Rozdziałki do końca ^^ ~4
~*~
1. Jak się poznaliście?
Zostałaś nową rekrutką po stronie autobotów. Twoje pierwsze dni nie były łatwe, ale świetnie dawałaś sobie radę. Byłaś silną botką, której nie da się tak łatwo złamać. Niestety zostałaś porwana przez decepticony. Przez tortury jakie tam przechodziłaś straciłaś rachubę czasu.
Nie wiedziałaś ile już cię trzymają na Nemezisie. Dzień? Dwa? A może miesiąc? Nawet tego wszystkiego nie liczyłaś. Twoja nadzieja na ratunek z dnia na dzień malała, mimo iż starałaś się ją jakoś podtrzymywać.
W końcu, kiedy już tylko myśli o poddaniu się zaczynały krążyć po twojej głowie, statek został zaatakowany przez boty. W głębi iskry naprawdę się ucieszyłaś. Nawet nie musiałaś wołać o pomoc, a drzwi twojej celi zostały otworzone i przez nie wszedł niebiesko czerwony mech. Z postawy podobny nieco do Prime'a.
– Nazywam się Ultra Magnus, jestem autobotem. Nie musisz się mnie bać. – podszedł do ciebie, pomógł ci wstać a potem utrzymać się na nogach.
Na jego słowa pokiwałaś głową. W końcu będziesz wolna! Mimowolnie nawet się lekko uśmiechnęłaś i starałaś się jak najmniej polegać na bocie obok, a jak najwięcej na własnych siłach.
– Ja jestem [T. I.], rekrutka... – sapnęłaś lekko z trudem przez zmęczenie.
Mech nic nie odpowiedział, wziął cię całkowicie na ręce i czym prędzej udał się do mostu ziemnego.
2. Co pomyślał?
"Jaka ona młoda i piękna... I w sumie silna, skoro się jeszcze nie złamała po takim czasie. Podziwiam ją."
3. Po jakim czasie spotkaliście się drugi raz?
Po 50 dniach.
4. Jak macie się zapisanych w telefonie?
~on: cukierek 🍬
~ty: ważniak 🤓5. Gdzie i w jakich okolicznościach? [ad.3.]
Trochę ci zajął powrót do pełnych sił. Również lekko straciłaś zaufanie do innych oraz zamknęłaś się trochę w sobie.
Trenowałaś jedynie z samego rana i bardzo późnymi wieczorami, aby na nikogo nie wpaść. Nie chciałaś by ktoś na ciebie patrzył, szczególnie że spawy w niektórych miejscach były naprawdę widoczne.
Właśnie wracałaś w środku nocy do swojej kwatery. Niestety jak na złość ktoś musiał być na nogach i skręcając w odpowiedni korytarz, wpadłaś na ktosia. Uniosłaś wzrok żeby zidentyfikować daną osobę. Od razu zaniemówiłaś, był to właśnie Ultra Magnus. Miał zmartwioną minę i optyki pełne współczucia, które patrzyły właśnie na ciebie.
6. Jego reakcja na twoją bieliznę, którą znalazł w swoich rzeczach po twoim nocowaniu u niego.
"No bez żartów... Przecież wie, że nie znoszę takich podchodów! To okropnie denerwujące. Niech no tylko wróci to jej wygarne."
7. Czy zaprosił cię na randkę? Jak do tego doszło?
Tak. Kilka dni po drugim spotkaniu, zaraz po tym jak przemalowałaś sobie lakier.
8. Gdzie ona się odbyła?
Na klifie za lasem. Wspólnie oglądaliście piękny zachód słońca.
9. Wasz ulubiony rodzaj pocałunku?
Pocałunek w rękę - To jeden z najstarszych rodzajów pocałunków. Wyraża szacunek i admirację. Tradycja głosi, że tylko mężczyzna, który jest starszy od kobiety, może otrzymać pozwolenie, aby dotknąć ustami jej dłoni.
10. Jaką księżniczkę Disneya przypomina?
Kida z bajki "Atlantyda: Zaginiony Ląd"
11. O kogo jest zazdrosny?
O wszystkich w sumie, wielki zazdrośnik.
12. Czy uważa, że zasługujesz na kogoś lepszego?
Jest wobec siebie trochę surowy, więc nawet jeśli jest o ciebie mega zazdrosny to i tak twierdzi, że możesz mieć kogoś lepszego od niego.
13. Jak wyglądają wasze kłótnie?
Przekrzykujecie się swoimi argumentami i na koniec zapada głucha cisza, znaczącą, że oboje obraziliście się na siebie.
14. Jak się godzicie?
W sumie wasza głucha cisza trwa ledwo 5 minut i wracacie do stanu sprzed kłótni.
15. Jego typowy tekst?
"Nie możesz, to niebezpieczne." - mówi tak zawsze kiedy wpadniesz na głupi pomysł, lub chcesz jechać z nimi czy samemu na misję.
16. Co w tobie najbardziej lubi? (charakter)
Zaangażowanie.
17. Co w tobie najbardziej lubi? (część ciała)
Brwi, szczególnie kiedy je marszczysz, nie ważne czy w złości, czy w niezrozumieniu.
18. Jego reakcja na ciebie w samej bieliźnie.
"Naprawdę nie można nic powiedzieć w prost a jedynie zachęcać? Nosz co za kobieta..."
19. Co robi, gdy płaczesz?
Rozmawia z tobą. Głównie o tym dlaczego płaczesz i dlaczego twoim zdaniem warto płakać z takiego powodu.
YOU ARE READING
Preferencje ~ TF || Dla dziewczyn
HumorNic dodać, nic ująć XD Chętnych zapraszam ^^ [Świeże rozdziałki] #1 miejsce w dino - 30.11.2020 r. #7 miejsce w humor - 9.11.2020 r. [3.11.2017 - 12.12.2020]