Smokescreen:
Robicie sobie niewinne, przeprosinowe żarty, gdzie na koniec oboje pękacie ze śmiechu i zapominacie o waszej wcześniejszej kłótni.
KnockOut:
Zanim się pogodzicie mija sporo czasu. Kiedy już nadejdzie ten czas, to są to wyścigi uliczne. Zazwyczaj to, które nie miało racji daje wygrać drugiemu. W ten sposób cała złość jest wypychana przez szczęście z wygranej, a wieczorem, kto wie, co robicie w ramach godzenia się. ((¬‿¬)😏)
Optimus Prime:
Jeśli kłótnia była z twojej winy, sama nie wytrzymujesz waszych cichych dni, a wtedy go przepraszasz. Natomiast jeśli kłótnia jest z jego winy, rzucasz swoją dumę w kąt i też ty przepraszasz. ¯\_(ツ)_/¯
Megatron:
Mimo że on ma rację, to i tak pierwszy cię przeprasza za każdym razem. Dodatkowo twierdzi, że mógł delikatniej zwracać ci uwagę czy przychamować ze swoją władczością.
Ratchet:
Godzicie się również spojrzeniami.
Crosshairs:
Po każdej kłótni przychodzi cię przepraszać z różnymi upominkami: raz z czekoladkami, innym razem z bukietem kwiatów, itd.
Barricade:
Za każdym razem po tygodniu (lub dłużej) bez odzywania się, on nie wytrzymuje. Przyznaje się do zachowania jak rozkapryszony dzieciak i w ramach wynagrodzenia zabiera cię na długą przejażdżkę po mieście.
Drift:
Kiedy ochłoniesz, on proponuje ci poważną i spokojną rozmowę. Po niej przytula cię i stwierdza, że postara się coś na wszystko zaradzić.
Predaking:
Mimo braku jakiejś prawdziwej kłótni kończącej się dramą, on i tak w ramach przeprosin zabiera cię na wieczorny lot ponad chmury i oboje podziwiacie piękny zachód słońca.
Jazz:
Na drugi dzień zapominacie o swojej ostatniej kłótni i idziecie kupić nowe płyty waszego ulubionego zespołu.
Breakdown:
Niedługo po kłótni uzmysławiasz sobie, że może zbytnio cię poniosło, więc zawsze to ty wyciągasz do niego rękę na zgodę. On wybacza ci za każdym razem. Nie umie się na ciebie gniewać.
Ironhide:
Godzicie się dzięki Crossowi. Załatwia wam zazwyczaj morderczy trening i nie macie siły ciągnąć waszych cichych dni dalej.
Cliffjumper:
Po każdej kłótni lądujecie w łóżku 😏(¬‿¬). Jedyną piękną kobietą, którą ma w głowie jesteś ty.
Sunstreaker:
Godzicie się zazwyczaj wtedy, gdy tobie coś nie wyjdzie. On to widzi i sam z siebie zaczyna ci pomagać. Przy okazji trochę pouczając.
~*~
Pomagała: fallenangel110 ^^
Uwaga, uwaga!
Ważne ogłoszenie,
jest sezon owocowy, borówka obrodziła mnóstwo owoców, przez co niestety nie mam nawet czasu odpocząć :/ dlatego też, rozdziały powinny zacząć być wstawiane regularnie najpóźniej od października :) mam nadzieję, że wytrzymacie ewentualną kolejną długą przerwę 😅 bardzo was za to też przepraszam :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Preferencje ~ TF || Dla dziewczyn
MizahNic dodać, nic ująć XD Chętnych zapraszam ^^ [Świeże rozdziałki] #1 miejsce w dino - 30.11.2020 r. #7 miejsce w humor - 9.11.2020 r. [3.11.2017 - 12.12.2020]