Přichází měsíc listopad, což znamená i famfrpálová sezóna. První zápas bude Nebelvír vs Zmijozel. Téměř nikdo neviděl Harryho hrát. Chtějí ho mít jako tajnou zbraň. To, že je chytačem se ale dostalo ven. Jenže se nedostalo ven, že i my máme tajnou zbraň. A to mě. Tak, uvidíme. Ty tréninky s úkoly dohromady, jsou těžké, ale všichni mě drží nad vodou.
Den utkání Famfrpálu: Ani já, ani Harry nechceme jíst. Všichni se snaží, abych něco snesla, ale nemám hlad. Musíš mít sílu. Budeš pořád létat sem a tam. Odpadneš, pokud nic nesníš. bude po zápase slibuji, že něco sním. S těmito slovy jsem odešla. Nešla jsem do společenky. Oblečení jsem stejnak měla nachystané tam. Mám svůj dres a už jen čekám. Do hodiny dorazili i spoluhráči. Pozdravili jsme se a oni se museli převlíct. Flint nám zvyšoval ego a do hřiště nikdo, už nepochyboval. Vycházeli jsme a Lee Jordan vyjmenovával hráče: Za Nebelvír tu je Wood, Weasley, Weasley, Johnsonová, Spinnetová, Bellová, Potter. Diváci byli nachystaní, ale když mě uviděli brada jim spadla na druhý konec zeměkoule. Za Zmijozel tu je Bletchy, Bole, Derrick, Flint, Warrington, Andrewsonová, Higgs. Plácli jsme si, že jsme to utajili a nasedli na košťata. Paní Hoochová: Očekávám od Vás všech naprosto čestnou hru. Všimla jsem si, že na kapitána si dává největší důraz. Hermi i s kamarády pro Harry vytvořili překvapení. Moc to nečekal, takže měl radost. Když si mě všimli, tak vmžiku tam dopsali i mě. Teď tam stálo: Za prezidenty chceme Andrewsonovou a Pottera. Vypustila míče vyhodila Camrál a já se ho samozřejmě ujímám. Camrál má okamžitě zmijozelské Katka. Letí rychle kupředu přihrává Flintovi. Ten jí to vrací střílí a NÉÉÉ! Gól. Teď se ho zmocňuje Johnsonová, přihrává pěkně Spinetové, vtom jí podletí Katka a Zmijozel se zase zmocňuje Camrálu. Teď na oplátku přihrává Warringtonovi, ten přihrává Katce. Katka se napřahává a hází, ale Warringtonovi a on zase přechytračuje Wooda a další gól pro Zmijozel. Takhle to je pořád dokola. Teď máme sto padesát bodů. Už sto šedesát bodů. Začíná to být nuda. Jsem hrozně vyčerpaná, a proto mi dal přestávku. Vyměňuji se s Montangue. Nehraji pět minut a Zmijozel nevstřelil nic a Nebelvír deset bodů. Lee Jordan: Katka odpočívá pět minut a už ta sláva Zmijozelu pohasíná. Nasedám na koště. Únava mě nemůže přemoct, když už prohrávame. Montangue se vrací a já zas hraji. My neprohrávame. Ne, ale pokud Harry chytí Zlatonku, prohrajeme o deset bodů. Dořekla jsem to a spatřili jsme Zlatonku. Co jsem říkala. Flint do něj úmyslně narazil a za to si vysloužil penaltu Nebelvíru. Samozřejmě, protože Bletchy není nejlepší brankář a proto ho snadno Spinnetová obešla a teď je to dvacet ku sto šedesáti pro Zmijozel. Míč jsem hned získala zpátky a letím k brankovišti. Chci i střílet, ale Harry má problém. Zamrkám na Herm a ona to rozhlašuje spolusedícím. Quirell a Snape něco mumlají. Snape mumlá protikouzlo. Quirell nevím, co vyslovuje, ale vlezla jsem mu do hlavy a používá Černou magii? To si musím pak ověřit. Letím k Harrymu. Hermiona se o to už postarala. Sice zapálila Snapea, ale to nevadí. Oba přestali a koště se zklidnilo. Jsi v poho? Po této odmlce se zápas srovnal. Za mé nepřítomnosti Nebelvír získal čtyřicet bodů. Létám sem a tam a nakonec jsme získali sto devadesát bodů. Nad zemí se objevila Zlatonka. Harry spěšně letěl pro ni. Vtom ale ztratil rovnováhu a spadl. Postavil se zakuckal se a Zlatonka mu vyletěla z úst. Harry ji chytil a Famfrpál končí. Ale jenže oba máme sto devadesát ku sto devadesáti. To opravdu nikdo nečekal. Ještě větší překvapení, ale bylo, že jsem seskočila popošla jsem a upadla do sladkého bezvědomí. Probrala jsem se na ošetřovně. Jsi v pořádku? Na hřišti jsi omdlela. Já vím. Všichni mi to říkali, že omdlím. Já jsem totiž nesnídala a skoro pořád hrála. Po dopovězení sem vtrhl Draco a objal mě. Tak jsem se o tebe bál. Díky, řekla jsem rozpačitě. Tady Malfoy pořád chodil přede dveřmi a čekal, až se probudíš. Tam reagoval nejrychleji. Seskočil z hlediska a vrhl se k tobě. Položil si Tě do náruče a odnesl Tě, až sem. Tak děkuji ještě jednou. Mohl bys přinést něco k jídlu. Mám ukrutný hlad. Samozřejmě. Přišel sem i s jídlem a já se do něj slastně zakousla. Mezitím se tu objevili i Harry, Hermiona a Ron. Vypadáš mnohem lépe než na zápase. Tam jsi byla bílá jako stěna. To je asi proto, že jsem nesnídala. Ovlivnila mě tréma ze zápasu. Tak to vše vysvětluje, shrnul Ron. Tys tam pořád létala. Nedávala si nám šanci nějak ukořistit Camrál. To se divím, žes neodpadla, už tam. Na chvíli při posledních silách jsem si odpočinula.Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK
ČTEŠ
Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný Kámen
FanfictionPříběh vypráví o dívce, která se dostane do Bradavic. Musí bojovat o přízeň učitelů i žáků. A v neposlední řadě zachránit poklad ukrytý ve škole čar a kouzel.