Salih'in Günlüğü
Haziran 1997
Mehmet ve Özcan'la sinemaya gittik. Sinema salonuna girip ön taraflara oturduk. Salonda çok kişi yoktu. Bizden başka olarak orta ve en arka koltuklarda birkaç kişi vardı. Bir süre bekledikten sonra film başladı. İzleyeceğimiz film korku filmiydi. Belki bu yüzden salonda az kişi vardı. Filmin adı İçimizdeki Şeytan'dı. İlk başlarda her şey yolundaydı. Film gerçekten korkunçtu. Hatta bazı sahnelerinde gözlerimi kapattığımı bile hatırlıyorum. Yanımda oturan arkadaşlarım benden daha cesur olsa gerek onlar pür dikkat filmi izliyorlardı. Keyfimiz gayet yerindeydi. Ta ki filmin son sahnesine kadar.
Filmin son sahnesinde başrol oyuncusunun içindeki şeytanı çıkarmaya çalışan bir hoca dua okuyordu. Gittikçe daha yüksek sesle okuyordu ve içine şeytan giren adam daha da çok kıvranıyordu. Kıvranırken adamın elleri, ayakları ve ağzı çarpılmıştı. Hoca duasını bağırarak bitirir bitirmez adam birden alev almaya başladı. İşte bu sahne korkutucuydu. Zaten beni hocanın bağırarak okuduğu Arapça dua korkutmuştu, şimdi iyice korkmuştum. Adam kendi kendine yanarak can vermişti. Tam bu sırada salonun içine yanık et kokusu yayılmaya başlamıştı. Yanımda oturan Mehmet "Vay be filmi ne kadar gerçekçi ya..." sözünü tamamlayamadan arkada çığlık kopuverdi. Arkamızı döndüğümüzde orta koltukta oturanlar dehşetle salonun en arka kısmına bakıyordu ve bizde o korkunç manzarayı gördük. En arkada tek başına oturan bir adam cayır cayır yanıyordu. Sinemanın görevlileri hemen söndürmeye çalışsa da çok geçti. Adam yanarak can vermişti.
Bu olaydan sonra sinemanın yetkilisi salonun kamera kayıdına bakmıştı. Hocanın, adamın içindeki şeytanı çıkarmak için dua okuduğu sahnede sinema salonundaki adam kendi kendine tutuşmaya başlamıştı. Film birkaç gün sonra vizyondan kaldırıldı ve yasaklandı. Bu esrarengiz olay hakkında bazı hocalar o adamın içinde bir şeytan olduğunu ve bu yüzden aynı filmdeki adam gibi yandığını söylemişti. Psikolojim çok bozuldu. Artık böyle bir film izleyeceğimi sanmıyorum.Dikkat edin, ŞEYTAN İÇİMİZDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkutucu ve Gizemli Hikayeler
HororKorkmayı ve gizemli hikayeleri seviyor musun? Seviyorsan hiç düşünmeden ilk hikayeyi okumaya başla! Daha önce hiçbir yerde okumadığın hikayelerle karşılaşacaksın. Ürpermeye hazır ol! Genellikle kısa hikayeler mevcuttur. Gece arkadaşlarınızla birli...