Muž se dvěma obličeji

44 2 3
                                    

Byl to Quirell! To jste vy!nemohl uvěřit vlastním očím Harry. To koktání, které fixloval, naprosto zmizelo. Ano, já, přisvědčil klidně. Říkal jsem si, jestli se tu s Vámi setkám, Pottere a Andrewsonová. Harry se nenechal odradit a pořád říkal, že si myslel, že to byl Snape. Přišlo mi vhod, když jen tak po chodbě chodil a strašil ostatní. Jedinou smůlu, kterou jsem měl, byla že mě Katka začala podezřívat. Naštěstí jste na to nebrali ohled. Dám Vám radu: Katka je dost chytrá na prokouknutí. Chodí do lstivého Zmijozelu. A potvrdit, že je taktéž lstivá. Než si začnete vymýšlet předsudky, vyslechněte ji. Jinak, určitě si myslíš, že Severus Tě chtěl na Famfrpále zabít. Ne, byl jsem to já. To mumlání u Snape bylo odříkávání......protikouzla, odpověděli jsme oba současně. Proto i chtěl soudcovat další zápas. Jen tak pro zajímavost, to jsem mu navrhla já, po hodině Lektvarů. Svázal ho. Urputně jsem ssnažila ho odvázat, ale nešlo to. Jste příliš všetečný, abych Tě nechal naživu. Tak,proč nesvážete i mě? Já jsem taky všetečná. S tebou mám jiné plány, krasotinko. Přistoupil k zrcadlu a přál si získat Kámen. My oba víme co chce. Přes nitrozpyt jsem mu řekla, že ho dostaneme, když ho budeme chtít jen pro dobro. Nejdřív to zkusil Harry. Jenže si ho všiml. Po chvíly promyšlení si zavolal ale mě. Ať to zkusím já. Objevil se mi v kapse. Ale všiml si ho. Naproti aby zaútočil na mě, zaútočil na Harryho. On se chtěl bránit, ale zakopl a upadl do bezvědomí. Tak a jsme tu zase my dva! Copak budeme dělat? Co jsi zač a proč tak moc bojuješ o Kámen mudrců? Potřebuji zase povstat, dívenko. Dej mi ten Kámen! rozkázal mi. Nikdy! Pomalu jsem se linula k Harrymu. Tak ho zabiju! Ne! vykřikla jsem skočila k němu a bránila ho tělem. Musím být silná a opatrná. Jsem pro Kámen mudrců poslední naděje. Pokud selžu, lord Voldemort se vrátí. Postavila jsem se. Harryho jsem si položila na záda. Chránila jsem ho tělem. Jestli zemřu, tak při hrdinství hodno Nebelvíra. Seslal na nás oheň a já ucukla od Harryho. V tu chvíli jsem přišla, že jsem nechala bezválné Harryho tělo blízko ke Quirellovi. Rozeběhla jsem se k němu. V rychlém úprku jsem ho zvedla. Ruce se trošku dotkly jeho rukou a popálily ho. To je má záchrana. On se ho nemůže dotknout. Jeho tělo jsem zakrývala svým, ale když ke mně přistoupil natáhla jsem jeho ruce ke Quirellovi obličeji a spálila jsem ho na popel. Dokázala jsem uchránit ještě chvíli Kámen, ale po chvíli přišel Brumbál a já mu usnula v náručí.
Čtyři dny nato: Pokud Harry ležel na ošetřovně, tak už je pryč. Přisla za mnou celá škola a blahopřála mi. Zmijozel mi oznámil, že zase vyhráli pohár, ale Nebelvír je taktak dotahoval. Nikdo nemohl uvěřit, že jsem jim pomáhala. Zmijozel se díky tomu s Nebelvírem jakž takž uzavřel mír a ostatní koleje pochopili, že někteří ze Zmijozelu nemusí být zlí.
Na nástupišti: Rozloučila jsem se ze všemi. V srdci jsem cítila ztrátu, ale věděla jsem, že se příští rok vrátím. Taktak jsem chtěla vejít z vlaku. Přiběhl ale ke mně Draco a vybalil na mě: Nechceš někdy v létě k nám? S rodiči jsme to už prodiskutovali přes sovu. Jo, zeptám se v sirotčinci. Tak třeba na konec srpna, jo? Ve vlaku jsme to probrali s ostatními. Takže, na konci prázdnin čau. Vyšla jsem k vychovatelkám.


Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK

Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný KámenKde žijí příběhy. Začni objevovat