a kezem, mielőtt középre érne a célpont elhajítom ééés.. a közepébe.. igen!!!

Mosolyogva fordulok a kamera felé, s mutatok egy peace jelet.

Skrizonak is sikerült, a többiekre pedig nem igazán tudtam figyelni emiatt az idióta miatt. Végig azzal zaklatott, hogy milyen feladatokat adhatna nekem.. édes Istenem, segíts rajtam rajtam! Amikor fegyverrel lőttünk is sikerült. Egy jó fél óra várakozás után meglettek az eredmények sokan tűkön ülve várták..

Katonának TeremtveWhere stories live. Discover now