18. Wasz ulubiony rodzaj pocałunku

266 21 8
                                    

(Wasz ulubiony rodzaj pocałunku)

Od razu piszę, że daję wyjaśnienia, co to za pocałunki i jak "wyglądają". Proszę mi tu nie zwracać uwagi, że powinno być oznaczenie 16/18+! Bo wcale nie ma tu takich treści.

~*~

Smokescreen:

Pocałunek symboliczny - nazywany również suchym, został nawet wymieniony w hinduskiej księdze miłości - Kamasutrze, a polega na zetknięciu się warg partnerów bez pogłębienia.

KnockOut:

Francuski pocałunek - jest długi, namiętny i głęboki. Podczas niego stykają się wasze języki. Nazwa się wzięła z czasów wojny - aliantom wydawało się, że pocałunki namiętnych Francuzek są zdecydowanie bardziej seksowne.

Optimus Prime:

Pocałunek anielski - to rodzaj całusa, w którym partner całuje swoją drugą połówkę w czoło lub na wysokości brwi. Jest jednym z najjaśniejszych i najczulszych sposobów na pokazanie swoich uczuć i troski. Oznacza on również, że partnerzy mają do siebie zaufanie.

Megatron, Ironhide:

Pocałunek wampira – malinka w Kamasutrze nazywana jest „koralem i klejnotem". Najpierw lekko gryziemy partnera np. w szyję, a potem delikatnie ssiemy i zostawiamy miłosny ślad. Dla naszego otoczenia to sygnał: jestem w związku.

Crosshairs:

Pocałunek chrupiący - polega na niezwykle delikatnym przygryzaniu i podgryzaniu. Trzeba jednak zachować ostrożność - jeden fałszywy ruch i cały czar może prysnąć.

Barricade:

Amerykański - on ssie twoją górną wargę, ty jego dolną.

Drift:

Pocałunek w rękę - To jeden z najstarszych rodzajów pocałunków. Wyraża szacunek i admirację. Tradycja głosi, że tylko mężczyzna, który jest starszy od kobiety, może otrzymać pozwolenie, aby dotknąć ustami jej dłoni.

Predaking, Dino:

Pocałunek głęboki - jest jeszcze bardziej gorący od francuskiego. Oprócz namiętnego penetrowania wnętrza ust, partnerzy ssą nawzajem swoje języki. 

Bumblebee, Sunstreaker:

Szybki buziak - takiego buziaka ludzie dają sobie w miejscach publicznych. Jedna osoba z zamkniętymi ustami cmoka usta drugiej. Ten pocałunek wyraża głęboką zażyłość.

Jazz, Dreadwing:

Pocałunek eskimoski - Wyraża on czułość i jest typowy dla Eskimosów. Polega na pocieraniu się nosami, u Eskimosów ma chronić przed odmrożeniem ust.

Breakdown, Ratchet:

Pocałunek bez języczka - oznacza emocjonalną więź. Osoby, które całują się w ten sposób, są ze sobą szczęśliwe i mają wspólne plany na przyszłość.

Soundwave:

Buziak w policzek - delikatny pocałunek to też pewne wyznanie miłości. Całując partnera czy partnerkę w policzek dajemy mu sygnał, że jest nam bardzo bliski. Dlatego na co dzień nie zapominaj o takim, wydawałoby się, zwyczajnym całusie.

Sideswipe:

Pocałunek w nos - służy zwróceniu uwagi partnera w żartobliwy sposób.

Cliffjumper:

Pocałunek w szyję – nasza szyja to erogenna strefa, co oznacza, że jej dotykanie jest bardzo zmysłowe i pobudzające. Pocałunek w szyję zawsze jest związany z seksualnością. W ten sposób okazuje się nie tylko uczucia, ale i pożądanie. Wykonywany umiejętnie jest doskonałym elementem gry wstępnej.

WheelJack:

Pocałunek w ucho – ludzkie ucho jest jednym z najbardziej wrażliwych narządów. Całując partnera w płatek małżowiny dasz mu do zrozumienia, że waszą dwójkę czeka wyjątkowo namiętny wieczór.

~*~

No dobra, macie rozdziałek dzisiaj, znajcie moją dobroć :3
Przy okazji serdecznie zapraszam na moje one-shoty ^^. Niektóre pisane z innymi wattpadowiczami :).

Jest tam spis treści, więc łatwo będzie znaleźć, jaki one-shot, czego się tyczy 😁

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jest tam spis treści, więc łatwo będzie znaleźć, jaki one-shot, czego się tyczy 😁

Preferencje ~ TF   || Dla dziewczynWhere stories live. Discover now