-Auci ! Ce...(Eu)
-Șșș...!!! (?)
-Cine ești ?(Eu)
-Mă gândesc numai la tine de când ai urcat în avion !(?)
-Dar cine ești ? Și ce-mi pasă mie că te gândești tu la mine ?(Eu)
-Păi...Faza e că îmi placi !(?)
-Da da da ! Sigur ! M-am săturat de voi aroganți care vor să le aibă pe toate la picioare ! Pe mine nu mă poate avea...
-Doar eu !(se aude o altă voce de bărbat , pe care aș recunoaște-o oriunde , oricând , oricum)
-Și tu cine ești ?(?)
-Iubitul ei !(David)
-Serios ? De când ?(?)
-Da David ! De când ?(Eu)
Cum își permite să spună asta ? Dacă eram pe punctul de a face ceva , de două ori , asta nu înseamnă că suntem împreună sau că el e iubitul meu . Așa că dacă vrei să joci așa , pot și eu .
-Haide răspunde ! De când ești iubitul meu ?(Eu)
-Deci să înțeleg că ești singură , pisi ?(?)
-Da sunt singură și voi fi în continuare și apropo , nu sunt pisică ! Arăt cumva ca una ?
Spun și îl las pe bărbat confuz în urmă . David pornește și el și mă prinde de braț întorcându-mă cu fața spre el .
-În loc să-mi mulțumești că te-am salvat de la un viol într-o toaletă de avion , tu...
-Ce credeai ? Că dacă faci pe eroul voi sări în brațele tale ? Eu nu sunt ca fostele tale cuceriri !
-Nu ! Tu ești diferită ! Ești...
-Oh...Mai lasă vrăjeala !
-Nu e vrăjeală ! Spun adevărul !(David)
-Da sigur ! De când m-ai văzut ai vrut să sari pe mine și dacă ai văzut că nu îți merge , ai zis să te dai pe lângă mine și să-mi câștigi încrederea !
-Dar vreau să ai încredere în mine !
-Da ! Ca mai apoi să fiu lăsată și să mă simt ca o cârpă după ce ștergi cu ea pe jos ?
-Dar nu te voi lăsa ! Dacă vom face ceva , îți promit că nu...
-Nu face promisiuni pe care știi că nu le poți ține !
-Ai decis să fi împotriva mea ? Tu chiar crezi că te voi lăsa ca pe o cârpă ? Asta crezi tu despre mine ?
-Tu schimbi partenerele de noapte ca pe șosete ! De unde să știu că nu vei face la fel și cu mine ?
-Nu ai de unde să știi până nu încerci !
-Mie nu îmi place să risc ! Nu am atâta încredere ! Mai bine știi , într-un fel , nu vei mai avea parte de atâtea dezamăgiri !
-Tu crezi că o să te dezamăgesc ?
-Nu ! Eu o să-mi dezamăgesc propria persoană dacă o să-ți pic în plasă și o să fiu încă una pe lista ta interminabilă !
-Deci nu ai încredere în mine ?
-Uneori nu am încredere nici în mine !spun și plec fără să mai spun ceva care știu că voi regreta .
..........................................................
Drumul a fost unul destul de scurt imediat ce am ajuns pe scaun și i-am povestit totul Alicei care nu mai termina cu întrebările . Restul timpului l-am petrecut dormind .
Acum suntem în mașina șoferului lui Zack , care ne duce la hotel .
CITEȘTI
Prea Multe Coincidențe
General FictionLara și David sunt implicați într-o luptă cu destinul . Deși David Morgan , fiul faimoșilor proprietari ai casei de modă la care visa Lara să ajungă , este de acord cu destinul , Lara duce o luptă grea în care își lasă garda jos și acceptă atracțiil...