Suzy - Because I Love You Boy
2 Kasım 2006
4- Seni seviyorum
Taehyung, her zaman Jisoo ile buluştukları salona girdi ve etrafta Jisoo'yu aradı. Saat üçe geliyordu ve Taehyung sabahtan beri her yerde Jisoo'yu arıyordu. Fakat, onu bulamamıştı bu yüzden de çok endişeliydi.
Jisooyla aynı odada kalan kızlardan birini fark ettiğinde, adımlarını genç kıza yöneltti. Jisoo'nun nerede olduğunu biliyor olmalıydı.
"Yoona Nuna," dedi tatlı bir gülümsemeyle. Yoona, Taehyung'u gördüğünde aynı gülümsemeyle karşılık vermiş ve yanına ilerlemişti. "Nasılsın?"
"İyiyim, Taehyung. Sen?"
"Ben de iyiyim." Taehyung mahçup bir şekilde saçlarını karıştırdı. "Acaba, Jisoo'yu gördün mü?"
"O hasta," dedi Yoona omuz silkerek. "Doktor da bugün izinliymiş o yüzden odada yatıyor."
Taehyung'un biçimli yüz hatları endişeyle kasılmıştı. Yoona'ya cevap verme gereği duymadan, arkasını dönerek koşmaya başladı. Jisoo'nun kaldığı odaya gidecekti. Ceza alabileceğini biliyordu ama ne olursa olsun Jisoo'nun yanında olmalıydı.
Geniş koridordan geçti ve daha önce gelmiş olmamasına rağmen, Jisoo sayesinde ezbere bildiği odaya daldı. Jisoo dört kişilik odada, kendi yatağında uyuyordu. Teni çok solgun gözüküyordu ve Taehyung, Jisoo'nun yanına yaklaştığında kızın titrediğini fark etmişti. Jisoo'yu bu halde görmek, içinin acımasına neden olmuştu.
"Jisoo," diye mırıldanarak yatağın yanına çöktü. Jisoo, ismini duyduğunda gözlerini yavaşça aralamaya çalışmış ama tam olarak aralayamamıştı. Çok halsiz hissediyordu.
Taehyung elini kızın alnına koydu ve gözlerini şaşkınlıkla araladı. "Tanrım.. Sen yanıyorsun."
Vakit kaybetmeden genç kızın üzerindeki yorganı çekmiş ve yere fırlatmıştı. Biliyordu ki, daha fazla örtünürse ateşi daha da yükselecekti. Jisoo'nun titremeleri ise daha da artmış ve belirginleşmişti.
"Taehyung.." zorlukla konuştu Jisoo. Boğazı yanıyordu ve ses tonu yalvarır gibi çıkmıştı. "Üzerimi ört lütfen, çok üşüyorum."
Taehyung bir kez daha kalbinin ağrısını hissetti ve bu sefer Jisoo'nun yanına çöküp, dudaklarını onun alnına bastırdı. "Biliyorum, biraz sabretmen gerekiyor, tamam mı? Geçecek."
Jisoo'nun saçlarını okşamış, sonra da oturduğu yerden kalkıp koşarak banyoya girmişti. Bulduğu minik bir kabın içine soğuk su doldurdu ve iki üç tane havlu aldı. Bu yaptıklarının genç kızın ateşini biraz olsun düşürebileceğine inanıyordu. Geldiği gibi koşarak Jisoo'nun yanına vardı ve elindeki havluları ıslatarak, onun alnına ve kollarına koydu. Bu işlemi birçok kez tekrarladıktan sonra, Jisoo'nun ateşini ölçmüş; düştüğünü görmesiyle rahatlayarak derin bir nefes almıştı. Jisoo da kendini daha iyi hissediyordu.
"Yiyecek bir şeyler var mı?" diye sordu Taehyung. Jisoo onu başıyla onaylamış ve karşıdaki dolabı göstermişti. Taehyung tekrar ayağa kalkıp, bu sefer yiyecek bir şeyler hazırladı. Jisoo hasta olduğunda, kendisi hasta olduğundan çok daha kötü hissediyordu. Sanki kalbi sıkışıyordu ve panik oluyordu. Üstelik Jisoo'nun bağışıklığının düşük olması, kızın sık sık hasta olmasına neden oluyordu.
Jisoo, Taehyung'un getirdiklerinden bir şeyler atıştırdıktan sonra, kafasını tekrar yastığa gömdü.
"Bugün benimle uyur musun?" diye mırıldandı.
"İstesen bile seni bırakmam." Tüm gece uyanık kalıp, Jisoo'nun başında beklemeyi planlıyordu. Çünkü tekrar ateşi çıkabilirdi. Yarın doktor gelesiye kadar yanında kalmalıydı.
"Tüm bunları yapmayı, nereden biliyorsun?"
"Annem ölmeden önce, hastalandığımda, bunları yapardı."
Jisoo'nun aksine Taehyung doğduğundan beri orada değildi. Babasını tanımıyor olsa da, annesini hatırlıyordu. Ama hatırlıyor olması iyi bir şey mi, yoksa kötü mü karar veremiyordu.
Jisoo burukça gülümsedi. Ama gülümsemesi birkaç saniye içinde genişlemişti. En sevdiği ayıcık olan V'ye sarılarak utançla itiraf etti.
"Taehyung, seni seviyorum."
×××
Ben yine hasta oldum.. Neden bu kadar hasta oluyorum bilmiyorum ama Jisoo = ben sanırım. Fakat bir Taehyung'umuz yok..
Kalk ve bana çorba yap seni uzaylı kadın uzayli_ghoul
ŞİMDİ OKUDUĞUN
falling for you ❅ vsoo ✓
FanficSeni özledim. Çok uzun zaman oldu ve o kadar çaresizim ki, boğulacak gibi hissediyorum. Seni bulmak istiyorum. Seni bulacağım ve sana sıkıca sarılacağım. Bir daha bırakmamak üzere. Lütfen Taehyung, seni bulmama izin ver. @nemesislau2017 Taesoo - Jir...