Franc essen bele ebbe az egészbe! -Sakura, törd szét a tükröket! -adtam a parancsot! -Naruto, Sasuke, próbáljátok túlélni!
Miközben Zabuza suhintott a kardjával, én azt megfogtam a levegőben.
-Ez az én dolgom, Rin! Ne avatkozz bele, különben téged is megöllek! -morogta Zabuza. Próbált tovább vágni, de én tartottam azt a kardot, amire már a vérem is tapadt. És a kard, megrepedt.
Rápillantottam gyorsan Sakuráékra, hát, mindhárman véresen a jutsu kellős közepén. Ahj már! Létrehoztam a szabad kezemmel egy chakrából készült lasszót, majd amikor Haku abba a jégtükörbe ért, ahova összpontosítottam, összetörtem. Haku lehullott a Földre. Visszafordultak Zabuzához, elvettem a kezem, majd ő lecsapott a földre. A chakrám megint kiengedtem és ez megégette Zabuza bőrét... elég erősen. Kakashi szerencsére már messze állt, így neki nem lett baja.
Odasprinteltem Hakuhoz, kézbe vettem, majd vissza mentem Zabuzához.
-Fogd és tűnjetek el!
Mormogott megint valamit Zabuza, amit nem nagyon hallottam. Ködrejteki barátom kezébe vette Hakut, és elment.
Sóhajtottam.
-Mindenki jól van? -kérdezett körbe Kakashi. Naruto odajött, Sasuke rátámaszkodva próbált megállni. Sakura is odajött hozzánk.
-Rin.
-Értettem.
Elkezdtem gyógyítani elsőnek Sasukét. Utálom, nagyon, de mégis csak ő sebesült meg a legjobban. Megvédte Narutót... Szerintem ők a legjobb barátok lesznek. Remélem. Miután meggyógyult, úgy ahogy, a szőkét kezdtem el gyógyítani. Hamar befejeztem, mivel Isobu végre segített, így erőteljesebb lett a chakrám. Utána Sakura, aki a legkevésbé sérült meg, utoljára meg Kakashi. A lila chakra teljesen eltűnt, mindenki kérdőn nézett rám, kivéve Kakashi. Ő tudja. A csendet végül valaki megtörte.-Ki vagy te?
Ejjej, Karácsony óta nem volt rész, gome >< Az a helyzet, hogy nemrég volt a felvételi, amirr tanulni kellett, és most meg beteg vagyok. Mindenesetre, próbálok írni, amint jön ihlet. Bye~
ESTÁS LEYENDO
Rin [Az elveszett barát]
FanficHai, Nohara Rin vagyok, 27 éves chūnin rangú Shinobi vagyok. Víz országában, azon belül Rejtett Köd Faluban lakom. 14 évesen kerültem ide, azóta is Rejtett Ködöt szolgálom medikus-ninjaként. Miért nem tértem vissza Konohába? Mert tilos.