Quirell však musel být statecnější, než si mysleli. Sice vypadal den ze dne hubenější, ale nezdálo se však, že se vzdal. Já nemohla uvěřit, že si myslí, že Snape je ten zlý. A to je naopak. Pořád jim říkám, že Severus je ten hodný. Ti na to jen mávnou a myslí si svoje. Samozřejmě je nemůžu pořád otravovat, protože už od Vánoc se učím na zkoušky. K tomu mi dají zabrat úkoly, tréninky a k tomu doučko těch tří. Hermiona začala vyvádět, takže jsem ji k tomu uklidňovala. Trávím s nima každou chvíli v knihovně a pomáhám jim. Vím toho hodně, takže se na mě všichni (ať trojka nebo třeba kolej) obracejí. Dokonce i starší ročníky. Těm též dokážu pomoci a všichni koukají, buď že s chytrosti nechodím do Havraspáru nebo s přívětivostí do Nebelvíru. Jednoho dne při učení jsme spatřili Hagrida. Hned jsem zareagovala: Hagride, co děláš v knihovně? Chtěl odvést rozhovor jinam a proto řekl: Doufám, že eště pořád nehledáte Nicolase Flamela? Já mu na to odpověděla: Oni ho už nehledají. Řekla jsem jim, kdo to je. Nebo třeba co užívá. Můžeme se pak stavit? A prokecat to? Jim se to bude hodit. Jo, přijďte. Odešel. Já se podívám do oddělení, kde byl. Po chvilce jsem přišla s přihlouplým úsměvem. No, byl... Tak, kde Katko? U draků- přesněji u rozumy draků. On si přál odjakživa draka. Jestli má draka, tak je v maléru.
O hodinu později: Stojíme přede dveřmi a bušíme. Zevnitř se ozve: Kdo je? Otevřel nám dveře a já málem omdlela vedrem. Venku bylo horko a stejně měl Hagrid v krbu zapálený oheň. Nabídl nám chlebíčky s kolčavím masem. Oni ho odmítli, ale já jsem si ze slušnosti vzala. Nebyly sotva nejlepší na světě, naše kuchařky určitě připravovaly lepší, ale nepotřebovala jsem je dostat ven. Chutnají Ti? Jo, jsou docela dobré. Hagrid rovnou vytvořil pro ně ideální podmínky, tím že se jím řekl, že se chtějí na něco zeptat. Harry přisvědčil a rovnou se zeptal: Jestli by nemohl nám povědět, co dalšího chrání Kámen. Víme, že kdybys neodnesl ten kámen z Gringottové banky, už by byl někde v čudu. Pokračovala jsem sladce: Vím jistě, že určitě víš, co ještě chrání Kamen, jen nám to asi nechceš říct. My vlastně nepotřebujeme vědět, jaké překážky tam jsou. Zajímá nás, kdo se na tom podílel též. Komu Brumbál natolik důvěřuje, aby mu s tím pomohl. No, snad se nic nestane, když se s Vámi o něco podělím, řekl nakonec Hagrid. Vode mě si pučil Chloupka-pak profesorka Prýtová- prof. Kratiknot- prof. McGonagalová- prof. Quirell- prof. Brumbál- a prof. Snape. Nemohla jsem uvěřit, že Quirell to těž zabezpečoval. Oni se divili ze Snapea, já z Quirella... No, nikdo doufám neví, jak proklouznout kolem Chloupka, že ne? Kromě mě a Brumbála to neví živá duše. Ron poprosil o otevření okna, ale Hagrid to hned zamítnul. Co to máš zeptali se. Přikročila jsem k tomu a nemohla uvěřit co to je. Kde jsi ho sehnal? Ono to muselo stát celé jmění. Vyhrál jsem ho, odpověděl Hagrid. Včera večír u Rosmerty v Prasinkách. Ale co si počneš, až se Ti vylíhne, namítla jsem s Hermionou. Četl jsem si o tom. Mám ho udržovat třeba v teple. Jen je škoda, že jsem nestih se podívat i na poznámání. Já jsem viděla obrázky hodně draků i jejich vajec. Možná ho poznám, řekla jsem. Hagrid odešel stranou a napjaté se díval jestli ho poznám. Na stopro to je Norský ostrohřbetý. Ti jsou velmi vzácní a i velice nebezpeční. Mají na ocase trny a proto jsou i zezadu nebezpeční. Začali jsme mít o Hagrida strach. Při dalších dnech se nic nedělo, až do toho osudného dne. Přiletěla Hedvika s dopisem. UŽ SE LÍHNE! Ron nechtěl jít ani na Bylinkářství, kdyby ho tam nedostrčila. Po skončení hodiny vyletěla naše trojka pryč. Chtěla jsem se též podívat, ale moje svědomí mi říkalo, že musím pozdržet Draca. Ten tam měl namířeno k tomu též. Ahoj Draco, jak se máš? Půjdem k rybníku? a tak jsem se pořád vyptávala. Zajímalo ho, co tak spěchali, ale kvůli mě tam nešel. Pořád nad tím ale přemýšlel. Další den se mě vyptávali, proč jsem se nešla podívat. A jestli dnes příjdu. Nemohu. Ani včera, ani dnes, ani nikdy více. Ti to nechápali. Já se starám, aby se o tom nikdo nevyžádaný nedozvěděl. Chodila jsem, pusinkovala a všechny podobné romantické hlouposti jsem aplikovala pro Vás na Draca. Musí se ho zbavit. Navždy ho nemůžu zabavovat. Tak se domluvili s ním, že ho pošlou k Charliemu. Po několika dnech se dopis vrátil. Souhlasil. Ronovi se něco stalo. Draco se naštěstí nic nedozvěděl, ale jednoho dne si půjčil knížku s tím dopisem a začal problém. Změnit den odvozu jsme nemohli. Vy dva použijete neviditelný plášť. Já použiji na sebe kouzlo. Budu Vás doprovázet.
Den setkání: Hagrid Norberta uložil do krabice, ve které měl cestovat. Pro zajímavost jsem mu řekla, ž to je samice, což nevěděl. Přibalil tam vše co potřeboval a rozloučil se. Rychle jsme proběhli pryč. Potichu jsme se smáli, Malfoyovi jak ho zástupkyně tahala za ucho. Byli nadmíru šťastní, že Draco dostane trest. Nahoře se pochvíli přiletěli ti kámoši a odletěli pryč. Výskali jsme radostí, že jsme se ho zbavili. Oni šli dolů. Rychle jsem se rozběhla dolů. Zapomněli neviditelný plášť. Ale bylo pozdě. Uviděl je Filch.Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK
ČTEŠ
Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný Kámen
FanfictionPříběh vypráví o dívce, která se dostane do Bradavic. Musí bojovat o přízeň učitelů i žáků. A v neposlední řadě zachránit poklad ukrytý ve škole čar a kouzel.