29."Totul e o zarvă de nedescris"

1K 49 1
                                    

Nu a mai durat mult și avionul a aterizat , iar acum suntem în drum spre casă .

-Auzi , Alice ?spun eu șoptit pentru a nu auzi și băieții.

-Ce e ?îmi răspunde ea la fel de încet.

-Tu...Ai apartamentul tău ?

-Da...De fapt , nu stau singură ! Locuiesc împreună cu Dean !

-Aha...Ok...

-De ce ?

-Nimic ! Așa ! Întrebam și eu !

-Tu unde stai ?

-Eu...Ăăă...Eu nu am un apartament al meu...

-Păi și cum ? Unde stai ? Doar nu stai pe stradă nu ?

-Nu ! Zack mă ajută...

-Cum adică ?

-Adică...Stau la el !

-Aaa...Stai puțin ! Asta înseamnă că tu și cu David ați stat sub același acoperiș ? Și nu a luat foc ceva ?

-Nu ! De ce spui asta ?

-Păi v-am cam văzut și auzit certurile și dacă nu mai era cineva de față sigur lua ceva foc !

-Nu cred că era așa de rău...

-Așa de rău nu !Era foarte rău !Serios !

-De ce șușotiți ?întreabă Zack , iar eu tresar de surprindere.

-Ăăă...Nu șușotim !(Eu)

-Da sigur !(Zack)

-Vorbeam...Chestii de fete !(Alice)

-Aha sigur !spune Zack pe un ton sarcastic.

..........................................................

După ce am lăsat-o pe Alice la apartamentul ei , ne-am întors acasă , nu chiar acasă pentru că nu e casa mea , dar...

Urc în camera pentru oaspeți și mă pregătesc pentru un somn adânc .

Sunt gata să mă așez pe pat când un ciocănit în ușă îmi atrage atenția . Mă îndrept spre locul de unde se aude zgomotul cu mișcări lente și deschid fără prea mult interes .

-Am venit să te anunț că mâine vom avea un program foarte încărcat !vocea lui Zack se aude imediat ce ușa se deschide.

-A...Mersi că m-ai anunțat !

Încuviințează din cap și se îndepărtează spre camera sa . Închid ușa și mă trântesc pe patul moale din mijlocul camerei , somnul devenind partenerul meu pentru această seară.

........................................................

Când a zis că vom avea o zi încărcată nu mă așteptam la asta , dar...se pare că a avut dreptate .

-Zack ! Zack !(Eu)

-Ce e ?

-Trebuie să-mi spui care dintre culori merge mai bine ! Roșu sau grena ?

-Ăăăm...vișiniu !(Zack)

-Culoarea asta nici nu era pe paletă !

-Atunci pune-o ! Vișiniu !

-Ok...Isa !(Eu)

-Da domnișoară !(Isa)

-Vino cu mine până la atelier !

-Imediat !

Totul era o zarvă de nedescris . Toți alergau dintr-o parte în cealaltă și erau stresați de timpul scurt pe care îl aveam la dispoziție . Ceva îmi spune , mai mult ca sigur că voi rămâne peste program .

Prea Multe CoincidențeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum