Zapovězený les

26 1 0
                                    

Rychle jsem přispěchala dolů s neviditelným pláštěm, ale pozdě! Filch je uviděl. Ještěže jsem byla aspoň já neviditelná. Filch je dovedl do kabinetu prof. McGonagalové. Ani jeden, ani druhý nemluvil. Hermiona se třásla. Já jsem tam byla jako jejich opora. Harry vymýšlel jistě výmluvy. Něměli žádný důvod, proč jen tak vylezli z postele pryč. K tomu tam zavedla i Longbottoma a oni se propadali do země. Vysvětlete mi to! dožadovala se Minerva. Poprvé Hermiona nedokázala odpovědět na otázku. Začátek o tom drakovi si myslela jako báchorku. To je dobře! Dostanete všichni tři trest a Nebelvíru odečteme 50 bodů. Za každého. Všichni jste mě zklamali. Za jednu noc ztratili veškerou naději na školní pohár. Extrémě se báli, jak budou reagovat ostatní. Rychle se to rozkřiklo. Ukazovali na něj prstem, děkovali mu, no prostě ho nesnášeli. Chtěli, aby nevyhrál Zmijozel! Sice předtím i teď vede, ale Nebelvír je pomalu doháněl. Neoslovovali ho ani jménem. Říkali mu popř. chytač. V příštím dnech se dozvěděli plány od Snapea a dopis s trestem. Po přijmutí jejich trestu jsem vyletěla za profesorkou McGonagalovou. Mohu Vás poprosit, abych mohla jít s nimi. Jsem velice sběhlá v kouzlech a určitě bude potřeba někoho, kdo je uchrání. Paní zástupkyně to nakonec svolila. Já se zmijozelským úšklebkem vyšla. Dorazila jsem zpátky do jídelny. Pomocí nitrozpytu jsem jim řekla, že jdu s Vámi. Přešla jsem k Dracovi. Dnes půjdu na ten trest též. Jako dopomoc učiteli, kterého budete mít.
Večer: Filch i Draco tam už čekali. Potom dorazili i Harry s Longbottomem a Hermionou. Potmě jsme pokračovali. Zastavili jsme se před Hagridovou boudou. Měli jsme pokračovat s Hagride do lesa. Ti zbylí čtyři se báli. Draco tam nechtěl jít. Říkal, že to ke pro sluhy ne pro studenty. Hledáme jednorožce. Půjdeme po stopě této stříbrné krve. Něco ho ošklivě poranilo. Rozdělíme se na dvě skupinky. Držte se hlavně cesty. Draco chtěl jít s Tesákem. Přidal k němu i Longbottoma. Když ho najdete vystřelíte zelené jiskry, když se něco bude dít vystřelíte červené jiskry. Na rozcestí jsme se rozdělili. Hagridova skupinka vlevo, Tesákova skupinka vpravo. O něčem se bavili. Potkali jsme i kentaura Romana. Představil nás. Bohužel si jednorožce nevšiml. Seznámil nás i s Baneem. Na nebi se objevili červené jiskry. Čekali jsme. Pochvíli se vrátili. Hagrid zuřil. Malfoy Nevilla vylekal ze zadu a Neville omylem vypustil červené jiskry. Neville ty půjdeš se mnou Hermionou a Katkou. Neměla bych jít raději s nimi. Umím se bránit. Oni budou mít tebe. Oni nikoho. Tesák, jal si říkal je strašpytel. Ti dva se proti nebezpečí moc neuchrání. Tak pojď s nimi. Aspoň nebudou tak vystrašení jako slepice. Proplétali jsme se tu skoro půl hodiny. Všimli jsme si čím dál víc jednorožčí krve. Spatřila jsem ho. Rychle jsem vyslala zelené jiskry. Harry chtěl dojít k jednorožci, ale já ho zastavila. Všimla jsem si totiž zakuklence. Harry, červené jiskry, rychle! ztišeně mu řekla. In je vyslal. Pomalu couvejte pryč. Chránila jsem je tělem. Kdyby chtěl vyslat kletbu, ať jen trefí mě. Draco s Tesákem se rozutekli. Zakuklenec pijící krev vyrazil proti nám. Petrificus totalus, vykřikla jsem první kletbu, která mě napadla. Sklonila jsem se k Harrymu a objímala ho. Neboj, si už v bezpečí. Já tě ochraním. Zakuklenec byl temtam. Místo toho ti stál další kentaur. Jmenuji se Firenze. Začal se hádat s Baneem. Zeptal se nás jestli víme k cu je krev jednorožce. Já jsem to samozřejmě věděla. Harry ne. Krev jednorožce Tě může zachránit i zabít. Podle toho , jak se napiješ. Došlo nám, že to možná dělá ten zakuklenec, kvůli návratu Voldemorta. Ve společence jim určitě vyprávěl, proč někdo zabíjí jednorožce. Já šla dospat.

Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK

Kateřina Andrewsonová Riddlová a Mocný KámenKde žijí příběhy. Začni objevovat