Vánoce v sirotčinci

35 1 0
                                    

Na ošetřovně mi ti tři vyprávěli, kdo to udělal. Vy si myslíte, že to byl Snape?!? No jasně. Ty sis toho nevšimla? To nebyl Snape, ale Quirell. Samozřejmě to, že jste ho podpálila a on ho uhodil. To nevadí. Hlavně, že se mu nic nestalo. Jak můžeš vědět, že to nebyl Snape, Quirell? zeptal se Ron. Weasley, před nedávnem jsem Tě naučila, čtení myšlenek. Což znamená... No, jak jsem Vám dvěma nebránila, před tou vzpomínkou. Tys mu četla myšlenky?nemohla uvěřit Hermiona. Ano, četla jsem mu myšlenky a zjistila jsem, že používá Černou magii. Čtení myšlenek, vzpomínek, upravování jich a další tomu umění se říká nitrozpyt a kouzlo, jak kluci jistě víte se jmenuje Legilimens. Pokud ne chcete, aby Vám každý na potkání, který to umí četl či měnil, musíte umět nitroobranu. To je taková zeď, kterou v hlavě vytvoříš a ona tomu má umět zabránit. To se ale určuje, jak silná ta osoba oproti osobě, která se tam snaží dostat. U nitrozpytu je ještě důležité, jak daleko je ta osoba. Když je nějak blízko stačí obyčejné Legilimens. Když je ta osoba, poněkud dál musíte použít jinou formulku. Legilimens mortis. Všichni byli užaslí. Ron ke mně dokonce přikročil a popros mě, ať ho to naučím. Proč Tebe? K čemu Ti to bude? Na to mi Ron řekl: Vždyť je úžasné to umět. Číst ostatním myšlenky. Co se třeba honí hlavou Malfoyovi nebo Snapeovi. No to je dobré umět, ale než to budete úplně ovládat, tak se k Severusovi do hlavy nevlezete, odvětila jsem. To já vím, že za jeden den všem lidem, budu umět lézt do hlavy. Ale po čase to snad půjde, ne?řekl Ron. Lézt do hlavy je jednoduché. Formuli znáš a skoro všem se tam i můžeš dostat do hlavy. Ale Ti, kteří umí nitroobranu, ke kterým patřím třeba já, pan Severus nebo ředitel Albus, těm dá práci se jim dostat do hlavy. Ze svých zkušeností doporučuji se nejdříve naučit nitroobranu, která je mimochodem jednoduší. No, jo. Kdy nás budeš učit? Po vánočních prázdninách. Vracím se do sirotčince. Chcete to naučit všichni? Nebo jen ty Rone? Bude lepší, když se to naučíme všichni. Když se naučíte nitrozpyt, budete moct někoho informovat pomocí myšlenek. To je hustý, řekl Ron. Hermi se ještě zeptala: Kohokoli? I toho, kdo neumí nitrozpyt. Kohokoli ne. Nitrozpyt může umět nebo ani nemusí. Pokud umí velice dobře nitroobranu, to je větší problém. Nitroobrana má chránit, před falešnými vzpomínkami, nebo přesněji nitrozpytci, který mu leze do hlavy. Takže, pokud to moc dobře umí, není šance, že tu zprávu dostane.
Příští dny: Já normálně, už chodím po Bradavicích. Těším se na vyučování naši milované trojce. Domluvila jsem se jen, že je vyučím i zvěromágství, lektvar pravdy a tyhle další užitečné věcičky. I já i oni jsou hrozně natěšení. Draco jako vždycky se smál Harrymu, že nemůže jet domů. Předhazoval Nebelvíru, že hrají mizerně Famfrpál, protože nedokázali nastřílet tolik obručí jako já. Že vyhráli jen díky tomu, že Harry chytal pusou mouchy a náhodou tam vletěla Zlatonka. A popichoval, že příště místo něj tam nastoupí nějaká ropucha. Nikomu to ale nepřipadalo vtipně, takže začal popichovat, že nemá rodiče. Před necelým týdnem paní zástupkyně vybírala podpisy dětí, které jedou domů, ke kterým jsem se přidala. Poté jsem poslala Papušici do sirotčince, ať mě čekají.
Sirotčinec: Tak co ptají se BFFky. Máš kamarády? Je to tam pěkné? Umíš nová kouzla?, neustále se mě ptají. Počkat. Na všechno odpovím jen klid. Kamarády mám. Dokonce i z několika kolejí. Omlouvám se, že nepíšu. Vtom zmatku zapomínám psát. Chodím do Zmijozelu. Do té temné koleje, kde chodil můj dávno ztracený taťka. Nejvíce kamarádů mám ve své koleji, Zmijozelu. Tam se mnou mluví každy. Pomáhají mi s úkoly, chodíme ven. No stejné kamarádství jako u Vás. Další mí kamarádi se jmenují Harry Potter, podle mnoha vyvolený, Hermiona Grangerová, se mnou nejchytřejší v ročníku, Ron Weasley, vtipálek a z početné rodiny. Má je jejich šestý a neladší syn a má mladší sestru Ginny. Kvůli hodně sourozenců nemají moc peněz. Pěkné to tam je. Naše představy se shodovali jako ten hrad, ale ta představa nebyla zas tak pěkná. Nová kouzla umím. Alohomora, odemčení dveří a Colloportus, zamčení dveří. Wingardium Leviosa, vznášení předmětů. Levicorpus, člověk levituje vzhůru nohama. Lineracorpus, vrácení do původní polohy. Legilimens mortis, čtení myšlenek, upravování vzpomínek na dálku. Flagrantekletba způsobující, že daný předmět popálí každého, kdo se hp dotkne. Geminio, zaklínadlo, které vytvoří duplikát daného předmětu. Glisseo, zaklínadlo, které promění schodiště na skluzavku nebo to bude strmé. Má to ostatním zabránit, aby se někdo nedostal tam, kam nesmí. Serpensortia, tím vyvoláš hada. Incendio, kouzlo na zapálení ohně. Impedimenta, ostatním překáží ve sledování. Inanimatus Conjurus, vyčaruje neživý předmět. Zlepšila jsem se v neverbálních zaklínadlech. Pomocí myšlenky vyšlu kouzlo. Konjuktivus, kletba, která oslabí draka. Je mířena na oči. Po pokecu jsme venku potkali zase profesora. Vysvětlila jsem jim, že on učí Obranu Proti Černé Magii(OPČM). On nám očaroval sněhové koule a zažili jsme spoustu legrace. Další dny probíhaly podobně. Proč ve škole koktáte? Proč jste chtě zabít Harryho a jak to, že ovládáš Černou magii. Vypadal velice překvapeně. Neodpověděl mi. Snažil se odvést pozornost. Když se s ním nešlo domluvit, tak jsem přešla k jinému tématu. O vánocích, samozřejmě. Dárky mám vyrobené i nakoupené. Jsem zvědavá, jestli se budou líbit.
Vánoce: Den, na který mnoho z nás se tak těšilo. Rozdala jsem dárky. Vždy jsem pro každého měla dárek. Teď pro kamarádky mám i více. Když by do Vánoc nastrčili další děti, ať miminka nebo starší, měla jsem zásoby i pro ně. Jinak jsme pojídali cukroví. Jedli kapra či řízky. Srkali rybí polévku. No, na Vánoce se kuchařky vždy překonaly. Nikdy nezůstal stůl dlouho plný a minimum vyhazování. Oblečení jsme byli svátečně. Kluci saka a kravaty; holky šaty či sukně se střevíckami. Usmívali jsme se.

Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK

Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný KámenKde žijí příběhy. Začni objevovat