Nicolas Flamel

25 1 0
                                    

Vánoce utekly rychle a já se musím vrátit do školy. Nijak mi to nevadí. Těším se na Harryho, Hermionu i Rona. Na Zmijozel či případně na nové přátele.
Po Lektvarech: Hermiona mě vzala do uličky. Potřebujeme pomoct. Dnes v jednu v knihovně. Buď sama. Bojím se, co na mě vybalí. Normálně mluvím s Nevillem. Často mu našeptávám, co má dělat.
V knihovně: Na oběd jsem neměla chuť, ale nakonec jsem tam šla a i pojedla. Dorazila jsem do knihovny. Tam na mě už čekala Hermiona. Tak co chceš, Hermiono?optala jsem se. Počkej na kluky. Kluci dorazili chvíli po mně. My už nějakou dobu hledáme, kdo je Nicolas Flamel. Proč jste mi to neřekli dřív?!? Vyběhla jsem do Zmijozelu a do své ložnice. Tam jsem měla tašku a v ní knížku půjčenou od Hermiony. V rychlosti vyběhla dolů, ale narazila jsem do někoho. Zjistila jsem, že to je Draco. Promiň, omluvila jsem se. Nestihl se ani zeptat, kam tak peláším. Do minuty jsem byla zase zpět. Kam si utekla, Katko? Pro knihu, kterou mi půjčila nedávno Hermiona. Potřebovaly jsme obě něco lehčího na čtení a protože Hermiona to měla dočtené, půjčila mi to. Kati, Hermi to je něco lehčího?zeptal se nás Ron. Propálily jsme ho pohledem a já jsem pokračovala.
Alchymistické studie se už odpradávna zabývají vytvořením Kamene mudrců, bájné látky s úžasnými schopnostmi. Kámen mudrců promění každý kov v ryzí zlato. Kromě toho vytváří Elixír života, a kdo se ho napije stane se nesmrtelným.
V průběhu staletí se o Kameni mudrců vyskytuje mnoho zpráv, ovšem jediný, jenž v současné době existuje, patří panu Nicolasi Flamelovi, známému alchymistovi a milovníkovi opery. Pan Flanel, jenž loni oslavil šestisté šedesáté páté narozeniny, žije pokojným životem v Devonu se svou manželkou Perenellou, které je šest set padesát osm let.
Přečetla jsem to nahlas a ostatní si to ještě přečetli. Ten pes určitě hlídá Flamelův Kámen mudrců, přemýšlel Ron. Kámen, který mění jiné kovy na zlato a navždy uchrání před smrtí, říkal Harry, teď už se nedivím , že se ho Snape snaží zmocnit. Ten by chtěl každý! Snape ho nechce!js mu hned osvětlila. Přečti si Quirellovy myšlenky. On ho chce. Kdy byste chtěli doučovat ty kouzla atak?musela jsem se zeptat. Po mém zápase. Teď mám moc tréninků. Tak jo ale to budu pak mít zase já! To mi budete muset pomoct s úkoly, trvala jsem na svém. Samozřejmě Kati, souhlasila Hermi. Harry na ten zápas můžeš jít. Já naučím Rona, Hermionu a Longbottoma protiútoky. Pokud Snape bude chtít provést levárnu, zastavíme ho. Ale říkám Vám všem, že to byl Quirell. Když jsi tak jistá, tak půjdu, usmál se na mě. Harry byl vystrašený. Nevraživá nálada putovala dny a pomalu i týdny. Lektvary byly Harryho týdenní muka. Jednou se nám i svěřil, že si myslí, že Snape umí číst myšlenky. On umí i nitroobranu i nitrozpyt. Takže máš pravdu Harry, umí číst myšlenky. Všichni tři zahalekali. Takže ví, že víme o Kameni mudrců? Pokud teď někdy Vám četl myšlenky tak jo. Já doufám, že mám dost silnou mysl, abych ji ochránila, před čtení myšlenek, řekla jsem svůj monolog. My jsme Ti tam, ale vlezli, jak to? Samozřejmě, když chci, aby mi tam někdo vlezl, tak svoji zeď odstraním, tam kde chci, abyste to viděli, stručně jsem jim to vysvětlila. Aha,řekli všichni. Minule na tom hřišti jsi byla dobrá. Vyhráli jste díky spolupráci a né pomocí podvádění. Zatleskali mi. Díky, všichni. Mrzimor neměl proti Vám šanci. Nejenže jste dali kolem dvěstě a půl bodů, k tomu Váš chytač chytil i Zlatonku. Asi neměli svůj den, pousmála jsem se. Nedostali se ani k Camrálu.
Flashback: Stojím před hřištěm. Jsem zase nervózní. Jen o trochu míň. Vyletěli jsme. Hned jsem se zmocnila Camrálu. Přihrávala jsem ostatním a první gól. V jednom kuse po mně stříleli Potlouky. Často jsem jim uletěla. Někdy mi dali ránu, to jsem ale zvládla, jindy to zase odklonili odrážeči. Neustále jsme stříleli góly. Začalo to dost nudné. Obracelabjsem pořád pohledy jinam. Hodili na lavičku, že to zvládnou. Po půl hodině, kdy jsme měli dvěstě padesát bodů a něco chytil náš chytač Zlatonku a my vyhráli na celé čáře.
Ti nevěděli, která bije, řekla svůj názor Mia. Všichni jsme souhlasili.
No jsem zvědavá, jestli ve Vašem zápasu se zlepší. Rozhodně se zlepší, protože my nejsme zas tak silný soupeř a Snape jim bude nadržovat. Hmmm, aha. Na Snapea Vás dva a Longbottoma naučím Svěrací kouzlo. Vyprávěli jste mi, že ho Draco použil na Longbottoma a já ho naučím Vás. Tebe to doučím někdy přes hodiny. Formulka se jmenuje Locomotor mortis.
Harryův famfrpálový zápas: Ještě nikdy jsem neviděl, že by se Snape tvářil tak podle, podívej Harry je už ve vzduchu. Zezadu se kolem nich proplížili Draco a spol. Naschvál ho zezadu uhodil. Promiň Weasley, ale neviděl jsem Tě, řekl s vyceněnými zuby na Crabbeho a Goyla. Chcete se vsadit, jak dlouho se Potter udrží na koštěti? Ne, třeba ty Weasley? Já se sázím, že se Harry udrží celý zápas, trvající nejd pět minut. Harry i chytí Zlatonku. Vsadím cokoliv o co budeš žádat. Jsi sebevědomá. Já požadují od Tebe polibek přede všemi. Ty ode mně dostaneš sto tisíc? Stačí, jo? Tak platí. Po třech minutách Harry chytil Zlatonku a já požadovala svoji sázku. Poprosím taťku, ať mi ji co nejdříve pošle. Tak jo. Rozutekli se za kamarády. Leťte pro Látku a najděte, kde budeme sami. Musím Vám něco říct. Jsme všichni u sebe a Harry vypráví, co slyšel. Tys ale neslyšel vše. Já se mu podívám do hlavy. Myslím, že to myslel tak, že on umí super kouzla a on mu vyhrožuje. No že když bude dělat ty svoje kouzla, musí se stát nepřátelé.

Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK

Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný KámenKde žijí příběhy. Začni objevovat