Większość nocy nie spałam ,cały czas miałam w głowie jego okropne słowa.Już nigdy nie pozwole by mnie tak nazwał,to on będzie teraz cierpiał.
Wstałam skoro świt i od razu poszłam na siłownie która była czynna od 8 rano,wiedziałam że spotkam pare dziewczyn które są tu stałymi klientkami i zaczynają treningi z samego rana .
Przychodziły tu także dla Karola bo miał swój urok a jego ciało podobało się dziewczynom.
Postanowiłam swój plan wcielić w realizację i tylko czekać kiedy Karol przyjdzie.
Zdążyłam ukryć się przed nim w toalecie by móc obserwować wszystko z ukrycia.Po przekroczeniu drzwi jak zwykle mężczyzna przebrał się w koszulkę ,spodenki ,adidasy i dołączył do zebranych dziewczyn .
Był zdziwiony że śmieją się z niego, obgadują i wytykają palcami
-Co jest dlaczego się śmiejecie ze mnie?
-Może powinieneś się dokładnie umyć i nie zbliżać do nas bo możesz nas zarazić
-Nie rozumie nadal o co chodzi
-Myślisz że nie dowiemy się że chcesz tylko zaliczyć ,przecież sypiasz ze wszystkimi a na dodatek masz kiłe----powiedziała jedna z dziewczyn
-Kto nagadał ci takich bzdur?
-Nikt -wieści się szybko roznoszą ,podobno jeszcze chodzisz na prostytutki a przecież wiadomo że mogą mieć różne choroby
-Kurwa to niemożliwe ,to nieprawda -ja nie jestem taki
-Chyba taki jednak jesteś,nie chcemy mieć do czynienia z kurwiarzemWszystkie dziewczyny odwróciły się odemnie zostawiając mnie w szoku.
Wściekły wyszłem tak jak stałem ,pomyślałem od razu o Oli .To napewno ona tak na mnie nagadała,będę mieć przejebane żadna laska się ze mną nie umówi nie mówiąc już o sexie.
Od razu wyjąłem telefon i zacząłem dzwonić do niej
-Kurwa odbierz -po paru sygnałach odezwała się sekretarka,próbowałem dzwonić pare razy ale za każdym razem to samo
-Nie zostawię tak tego,należą mi się wyjaśnienia tylko czy będzie chciała ze mną gadać-pomyślałemRozdział nie sprawdzony i chyba mi nie wyszedł.Dajcie znać co mam zmienić.
CZYTASZ
Niespełniona miłość.☑
NonfiksiMiłość chłopaka do dziewczyny który kochał na odległość bez szans by byli razem. W miłości wszystko dozwolone ,może los pozwoli jednak by byli razem. Okładka wykonana przez @yokus85.