Karácsonyi különkiadás

276 21 6
                                    

Bocsánat, tudom, hogy sokan várjátok, hogy ki jöjjön már egy úgy fejezet. Deeee...  Hát, most csak egy karácsonyi mini résszel jöttem nektek. Olvassátok boldogsággal!
Ja, és Boldog Karácsonyt!

Épp visszafelé mentem a házamba, ahol Kakashi szállásol. Ma van karácsony, tehát az ajándék nem maradhatott el. Nos, én, mint kevés pénzzel rendelkező egyén, megoldottam. Csak egyszerűen, vettem egy dobozt, csomagolópapírt, a többit meg már elintéztem. Egy plüss macit kap, amit saját magam varrtam. Haza értem.
Becsomagoltam piros-aranyba a dobozt, és beletettem a macit. Kakashi most jött ki a konyhából, kávét szürcsölgetett. Az ajándékot betettem a mini fa alá.
-Reggelt, ilyen korán?
-Igen, hisz Karácsony van!
-Te tudod, nekem ehhez még reggel van.
-Ahj, hangolódj már rá a karácsonyra! Tök jó!
-Aha, ha lesz kedvem
Sóhajtottam, fú, de makacs. De ha nem, hát nem...

Elmentem még segíteni a városba, szóval csak későn értem haza. Kakashi a fa alatt aludt el. Jaj, de megvárakoztattam!
Felkeltettem.
-Ahh, máris itt vagy?
-Azért ez hét óra volt!
-Ja, elaludtam.
Kakashi háta mögött egy ajándék díszelgett.
-Na, kezdjük!
Kakashi átnyújtotta az ajándékot, amit mosolyogva kibontottam. A csomagoláson belül egy doboz lapult, amit kinyitottam, és még egy doboz volt benne. Amiben még egy. Azt is kinyitottam, készen állva egy másik dobozra, de ebben a tényleges ajándékom volt. Egy konohai ninja fejpánt. Felpattantam, és egy nagy ölelés rohammal feldöntöttem Kakashit.
-Haza fogsz jönni. Ígérem.
-Haza.
Örömkönnyekkel átadtam az ajándékom neki.
Kibontotta, majd elmosolyodott. Ja igen, mindketten maszk nélkül vagyunk most. Szóval elmosolyodott. Eltette a kis táskájába, majd suttogva mondta.
-Boldog Karácsonyt!
-Neked is, Kakashi, neked is.

Hamarosan rendes rész! Boldog karácsonyt mindenkinek!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 24, 2017 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Rin [Az elveszett barát]Onde histórias criam vida. Descubra agora