De ce ??? De ce ??? De ce ??? De ce m-au lăsat cu el ? De ce sunt atât de răi ?
Mai bine mă lăsau singură .Simt cum aerul mă sufocă , ceea ce e ironic din moment ce suntem afară .
Vreau să spun ceva dar îmi e frică . Frică ? De ce ? De ce frică ? Nu are de ce să-mi fie frică ! Fă-ți curaj , inspiră , expiră și spune ceva o dată !Dar nu apuc să spun ceva căci mi-o ia înainte :
-Deci ... Eu sunt David ... Băiatul de mai devreme ... Cel mai cuminte și inteligent băiat din lume .
-Vai dar ce modest ești !
-Știu asta scumpo !
-"Scumpo" ? întreb eu cu o față dezgustată .
Mă ia de talie și mă lipește de corpul lui , spunându-mi :
-Da . Ce ? Ai ceva împotriva ? Nu cred ! Din moment ce imediat te-ai înroșit când ți-am pupat mâna .
-Ce ??? spun și mă îndepărtez de el .
Ce crede , că o să-i cad în plasă , nu , nu prea cred ! Pot să joc și eu murdar !-Oh , haide ! Știu că mă placi !
-Da ! În visele tale !
-Să ști că simt că ne-am mai întâlnit ! Parcă te cunosc de o viață ...
-Da , hai lasă replicile siropoase culese de prin filme sau nu știu eu ce ...
-Ce ? Ce filme ?
-Uite ce e , prima oară mi-ai făcut o impresie bună , dar tocmai s-a schimbat .
-Și cică eu culeg replici din filme .
-Ce ?
-Asta cu "fata care le știe pe toate" e luată din filmul ăla "Fete Rele" sau așa ceva .
-Bine , recunosc ! Am luat replica dintr-un film . Acum ... tu ...(mă apropii de el și îl iau de gulerul cămășii , apropiindu-mă de urechea lui ) Dacă vrei să mă cucerești fi mai original ! (mă îndepărtez ușor de el , "lăsându-l cu buza umflată ")
Intru în casă și mă arunc direct în pat ! Oh... Nu-mi vine să cred că o să trebuiască să îl întâlnesc atât de des . Măcar e doar o săptămână .
Părinții mei vin în casă , așa că merg la ei .
-Ghici ce , au spus că le place , și nu numai atât , în ultimul moment a venit fiul lor și i-a convins să rămână două luni .
-Ce ?
-Nu te bucuri ? Credeam că vă înțelegeți bine ? Ce s-a întâmplat ?
-A ... Nimic ... Mă bucur .
Nu pot să le stric bucuria , părinții noștri se înțeleg bine , nu vreau să stric asta . Mai ales că nu-i pot povesti mamei discuția mea cu David , ar fi prea jenant .
Să trecem la următoarea zi ! Dimineața , a da aceeași dimineață cu soare în ochi , trebuie să-mi iau jaluzele . Mă ridic din pat și știți voi bla bla bla , apoi îmi dau seama că ar trebui să fac în fiecare zi mișcare , așa că merg la alergat , la fel în pantaloni scurți . Nici nu m-am mai gândit la el .
David P.V.
Mă trezesc în altă cameră , a da părinții mei , oh , de ce oare am acceptat ? Măcar o am pe fata aia bună . Chiar e drăguță. Mi-ar plăcea să mă mai joc ceva timp cu ea . Mă întreb la ce oră se trezește . Să o spionez ? Nu o spionez , doar stau pe balcon și o supraveghez , ca să știu că este în regulă . Ies pe balcon și mă așez pe scaun . Stau și stau , până aud poarta deschizandu-se , e ea , este ea , merge la alergat ? De ce mă miră ? Probabil îi place să arate bine .
Oare aleargă în fiecare zi ? Dacă da , de ce să nu mă bag și eu , abia m-aș distra .După o oră o văd întorcându-se , așa că o zbughesc pe ușă , aproape că mă împiedic de prag , dar ajung jos înainte ca ea să ajungă .
Se oprește în fața porții să se odihnească , arată super bine și după ce aleargă ce să mai , dacă iese planul meu o să fie foarte invidiată prin reviste .
Merg la ea , dar nici nu stiu ce să-i spun , ce să fac , cum să mă port cu ea .
-Bună , frumoas-o !
-Ce mai vrei acum ? De ce nu mă lași în pace ?
-De ce aș face asta ? o prind de talie și o trag spre mine puțin , simt cum i se accelerează pulsul și atingerea mea cum o face parcă să leșine , oare se comportă doar cu mine așa sau cu toți băieții ?
-Uite ce e , nu am chef să fiu jucată pe degete , bine ? Nu poți să te comporți ca și cum am fi prieteni ?
-Nu ! Asta e doar în filme ! și o trag și mai aproape de mine , doar la câțiva centimetrii distanță .
-Oh... Doar lasă-mă în pace ! și se desprinde din "îmbrățișare" cu foarte multă forță .
Ce îmi face fata asta ? De ce se poartă așa cu mine ? Nici o fată nu m-a mai refuzat . Toate mă sărutau direct sau săreau pe mine . Cu toate că acum nici nu prea mai vreau ca asta să primesc de la fete , vreau doar de la ea . Doamne , ce gânduri am ! Oh , nu ! Nu ! Nu ! Nu ! Nu ! Nu ! Doar nu ! Nu se poate ! Îmi place de ea ?
Și gata și cu acest capitol , stiu că sunt scurte , dar am postat două într-o singură zi . Oricum chiar nu știu ce e cu atâta inspirație , aș mai scrie un capitol , dar este 00:00 (aproximativ) , mă rog , după mine aș sta toată noaptea , dar nu pot , deoarece mâine am școală 😫😫😫
CITEȘTI
Prea Multe Coincidențe
General FictionLara și David sunt implicați într-o luptă cu destinul . Deși David Morgan , fiul faimoșilor proprietari ai casei de modă la care visa Lara să ajungă , este de acord cu destinul , Lara duce o luptă grea în care își lasă garda jos și acceptă atracțiil...