Cehennem Firarisi

523 28 15
                                    

Başladığınız tarihi buraya yazar mısınız lütfen? Günler parmak izi gibidir, size kaç kez dokunduğumu bilmek isterim... 

İki ay sandığım ancak çoktan üç ayı geçmiş olan bir emeği izleyeceksiniz biraz sonra. Ondan önce kısa bir tanıtım yapayım;

***

O gece Şeytan'ı tanık olarak hakim karşısına çıkarak bir cinayet işlendi.

O bir cehennem firarisi, cehennemin küllerini daha üzerinden silkmemiş bir adam.

O gece bir kadın dar bir sokakta koşuyordu. Aslında birinden kaçıyordu... 

O gece, ölüm çanı çalarken melekler ninni söylüyordu bir annenin kulağına; korkan ruhunu yatıştırmak için. Şeytan ikna etmeye, durdurmaya çalışıyordu o adamı. Azrail beddua ediyor, Tanrı, sadece izliyordu. Ve hiçbir şeyden habersiz olan o polis zafer içkisini yudumluyordu, karısı soğuk betona adım izlerini kazırken. 

 Karanlıkta çınlayan telaşlı adım sesleri. Kirlenmiş, sıvası soyulmuş, yıllanmış duvarlara çarpan o adım sesleri; bir kadının çaresizliği...

Bir adamın heyecanıydı.

 Korkuyla dolmuş hızlı nefes alış verişleri. Kulakları dolduruyor, insanı ürpertiyordu. İstemsiz olarak içinizden dua etmeye başlamanızı sağlıyordu onun için.

 Şeytan'ın bağrına bastığı ve öğüt verip yatıştırdığı bu adam, dünyaya bir daha türevi gelmeyecek bir seri katildi.

(Tanıtım Videosunu kesinlikle izlemenizi, şiddetle öneriyorum!)

O gece bir kadın öldürüldü!

O gece bir anne öldürüldü! 

O gece, birinin canından çok sevdiği vahşice katledildi!

Ama o katil, hiç yargılanmadı.

Ve, o gece! O şehir söndü, yastaydı yetişilemeyen o anne için...

Bir insan en fazla ne kadar mı değişebilir? Bunu size göstereceğim.

Şeytan'ın melek kalacağı bu hikaye tüylerinizi ürpertecek.

Şeytan'ın, "Yok artık, o günaha ben giremem!" diyeceği bir kurgu.

Sanırım Şeytan tarafından yazacağım bu yeni hikayem yüzünden taşlanacağım.

***

Şeytan'ın Tanıklık Edeceği Bir Dava

Çok yakında!

Fikirlerinizi aşağıdaki kutucuğa dokuyun lütfen. ^^

D A V AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin