Isobu chakrája 2

236 28 3
                                    

Lila chakra vett körül.
Isobu...

Próbáltam elfojtani a chakrát. Nem szeretem használni, de most muszáj volt. Élet-halál kérdés van itt. Nem akarom, hogy bárki meghaljon. Nem bírnám újra elviselni...  Obito.

Mindenki leállt, és engem figyeltek. Egy farok.
Isobu, próbáljunk meg együtt dolgozni. Rendben.

A chakrat, amit a háromfarkútól kaptam, sikerült egy kicsit elfojtanom, de a lila fény nem hagyott alább. Sóhajtottam.
Néma csend.

...

Zabuza hirtelen felugrott a levegőbe, majd a kardjával sújtott le rám. Összerezzentem, ahogy éreztem, ahogy Kakasi arrébb lök. Belevágott a húsából az éles penge, én meg néztem, mint borjú az új kapura.
-Kakashi...
-Harcoljunk együtt, Rin!
-Nem.

Várhatólag megdöbbent a válaszomon, látszott az arcán.

-Mindannyian a barátaim vagytok, nem hagyom, hogy bárki meghaljon! -felpattantam, hogy a chakra nem süsse tovább fehér hajú barátom karját. Ő is felállt, én meg elkezdtem gyógyítani. Haku a legerősebb technikáját használta, azt hiszem Jégtükör jutsu a neve. Sakura idejében kapcsolt, és kiugrott, de Haku a kettő fiút azért elkapta. Francba! Ez így nem lesz jó...  Kakashi és Zabuza harcolnak, Naruto az életéért kerületi a sok kis tűt, Sasuke szintén. Franc essen ebbe az egészbe!

-Tudom, elég béna a kép, de szemléltetésnek szerintem megfelel, következik, az Isobu chakrája 3! Megpróbálom még ezen a héten. További szép napot! Sayonara!

Rin [Az elveszett barát]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora