Kristen

1.4K 98 15
                                    


Stacy

Úgy voltam vele, hogy behúzok a saját bátyámnak és kikapom Jimmy kezéből a telefont.

Oliver hazudott nekem. Az lehet, hogy csak meg akart nyugtatni tudom jól, de nem jött össze neki. A hazugsága olyan szinten feldühített, hogy még én is csodálkoztam magamon.. -Vele beszélsz?! Add ide azt a kurva telefont Henderson! -sikoltottam, és ismét megpróbáltam áttörni Isaac-en, de ez számomra lehetetlen volt. -Csend, gáz van -ordította Jimmy, mire elhallgattam. Rémesebbnél rémesebb képek peregtek le a szemem előtt. Oliver rosszabbnál rosszabb sérülésekkel, rács mögött, mentőben, ájultan...- Összeszedem Jeremy-t és megyünk.Egy pillanatra kihallottam Oliver hangját aztán csak valami orbitális nagy zsivajt. -Ez mi volt? Jimmy! -kiáltottam neki majd szívrohamot kapva, ő pedig csak elkerekedő szemekkel hallgatta a semmit. -Azt hiszem Lee...-Ki az a Lee és mi történt? -kérdeztem rémültem. Lassan ott tartottam, hogy a hajamat tépem. A körmeimet már mind lerágtam.-A második cím egy csapda volt. Valószínűleg Xavier találta ki, nem is volt ott semmi. Csak azért csinálta, hogy tudja vajon melyik úton találja Olivert. Lee Xavier jobbkeze. Oliver után a második legjobb a Round-on. Azt hiszem, hogy Lee... éppen most ment neki.-Akkor miért ülünk még itt, oda kell mennünk lehet hogy Oliver megsérült! -kiáltottam. Isaac még mindig erősen tartott, ezért gondoltam egyet és a vállába haraptam. Felszisszent és elengedett. -Anastasia! -szólt rám, és a pólójával letörölte a bőréről a nyálam. -Azért, Stacy, mert nem tudjuk hogy hol van az az ott! -magyarázta Jimmy. Isaac-hez fordultam.-A kocsit be lehet mérni valahogyan? -kérdeztem.

Isaac telefonált egyet, mi Jimmy-vel meg próbáltunk lenyugodni. Késő este ott álltunk az utcán, nem tudva mi tévők legyünk, miközben Oliver lehet, hogy nincs is magánál. Isaac káromkodva tette zsebre a telefonját és tehetetlenül széttárta karjait.

-Nem lehet. Azért adták oda olyan könnyen mert ez egy nagyon fontos kocsink testvérpárja, persze minden különleges tartozék nélkül. Ezzel teszelik a bemérhetőséget is. Nincs benne semmi ami alapján le lehetne követni. Ez egy teljesen átlagos autó. -Hát ez marha jó -mondtam a fogamat csikorgatva.-Egyetlen egy hely van ahol biztosan megtaláljuk -gondolkozott hangosan Jimmy.- Talán Lee elviszi őt oda, tuti, hogy Oliver-nek nincsen semmi baja. Nem, Ő tudja mit kell tennie, ha balesete van, vagy egy versenyen történik valami... -Mi ez a hely? -kérdeztem bezsongva és már gondolkoztam is honnan szerezhetünk kocsit. Jimmy elgondolkozva nézett aztán a földre vetett tekintettel magyarázta;-Nem fogom elmondani neked.-Mi?! Miért nem? Jimmy! Nem teheted meg ezt velem! Így is majd felrobbanok, egyszerre vagyok dühös, szomorú, aggódom és féltem is. -Nem jöhetsz oda, Oliver sosem bocsájtaná meg nekünk ha elvinnénk -mondta Isaac.-Szerinted ez most fontos?! Megverhetik, meg is ölhetik, akármi, nem tehetitek ezt!-De igen, és meg is fogjuk -nézett rám Jimmy szigorúan. Nem tetszett, hogy apáskodik.- Nincs hősködés Stacy. Ez túl veszélyes, majd mi elintézzük. Haza fogjuk hozni.-De... -akaratoskodtam.-Stacy! -kiáltott rám Isaac úgy, mint akinek elege van az egész viselkedésemből.- Te százszorta védtelenebb vagy mint mi, nem tudod megvédeni magad ezek ellen, és ha megpróbálod belekeveredsz a Round világába. Így is fenyegetve vagy, Olivernek nem kis energiájába telik, hogy megvédjen. Minden kérését teljesíti Xavier-nek, csak azért, hogy NEKED ne essen bajod. Nem teheted tönkre azt amiért küzd, csak azért mert aggódsz érte. Visszahozzuk, de neked maradnod kell!

"Arra tippelek, sohasem fogod tudni

Az összes hülyeséget, amin keresztül mentem miattadÉs arra tippelek, sohasem fogod tudni, nem."

Végül megoldották. Elvették a telefonom és felhívták Stephen-t, Jimmy felcipelt a szobába, akárhogyan ellenkeztem nem tudtam megakadályozni. Pedig nem kis erőbedobással próbáltam. Fent Jimmy-nek kicsit nehezen, de sikerült bezárnia Oliver szobájába, gazdagodott jó pár lila folttal. Kicsit mérges vagyok rá amiért így viselkedik. Aztán kicsit egyedül maradtam. 

R U Mine?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon