16. Czy zaprosił cię...

758 57 79
                                    

...na randkę ? Jak do tego doszło ?

~*~

Smokescreen:

Tak.
Na twoje szczęście lub nie, znowu na ciebie wpadł. Ale tym razem celowo. Z kwiatami w rękach i szerokim uśmiechem.

KnockOut:

Oczywiście, podczas drugiego spotkania ;)

Optimus Prime:

Z racji, że i tak praktycznie cały wolny czas spędzaliście razem, postanowił, że randką będzie przejażdżka jego alt-modem.

Megatron:

Najpierw wezwał cię na mostek, by opieprzyć za zaniedbywanie swoich obowiązków, a zaraz potem z rozpędu również wywrzeszczał, że mu się podobasz i czy masz ochotę gdzieś z nim się wybrać.

Ratchet:

Następnego dnia poprosił, abyś zastąpiła pielęgniarkę, oczywiście się zgodziłaś. W czasie przerwy między pacjentami zapytał, czy poszłabyś z nim na spacer po pobliskiej łące.

Crosshairs:

Owszem. Podczas odprowadzania cię do domu, mimo że ty i tak praktycznie spałaś.

Barricade:

Nie. Stwierdził, że rozmowę, przez którą mało nie zostałaś zwolniona można uznać właśnie za randkę.

Drift:

Stwierdził, że lody i rozmowa wystarczają. Więc żadnych randek nie było.

Predaking:

Według niego by było dziwne umówić się z człowiekiem, więc podczas waszej rozmowy wyszło, że gdybyś była, chociaż zwykłym transformerem to tak, zaprosiłby cię. I nawet by zmusił do zgody, bo odmowy by nie przyjął.

Bumblebee:

Tak, w czasie kiedy podwoził cię do domu.

Jazz:

Nie zaprosił, oboje uzgodniliście, że wasze spotkanie może uchodzić za randkę.

Breakdown:

Oczywiście, zaraz po śniadaniu. Stwierdził, że należy się ci za przekimanie go u siebie.

Dino:

Oczywiście, że zaprosił ! Jakby mógł odpuścić taką okazję. I to jeszcze na wieczór tego samego dnia.

Soundwave:

Niestety nie zaprosił... Zabrakło mu odwagi mimo wszystko.

Ironhide:

Zaprosił. Rzadko się zdarza, by dziewczyna znała się tak dobrze na broniach, czym mu zaimponowałaś i dzięki czemu właśnie cię zaprosił.

Sideswipe:

Tak zaprosił, zaraz po przeprosinach.

Dreadwing:

Tak. Skoro wszystko to wszystko, więc musiałaś się zgodzić.

Cliffjumper:

Nie, zabawa andrzejkowa była waszą randką ;)

WheelJack:

Tak, w ramach podziękowań. No i miał zachciankę poznania cię bliżej.

Sunstreaker:

Nie zaprosił, bo stwierdził, że jesteś nawiedzona i na to nie zasługujesz.

Preferencje ~ TF   || Dla dziewczynDonde viven las historias. Descúbrelo ahora