14. Vacanța

1.6K 64 9
                                    

-MAMA !... Ce s-a întâmplat atât de urgent ?

-Nu mai țipa ! Te aud ! Nu sunt surdă !

-Scuze , doar că m-ai speriat ! Ce s-a întâmplat ?

-Nimic grav ! Ți-am zis doar să vi până acasă !

-Deci nu e nimic grav ? Bun ! Atunci ?

-Păi în două săptămâni mergem cu toată familia în vacanță !

-A...Ce tare ! Abia aștept !

Am vorbit și cu Kassy și cu Ely și se pare că vor veni și ele cu noi . Ce super tare ! Se pare că va veni și "prietenul" Juliei , dar eu cred că este ceva mai mult între ei . Oricum este foarte bine că voi scăpa 2 săptămâni de David . Și voi încerca să-l evit și în aceste două săptămâni rămase .

Așa că să facem bagajul ! Nu mă judecați , dar mie îmi ia o săptămână să-mi aleg ce iau , plus că trebuie să le și împachetez și să le aranjez și multe alte lucruri și nu mai continui...

După două săptămâni

Am încercat să-l evit pe David cât de mult am putut și se pare că am reușit.
Se pare că și el merge cu familia în vacanță în următoarele două săptămâni . Ce noroc am ! Nu putea să lipsească săptămânile acestea ? Dar mă rog...Mai bine că pleacă...

E ultima zi ! Fiind ora 10 p.m. , mai aveam 5 ore până la plecare . Păi noi trebuie să plecăm la ora 3 a.m. pentru a ajunge la timp la destinație .

-Cred că am terminat ! (spun eu)

-Și eu ! (spun Kassy și Ely în același timp)

-Bun , păi hai să coborâm !

Poate vă întrebați cum o să mergem cu mașinile . Păi unchiul și mătușa mea plus Julia și Chris într-o mașină ,
Părinții mei plus eu , Kassy și Ely și în mașina lui Charlie , el , George și toate bagajele .

După cinci ore de mers cu mașina .

-Am ajuns în sfârșit ! (spun eu în timp ce cobor din mașină)

-Ce e ? Ți se făcuse rău ? (spuse fratele meu sarcastic)

-Nu , deșteptule !

-Nie...Nie...Nie...

-Nu mă mai îngâna atât ! Ce nu ai altceva de făcut ?

-Hei !!! Potoliți-vă ! Nici nu am ajuns bine și deja vă certați ? Terminați !(spuse mama)

Păi ajunsesem la un hotel de 5 stale , când o mașină neagră lucioasă . Din mașină ies...Oh nu...Nu !Nu !Nu!...Erau domnul și doamna Morgan .

-Hey ! Ce mai faceți ! Nu știam că veniți tot aici în vacanță ! Am fi venit împreună ! (spune doamna M.)

-Nici noi nu credeam că veniți aici !(spuse tata)

Păi am mai stat puțin de vorbă , iar apoi chiar mă plictisisem , așa că am propusca după ce ne instalăm să bem o cafea pe plajă . Au fost de acord , așa că asta am făcut .

-Se pare că fratele meu ți-a cam intrat pe sub piele , nu ? (spun eu)

-Ce ? (spune Ely)

Prea Multe CoincidențeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum