Kifogás, chakrakontroll!

284 35 6
                                    

Nehogy!... Letettem a kezem, majd kijelentettem: nem vagyok éhes.
Vacsora közben többször is végignéztem Kakashin, amit sok köhintéssel jutalmazott. A jobb szeme teljesen le volt takarva, gondolom a Sharinganjának meszerzése miatt, rossz emlék...
A maszk továbbra is a fején maradt, mikor veszi már le?! Soha?!
Kakashi feje fölé néztem, ahol ott lógott az a kép. Amin a senseijjel, Obitóval, Kakashival, és velem mosolygunk a kamerába. Tágra nyílt a szemem, majd átugrottam az asztalt, át Kakashi feje fölött, és lerántottam a képet a falról, amit aztán "bedobtam" egy üres fiókba. A vendégek ferde szemmel néztek rám, mire én valami kifogast próbáltam keresni.
-Csak egy légy... akarom mondani egy pók, és, nem, be a fiókba, megijedtem, tudjátok milyen ez! -mosolyodtam el kínosan.
-Ez még a Sensei kifogásainál is bénább. -nyugtázta le Naruto.
-Kakashi kifogásai?
-Igen, mindig elkésik és valami béna kifogást talál ki.
Kakashi elmélyült szégyenébrn, mire én felnevettem ránézve.
-Természetesen sosem vesszük be. -mondta Sakura.
Na jó, csak én shippelem Sasukét és Sakurát? De most komolyan.

Kínos csönd.

-Kakashi, mi van a jobb szemeddel? Kell gyógyítani?
Persze hogy nem, de azért mégis. Provokálni szabad, nem?
-Nincs semmi baj, köszönöm.
A heg még ott maradt volna? Vagy csak a sharingan miatt? Hm...

Mikor mindenki megette az ételét, beraktam a tányérokat a mosogatóba. Mivel csak két szobás a házam, (plusz a fürdő, meg a konyha) ezért megkapták ők négyen az egyik szobát...

Másnap reggel csiripeltek a madarak, sütött a nap, és szinte tánra keltem... volna. A nap sohasem süt ide, a madarak nem csiripelnek, és táncolok vendégek előtt. Felkaptam a ruhám, majd indultam ki a szobából... Rin! A maszk... Ó! Köszi, háromfarkú! Felvettem a rókás maszkom, és kiindultam. Benéztem a másik szobába, de eltűntek a vendégek. Vajon hol lehetnek?

Átkutattam az egész házat, végül a konyhaablakon át megláttam őket edzeni. Kimentem hozzájuk. Chakra-koordinációt gyakorolnak, ha jól látom.

-Jó reggelt! -köszönt mindenki.
Sakura már a faágon nevetett. És hogy min nevetett? Hát Sasukén meg Narutón. Nekik még  mindig nem megy.
-Nee-chan! Adj tanácsot kérlek!
-Ömm... Oké. Először is, a chakrádat kezeld finoman, probáld elsőnek az egyik kezedből a másikba irányítani, az könnyebb. Utána gyakorold lábba!
-Értettem! -elkezdte a chakráját irányítani. De túl erősen csinálja, ezzel akár egy sziklát is eltörhetne. Ja igen, chakra-érzékelő vagyok.
-Finomabban! -szóltam rá.
Bólintott, majd folytatta.

Pár perc múlva már sokkal magasabbra mászott, mint Sasuke. Elmehetnék tanárnak!

Rin [Az elveszett barát]Where stories live. Discover now